Материалдар / Ашық сабақ. Жаратылыстану.Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы.

Ашық сабақ. Жаратылыстану.Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
жаратылыстану пәнінен бастауыш сынып ұстаздары мен білімгерлерге арналған қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2024
36
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні

Жаратылыстану

Бөлім

Жануарлар

Педагогтың аты-жөні

Садыбаева И.С.

Күні

07.10.2022 жыл

Сынып 3 «А»

Қатысушылар саны Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдіктер мен жануарлардың өзара байланысы

Оқубағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

3.2.2.4 өсімдіктер мен жануарлар арасындағы өзара байланысты зерттеу;

Сабақтың мақсаты

Өсімдіктер мен жануарлардың ортақ белгілерін біледі;

Жануар мен өсімдіктің өзара тәуелділігін түсінеді;

Сабақтың барысы

Кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Баға

лау

Рес

урс

Сабақ

тың басы

Психологиялық дайындық:


Бірге айтады:

Күздің күні терезеден

Бізге күле қарапты.

Сондай жақсы көңіл-күймен

Бастайық бұл сабақты


Слайд



Үй тапсырмасын сұрау:

1.Табиғаттың шағым кітабын жасау.

Қорытындылау

Саны азайып бара жатқан , Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер және оларды қорғау, сақтау туралы айтады.

ҚБ:

«Жетістік баспалдағы»


Табиғаттың шағым кітабы


Сабақ

тың орта

сы

1.Сөзжұмбақ шешу:

1.Бұраңдаған ізі бар,

Тіл ұшында уы бар.(жылан)

2.Қанаты бар ұшпайды,

Жұрт айламен ұстайды.балық

3.Қос құлағы тас төбеде ұзын- ақ

Сыбдыр сезсе қашып кетеді зымырап. (қоян)

4.Иір-иір үйі бар,

Іші қапас,әрі тар.(ұлу)

5.Гүлдің нәрін жинайды,

Адамға бал сыйлайды. (ара)

6.Құжынаған жұмыскер,

Бірлескенде тым іскер.

(құмырсқа)

7.Тастан тасқа секіреді,

Қалқиып қос құлағы.(лақ)

8.Аяғы бар,басы бар,

Арқасында тасы бар.(тасбақа)

9.Үсті толы ине,

Қадамайды түйме. (кірпі)


2..Сабақтың тақырыбын мақсатын айту, тірек сөзбен таныстыру.



3.Топтық жұмыс


1-топ.

1.Жануарлардың қандай топтары бар?

2.Жануарлар қайда тіршілік етеді?


2-топ.

1.Әр қатардан артық сөзді тап.

2. Артық сөздердің арасында қандай байланыс бар?


3-топ.

1.Бірінші суретте қандай үдеріс бейнеленген?

2.Жануар мен өсімдіктің арасында қандай байланыс бар?



4-топ.

1.Суреттегі өсімдік пен, тасбақадан не байқадың?

2. Тірі ағзалар тыныс алуды тоқтатса не болады?


5-топ.

1.Суреттегі жануарлардың (бозшаторғай, ит) өсімдіктерге қандай көмегі тиді?


6-топ. Зертте.

1.Емен мен жануарлардың арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

2.Жануарлар мен өсімдіктердің арасындағы байланысқа қатысты қандай ой түйдің?



Топтың жасаған жұмысын қорытындылу.










1

ж

ы

л

а

н




2

б

а

л

ы

қ



3

қ

о

я

н







4

ұ

л

у









5

а

р

а



6

қ

ұ

м

ы

р

с

қ

а






7

л

а

қ



8

т

а

с

б

а

қ

а





9

к

і

р

п

і






Дескриптор:

1.Жануарларды белгі

лері бойынша табады.













Топ мүшелері жасаған жұмыстарын қорғайды.

1Shape2

жануарлар

-топ.



Сүтқоректілер , балықтар

Қосмекенділер , құстар

Бауырымен жорғалаушылар,

Бунақденелілер.


2- топ. Елік, көктерек

Елік көктеректің жапырағымен қоректенеді.


3- топ

1-ші суретте фотосинтез үдерісі бейнеленген.

Өсімдіктер жануарларға қорек және баспана болады. Жануарлар өсімдіктердің тұқымын таратады.

4- топ

Су астындағы өсімдіктер мен жануарлар тыныс алады.Тірі ағзалар тыныс алуды тоқтатса өліп қалады.

5- топ.

Жорғаторғай мен ит өсімдіктердің тұқымын таратады.

6-топ.

Емен ағашы тиін мен құстарға баспана болады.

Ал тиін мен құстар емен жаңғағын таратады.


Дескриптор:

1.Жануарларды топқа бөледі.

2.Жануар мен өсімдік арасындағы байланысты анықтайды.
















ҚБ:

«Жетістік баспалдағы»


























ҚБ:

«Жетістік баспалдағы»






















Оқу

лық



Слайд




















слайд




















Сергі

ту сәті



Қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды



https://www.youtube.com/watch?v=by8NcRAsRAE

Сабақ

тың соңы

Бекіту



Жұптық жұмыс.

1. Суретке қара. Сұрақтарға жауап бер.

- Ара мен гүлдің арасында қандай байланыс бар?

- Бағдарлар неге екі жақты болып берілген деп ойлайсың?

Дескриптор:

-өсімдік пен жәндіктің арасындағы байланысты анықтайды;

-байланыстың екі жақтылығын түсіндіреді.



ҚБ:

«Жетістік баспалдағы»














Үлестірмелі карточка



Үйге тапсырма:

Мәтінді оқу, түсіну

Зертте тапсырмасына дайындалу







Оқушылар білімін бағалау










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ