Материалдар / Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жазық фигуралардың модельдері" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен компазиция құрастырады.1.Жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигура жасап үйренеді. Жазық фигураларды қолданып, түрлі бұйымдар жасайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
394
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика№28. Сабақтың тақырыбы:

1.1 Жазық фигурлардың моделдері (2)Мектеп: «Ақтерек ауылындағы ом МДШО және Жаманты бм» КММ
Күні:19.10.Мұғалім: Байжунисова Динагул Дуйсеновна

Сынып: 1 «А»Оқушы саны: 24

Қатыспағандар: 0

Оқу мақсаттары1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен компазиция құрастырады.
Ойлаудеңгей леріБілу және түсіну

Бағалау критерийлері1.Жұмсақ және қатты қағаздан жазық фигура жасап үйренеді;2. Жазық фигуралардан қолданып, түрлі бұйымдар жасайды;
Тілдік мақсат



























Кеңістік фигуралар және жазық фигуралар: дөңгелек, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш


Талқылауға арналған сұрақтар:
  • Жазық фигураларды кеңістік фигуралардың табандарын бастырып сызу арқылы алуға бола ма?
  • Цилиндрдің табанын бастырып сызғанда қандай фигура шығады?
  • Шаршы алу үшін қандай фигураны бастырып сызу керек?
  • Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады?


  • Не себепті ............ деп ойлайсың?
  • Қандай кеңістік фигуралары домалайды? Неліктен?
  • Шаршыдан үшбұрыштарды қалай жасауға болады?
  • Бес ши мен ермексаздың бес бөлігінен қандай фигура жасауға болады?


  • Ишара: басбармақ арқылы сабақты қаншалықты түсінгенін білдіреді, топтық жұмыста басбармақ арқылы бірін-бірі бағалайды.
    Бұған дейінгі меңгерген білім1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен компазиция құрастыру

    Жоспар



    Жоспарланғануақыт есебіЖоспарланған тапсырмалар

    РесурстарДереккөздер
    Басы

    0-3 минут





















    5-7 минут
    1.Шаттық шеңбері Ойға толсын санамыз,Бестік болсын бағамыз.Баласындай бір үйдің,Тату болсын арамыз. (құшақтасып,  қол алысып амандасады.)

  • Жазық фигураларды ата.
  • (Дөңгелек, тіктөртбұрыш, шаршы, үшбұрыш, бесбұрыш)Оқушыларды фигура таңдау арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу 1-топ. Дөңгелек2-топ. Шаршы3-топ. Тіктөртбұрыш4-топ. Үшбұрыш5-топ. Бесбұрыш













    Интернет көздері мен ғаламтор


    Ортасы

    7 – 10 минут

















    1-тапсырма.Шығарып көр
  • Сурет қандай фигуралардан тұрады?
















  • Шаршыны 2 тіктөртбұрыштан және 3 үшбұрыштан құрастыруға болады. Суреттегі 3 үшбұрыш 1тіктөртбұрышты құрайды.Дескриптор Сурет қандай фигуралардан тұратынын атай алды.




















































    Математика оқулығы


    10- 20 минут

















































    Сергіту сәті25-30 минуты
    2-тапсырма. Т.Ж. Фигураларды қағаз не картоннан қиып жасауға, суретін салуға болатынын түсіндіремін. Жазық фигуралардан әр түрлі бұйымдар жасауға болады.Әр топ жазық фигураларынан жан-жануарлардың композицияларды құрастырады.



    ДескрипторЖан – жануарлар қандай фигуралардан жасалғанын атап айта алды.

    ҚБ. Әр топ басбармақ арқылы жасалған жұмыстарын өздері бағалайды;



    Жаттығу жасау





    Соңы

    30-35минут



    3-тапсырма. Көбелектің қанаттарын жазық фигуралармен безендір. Оқушылар аппликация техникасын қолданып, тәжірибелік жұмысты орындайды.

    ДескрипторКөбелектің қанаттарын жазық фигуралармен безендіре алды.

    ҚБ. Оқушылар жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалайды.
    Жұмыс дәптері
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландың?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздің және неге?Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды, себебі жазық фигураларды салады және олардан композиция құрастыра алады.

    Оқушылар жазық фигуралар және кеңістік фигураларды тануды және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіруді үйренді.Сабақ қызықты және орта деңгейде өтті.Жоспарланған тапсырмалар сәйкес болды, саралау жақсы іске асты.

    Уақытты тиімді пайдаландым.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!