Күні:05 05 2017Сынып: 1 «Ә»Пәні :жаратылыстануМұғалімі:М.Ершекенова | Мектеп:№4
Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы | Жасанды дыбыс көздері дегеніміз не? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру1.5.3.1 дыбыстың таралуының ерекшеліктерін түсіндіру;1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар Жаңа білімді меңгереді.Табиғи және жасанды дыбыс көздерін ажырату;қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасауОқушылардың басым бөлігі:дыбыстың таралу ерекшелігін түсіндіру;қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау;тәжірибелерді түсіндіру.Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | 2)Қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісімОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Музыка,сауат ашу |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба ,видео таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Жасанды дыбыс көздері |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
| Психологиялық дайындықАмансың ба Алтын күн!Амансың ба Көк аспан!Амансың ба достарым,Сендерді көрсем қуанам!Топка бөлу Әріптерден сөз құрастыруЖасанды табиғи дыбыс көздеріВидео тамашалау Табиғаттың тылсым дүниелеріТоптық тапсырма «Болжам Жаңа ақпарат»айдары1-2топ суреттер жапсыру «Топтастыру»3-4-топ «Сәйкестендіру» «Сен білесің бе?» Тірек сызбамен жұмыс
Табиғи нысандар мен құбылыс- адам ойлап тапкантардан пайда болады Мысалы, музыкада iшектерді тартып не бір нәрсені соғып, дыбыстар шығаруға болады. Мәшине шуы, балғаның тарсылы, есіктің сықырлауы — барлығы жасанды дауыс көздерінен шығатын дыбыстар.Қазіргі адам тұрмысын теледидар мен телефонсыз, магнитофон дыбысынсыз, интернет байланысынсыз елестету мүмкін емес.Скрипка — ысқымен ойналатын iшекті музыкалық аспап. Скрипканың төрт iшегі болады. Скрипка кор пусының бүйір жақтарында сопақша қуыстары бар.Заттан шыққан дыбыс толқынға ұқсас, тас суға түскенде барлық бағыттарға бірдей толқын жайылып таралады. Дыбыс көзі секундына 16 -дан 20 000 ретке дейін жиілігі бар тербелетін және дірілдейтін, теңселетін физикалық денелер. |
Әріптер қима қағаздарНоутбукПарақшалар
Суреттер
Тірек-сызба
Тұрмыстық заттарОйыншықтарДомбыра
аспаптар
|
Сабақтың ортасы
| «Дыбыстар әлеміне саяхат»Аспаптар ойыншықтар түрлі заттардан дыбыс шығаруТоптық жұмыс Зерттейік1-топ кестемен жұмыс2-топ суға тас салу3-топ қоңырауды кабинетке сыртта соғып карау4-топ телефон жасауЖұптық жұмыс Теріп жазу Оқулықпен жұмыс 84-бетСуретпен жұмыс Өз бетімен жұмысДәптермен жұмысСтадионда 59-бет Стадионда. Барлық оқушыға өз бетімен тапсыр маны орындауды тапсырыңыз. Mұнда табиғи дыбыс көздерін — көк түспен, ал жасанды дыбыс көздерін жасыл түспен белгілеу қажет. Берілген тапсырманы оқушылардың бірін-бірі бағалауы арқылы тексеруіне болады.Жұмыстың ұқыптылығына, жылдамдығына, оқу шылардың өз таңдауын қалай түсіндіргеніне назар аударыңыз.ЖауабыЖасанды дыбыс көздері: ысқырық, телефон, құлаққап.Табиғи дыбыс көздері: жылап тұрған қыз, айқайла-ған жанкүйерлер, күліп тұрған жанкүйер.Лабиринт 60-бетОқушыларға лабиринт жолы бойыншаөтуді тапсырыңыз. Сызықтардың жолдың ортасында болуына назар аударыңыз. Жасанды дыбыс көзін белгілеуі тиіс (қоңырау). |
Таныстырылым,
КестелерСу стакан тасЖіп,ыдыстар
оқулықпен жұмыс |
Демалыс сәті
| «Көлеңке»Қимылмен жасауКөлбең,көлбең көлеңкем,Көлбеңдеген көлеңкем.Мысық қалай жүреді? Кім көрсете біледі?Мысық былай жүреді?Көлеңкемде біледі.Күшік қалай үреді? Кім көрсете біледі?Күшік былай үреді.Көлеікемде біледі. |
|
Аяқталуы16 минутҚызықты тапсырма
| «Жетістік қадамы» ойыныЖасанды дыбыс көздерін атау қадам жасау «Кім көп біледі?»ойыныСтикерге жазуКабинеттегі дыбыс көздерін жазу «Ойлан тап» ойыны«Болжам Жаңа ақпарат»айдары бойынша тез кай топ жеңіске жеткенін айту МадактауТоптардың бағалауыСмайлик беру |
Стикерлер
Қималар
|
Сабақтың соңы
| Рефлексия«Жетістік ағашы»Әр топ паракка жапсырады тактаға іледі |
Ағаш стикерлер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы заттарды ұстағанда байкауАКТ проектор,ноутбук |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |