Материалдар / Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен компазиция құрастырады.1.Жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигура жасап үйренеді. Жазық фигураларды қолданып, түрлі бұйымдар жасайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
455
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

28. Сабақтың тақырыбы:


1.1 Жазық фигурлардың моделдері (2)

Мектеп: «Ақтерек ауылындағы ом МДШО және Жаманты бм» КММ

Күні:19.10.

Мұғалім: Байжунисова Динагул Дуйсеновна


Сынып: 1 «А»

Оқушы саны: 24


Қатыспағандар: 0


Оқу мақсаттары

1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен компазиция құрастырады.

Ойлаудеңгей

лері

Білу және түсіну


Бағалау критерийлері

1.Жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигура жасап үйренеді;

2. Жазық фигуралардан қолданып, түрлі бұйымдар жасайды;

Тілдік мақсат















Кеңістік фигуралар және жазық фигуралар: дөңгелек, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Жазық фигураларды кеңістік фигуралардың табандарын бастырып сызу арқылы алуға бола ма?

  • Цилиндрдің табанын бастырып сызғанда қандай фигура шығады?

  • Шаршы алу үшін қандай фигураны бастырып сызу керек?

  • Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады?

Не себепті ............ деп ойлайсың?

  • Қандай кеңістік фигуралары домалайды? Неліктен?

  • Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады?

  • Бес ши мен ермексаздың бес бөлігінен қандай фигура жасауға болады?

Ишара: басбармақ арқылы сабақты қаншалықты түсінгенін білдіреді, топтық жұмыста басбармақ арқылы бірін-бірі бағалайды.

Бұған дейінгі меңгерген білім

1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен компазиция құрастыру


Жоспар



Жоспарланған

уақыт есебі

Жоспарланған тапсырмалар


Ресурстар

Дереккөздер

Басы


0-3 минут












5-7 минут

1.Шаттық шеңбері

Ойға толсын санамыз,

Бестік болсын бағамыз.

Баласындай бір үйдің,

Тату болсын арамыз. (құшақтасып,  қол алысып амандасады.)


  • Жазық фигураларды ата.

(Дөңгелек, тіктөртбұрыш, шаршы, үшбұрыш, бесбұрыш)

Оқушыларды фигура таңдау арқылы топқа бөлу.

Топқа бөлу

Shape1

1-топ. Дөңгелек

2Shape2 -топ. Шаршы

3Shape3 -топ. Тіктөртбұрыш

4Shape5 Shape4 -топ. Үшбұрыш

5-топ. Бесбұрыш



Shape6







Shape7









Интернет көздері мен ғаламтор


Ортасы


7 – 10 минут










1-тапсырма.Шығарып көр

  • Сурет қандай фигуралардан тұрады?


Shape10 Shape9 Shape8









Шаршыны 2 тіктөртбұрыштан және 3 үшбұрыштан құрастыруға болады. Суреттегі 3 үшбұрыш 1тіктөртбұрышты құрайды.

Дескриптор

Сурет қандай фигуралардан тұратынын атай алды.



























Математика оқулығы


10- 20 минут


























Сергіту сәті

25-30 минуты

2-тапсырма. Т.Ж.

Фигураларды қағаз не картоннан қиып жасауға, суретін салуға болатынын түсіндіремін.

Жазық фигуралардан әр түрлі бұйымдар жасауға болады.Әр топ жазық фигураларынан жан-жануарлардың композицияларды құрастырады.



Дескриптор

Жан – жануарлар қандай фигуралардан жасалғанын атап айта алды.


ҚБ. Әр топ басбармақ арқылы жасалған жұмыстарын өздері бағалайды;



Жаттығу жасау


Соңы


30-35минут



3-тапсырма. Көбелектің қанаттарын жазық фигуралармен безендір. Оқушылар аппликация техникасын қолданып, тәжірибелік жұмысты орындайды.


Дескриптор

Көбелектің қанаттарын жазық фигуралармен безендіре алды.


ҚБ. Оқушылар жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалайды.

Жұмыс дәптері

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландың?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздің және неге?

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды, себебі жазық фигураларды салады және олардан композиция құрастыра алады.



Оқушылар жазық фигуралар және кеңістік фигураларды тануды және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіруді үйренді.

Сабақ қызықты және орта деңгейде өтті.

Жоспарланған тапсырмалар сәйкес болды, саралау жақсы іске асты.



Уақытты тиімді пайдаландым.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!