Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жастар мәселесінің түйткілдері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 9. Жастар мәселесінің түйткілдері |
|||||||||||
Күні : 15.03.24 |
Педагогтің аты-жөні: Тайтенова Сауле Калидоллиновна |
|||||||||||
Сынып: 11А |
Қатысқан оқушылар: 12 Қатыспаған оқушылар : |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: 25. Наноспутник жасаған жас ғалымдар |
||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
11.3.3.1 мәтіннен нақты ақпараттарды,факті мен көзқарасты, негізгі ойды анықтау; 11.4.1.1 мәтіннен жалғаулық пен септеулік шылауларды анықтап, оларды орынды қолдану. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге баға беру және әлем әдебиеті үлгілерімен салыстыра алады. ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, аннотация жазады; |
|||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 8 МИН |
Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуалға көңіл бөлу,сабаққа дайындығын тексеру. Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері» әдісі. Балалар өзінің көршілерінің саусақтарына кезекпен тигізіп,үлкен саусақтан бастап айтады: *терең білім (үлкен саусақтарын тигізеді) * табыс (сұқ саусақтарын тигізеді) * белсенділік (ортаңғы саусақтарын тигізеді) * жақсы көңіл (аты жоқ саусақтарын тигізеді) * тілеймін(кішкентай саусақтарын тигізеді) -Сәлем! Суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді. Бос микрофон.Оқушыларды түгендеу.Даша Үй жұмысын тексеру. «Ел болашағы» тақырыбы бойынша, 67 бетте 4-тапсырма, мәтінді ауызша мазмұндайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар
|
|||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
1.Жаңа тақырыпты видео арқылы болжау. Бейнеде не көрдіңдер? Сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? -Дұрыс, сабақтың тақырыбы: «Наноспутник жасаған жас ғалымдар» Сөздікпен жұмыс. Жобалаумен-проектом Салмақ-вес Жасады-изобрели, создали Қатысты-участвовали Жетекші мамандар-ведущие специалисты Байланыс-связь Тілдік бағдар Грамматика. Жалғаулықтар.Септеулік шылаулар. Жұппен жұмыс Сергіту сәті.Шығармашылық жұмыс. Ойын «Кім шапшаң» |
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады. Тыңдалым Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер. Негізгі ойды анықтап, пікір білдіріңіздер. Айтылым Мәтінді оқып, алдында тыңдаған мәтінмен байланыстырып айт. Айтылым Сұрақтарға жауап беріп, диалог ұйымдастырыңдар. Айтылым Суреттерге қара, жастардың не істеп жатқанын болжап айт. Айтылым Мәтінді оқып, ,тақырыпқа қатысты күрделі сөздер мен терминдерді анықтаңыздар. Олардың жасалу жолын түсіндіріп сөйлем құраңыздар. Мәтінде айтылған пікір бойынша ой бөлісіңдер.
Жазылым «Сандар сөйлейді» әдісі.
1-10 кг, 10-100 ,60 %, 2017, 15, 16, 600, 2, 3
Айтылым Оқылым мәтініндегі ақпарат бойынша пікіріңді «Төрт сөйлем» бойынша дәлелде. • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » 1-тапсырма 5 ұпай ПОПС формула арқылы мәтіннен нақты ақпаратты,факті мен көзқарасты, негізгі ойды анықтаңдар.
Мұғалім оқушыларға грамматика тақырыбын еске түсіреді. 2-тапсырма 3ұпай Мәтіннен жалғаулық және септеулік шылауларды табыңдар. Дескриптор: -мәтінді оқыңдар; -ережені қайталаңдар; -мәтіннен жалғаулық пен септеулік шылауларды теріп жазыңдар. Балаларға жерсерігінің макетін көрсетеді. Оқушылар тақтайшымен бірігіп сурет салады.
3-тапсырма 78 бет 6-тапсырма/2 ұпай «Сандар сөйлейді» әдісі. мәтіннен берілген сандарға қатысты мәліметтерді тауып, оқыңдар.Кестеге жазыңдар.
|
«Смайликтер»
Дескриптор 3 балл -Түсіндіреді -Талдайды
«Өзін- өзі бағалау»
«Дұрыс, дұрыс емес» Бағалау әдісі арқылы. Топтар бір-бірін бағалайды. Бағалау критерийі: -нақты ақпаратты табу; -мәтіннен факт келтіру; -өз сөзімен жеткізу; -негізгі ойды анықтау. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -ПОПС формуланы толтырады.
Оқушылар қайталайды,жұптасып мысалдарын келтіреді.
Бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды.
Ең әдемі салған суретке 5 ұпай
Дескриптор: Бір-бірін дескриптор арқылы бағалайды. |
Видео
Оқулық сөздік слайд
Слайд Оқулық
Оқулық
слайд
Кесте
|
||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Наноспутник жасаған жас ғалымдар туралы жазып келу. |
|
||||||||||
Кері байланыс
|
Өз деңгейлерін анықтайды. «Сауалнама » тәсілі бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|
||||||||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |