Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.1.2.10 мынадай
жағдайларда 23×2,123×2,46:2,246÷2 екі таңбалы,үш таңбалы сандарды
бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритімдерін
қолдану
|
Сабақтың
басы
8
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, сабаққа
дайындығын тексеру
Психологиялық
ахуал
«Мотивация смайлигі »
әдісі
Әр балаға түрлі көңіл-күйді
білдіретін смайликтер (қуанышты, көңілсіз, таңғалған және т.б.)
бейнеленген карточкалар таратылады. Карточкаларда балаларға
арналған түрлі мотивациялық сөздер жазылған, балалар сол сөздерді
оқып мотивация алады.
Топқа
бөлу:
«Киіз үй»
әдісі
Оқушыларды арқылы топқа
бөлу

Үй жұмысын
тексеру.
Тақтаға үй жұмысының
жауаптарын жазу.
Өткенге
шолу
«Анықта»
әдісі
Educaplay платформасы арқылы
оқушылардың өткен білімдерін тексеру мақсатында ауызша көбейту мен
бөлуге есптерді шығару

|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқу құралдарын
түгендейді.
Оқушылар қол шам көмегімен
карточкада жазылған топтың атауын қарап 3 топқа
бөлінеді.
Дайын жауаптар арқылы үй
жұмы-сын тексереді
Бір -бірден тақтаға шығып
жауабын анықтайды
|
Өте
керемет!
Жарайсыңдар!
|
Оқулық,
дәптер
Стикерлер

көрнекілік, қол
шам
Тақта
слайд
Educaplay
платформа
https://www.educaplay.com/learning-resources/22800378-learning_resource.html
|
Негізгі
бөлім
10
мин
3
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау
Тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу
алгоритмін қолдану.
(Қазақстанның танымал
жазушылары) 
Топтық
жұмыс
«Бәріміз
бірге» әдісі
Ауызша
есептеу
1
топ.
Сәкен
ауылы
1)1000-361=639
Көкшетау
213*3=639
2 топ. Мағжан
ауылы
193*3=579
Туған жер
281+298=879
3 топ. Бердібек
ауылы
320:4=80
Менің атым
Қожа
124-44=80
Оқулықпен жұмыс
№2,3,4
Әр топқа бір есептен
беру
Сергіту
сәті
«Ою-өрнек»
әдісі
Берілген ою-өрнектерді
іс-әрекет арқылы көрсету
Жұптық
жұмыс
«Анықтаушы» әдісі.
Әр жұпқа теңдеулер
беріледі
С*5=65*2 ( с=26)
Х*12=100-28 (х=6)
78:а=13*3 (а=2)
450+у=158*4 (у=182)
67+а=79*8 ( а=565)
600+у=219*4 (у=276)
52:х=48:12
(х=13)
Х+280=450+210+70 (х=460)
Жеке
жұмыс
«Кім
жылдам?» әдісі

|
Тақырыпты дәптерлеріне жазады,
оқу мақсатымен танысады
Топпен есептің мәнін табады,
тақтадағы тапсырмамен сәйкестендіреді
Оқулықтан есептерді талқылап,
постерге жазып қорғайды
Сергіту сәтін
жасайды
Жұптасып теңдеулерді орындайды, шешуін
анықтайды.
Өрнектерді құрастырып мәнін
табады.
|
Шапалақ
әдісі
Дескриптор:
-есептің берілгенін
жазады;
-тиісті амалдарды
қолданады;
-жауабын
шығарады;
-топ болып жауап
береді;
Жалпы
балл:4
Жарайсыңдар!
Өте
керемет!
Мадақтау
Мадақтау
|
Оқулық
https://youtu.be/GyIWXwdhG78?si=y4Pz8LizZq3m6PR1
https://learningapps.org/watch?v=pxa8i3wp525
|
Сабақтың
соңы
|
Бағалау
«Домбыра»
әдісі

Рефлексия
«Керуен»
Оқушылар бүгінгі сабақтан
алған білімдерін, түсінбеген жерлерін
білдіреді.

Үйге
тапсырма.
8-тапсырма,
95бет.
|
Бүгінгі сабақтан алған
білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай өз
пікірлерін білдіреді.
Күнделіктеріне
жазады
|
Жарайсыңдар!
Мақтан
етемін!
|
Оқулық
Слайд
|