Ашық сабақ "Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Атақты тұлғалар

Пәні:

Математика

Күні:

12.03.2025

Педагогтің аты-жөні:

Шокаева Айгуль Каирбековна

Сынып:3 сынып

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану.(Қазақстанның балалар жазушылары)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.10 мынадай жағдайларда 23×2,123×2,46:2,246÷2 екі таңбалы,үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритімдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

- екі таңбалы,үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритімдерін қолданады;


Сабақ барысы


Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру




Психологиялық ахуал

«Мотивация смайлигі » әдісі

Әр балаға түрлі көңіл-күйді білдіретін смайликтер (қуанышты, көңілсіз, таңғалған және т.б.) бейнеленген карточкалар таратылады. Карточкаларда балаларға арналған түрлі мотивациялық сөздер жазылған, балалар сол сөздерді оқып мотивация алады.

Топқа бөлу:

«Киіз үй» әдісі

Оқушыларды арқылы топқа бөлу


Үй жұмысын тексеру.

Тақтаға үй жұмысының жауаптарын жазу.

Өткенге шолу

«Анықта» әдісі

Educaplay платформасы арқылы оқушылардың өткен білімдерін тексеру мақсатында ауызша көбейту мен бөлуге есптерді шығару


Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Оқу құралдарын түгендейді.















Оқушылар қол шам көмегімен карточкада жазылған топтың атауын қарап 3 топқа бөлінеді.






Дайын жауаптар арқылы үй жұмы-сын тексереді


Бір -бірден тақтаға шығып жауабын анықтайды







Өте керемет!

Жарайсыңдар!







































Оқулық, дәптер





Стикерлер







көрнекілік, қол шам











Тақта слайд


Educaplay платформа

https://www.educaplay.com/learning-resources/22800378-learning_resource.html

Негізгі бөлім

10 мин


































3 мин


















Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану.

(Қазақстанның танымал жазушылары)

Топтық жұмыс

«Бәріміз бірге» әдісі

Ауызша есептеу

1 топ. Сәкен ауылы

1)1000-361=639

Көкшетау 213*3=639

2 топ. Мағжан ауылы

193*3=579

Туған жер 281+298=879

3 топ. Бердібек ауылы

320:4=80

Менің атым Қожа

124-44=80


Оқулықпен жұмыс №2,3,4

Әр топқа бір есептен беру






Сергіту сәті

«Ою-өрнек» әдісі


Берілген ою-өрнектерді іс-әрекет арқылы көрсету


Жұптық жұмыс

«Анықтаушы» әдісі.

Әр жұпқа теңдеулер беріледі


С*5=65*2 ( с=26)

Х*12=100-28 (х=6)

78=13*3 (а=2)

450+у=158*4 (у=182)

67+а=79*8 ( а=565)

600+у=219*4 (у=276)

52=48:12 (х=13)

Х+280=450+210+70 (х=460)


Жеке жұмыс

«Кім жылдам?» әдісі



Тақырыпты дәптерлеріне жазады, оқу мақсатымен танысады












Топпен есептің мәнін табады, тақтадағы тапсырмамен сәйкестендіреді










Оқулықтан есептерді талқылап, постерге жазып қорғайды



Сергіту сәтін жасайды












Жұптасып теңдеулерді орындайды, шешуін анықтайды.











Өрнектерді құрастырып мәнін табады.



















Шапалақ әдісі







Дескриптор:

-есептің берілгенін жазады;

-тиісті амалдарды қолданады;

-жауабын шығарады;

-топ болып жауап береді;

Жалпы балл:4

Жарайсыңдар!

Өте керемет!

















Мадақтау









Мадақтау


Оқулық




































https://youtu.be/GyIWXwdhG78?si=y4Pz8LizZq3m6PR1






















https://learningapps.org/watch?v=pxa8i3wp525



Сабақтың соңы



Бағалау

«Домбыра» әдісі

Рефлексия

«Керуен»

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін, түсінбеген жерлерін білдіреді.


Үйге тапсырма.

8-тапсырма, 95бет.

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай өз пікірлерін білдіреді.










Күнделіктеріне жазады

Жарайсыңдар!

Мақтан етемін!




Оқулық

Слайд



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
230
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі