Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Жел негізгі түрлері,таралуы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 6 сынып оқушыларын аукцион ойыны арқылы сабаққа қызығушылығын арттырады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
763
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚОЙГЕЛДІ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ТАЛАС АУДАНЫ ТАМДЫ АУЫЛЫ
АШЫҚ САБАҚ
Жел,негізгі түрлері және себептері, ауа массалары
СЫНЫБЫ: 6ПӘНІ : ГЕОГРАФИЯПӘН МҰҒАЛІМІ: Р.ИМАЛАХОВА
Сабақтың тақырыбы: Жел,негізгі түрлері және себептері, ауа массаларыСабақтың мақсаты:Білімділік: Жел,ауа массасы деген ұғымды қалыптастыру,желдің пайда болу себебін анықтау, желдердің,ауа массалардің түрлері жөнінде мәлімет беру. Дамушылық: оқушылардың өз бетінше іздене білу қабілетін дамытып, жан – жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымдық қарым-қатынас, ынтымақтастық, бірлікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: араласКүтілетін нәтиже:желдің,ауа массалардың түрлерін атайды желдің пайда болу себебін түсіндіредібар білімдерін кластер құрастыруда пайдаланадыауа массаларын салыстырады,ажыратадыжелдің пайда болу себебін анықтайды,желдің маңызы,зияны туралы өз пікірін білдіредіОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлау, диалог арқылы оқыту, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің физикалық картасы, атлас.ақшаларСабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі,оқушыларды 3топқа бөлу,сөздерді топтастыру арқылы.1-Саяхатшылар тобы 2- Ғаламшарлар тобы 3- глобус тобы.(3мин) Сергіту. «Ғылымдар патшалығы»Ғылымдар патшалығына қош келдіңіздер.І-тур «Білім аукционы» 1 аукцион 3 топқа 5 сұрақтан беру.Дұрыс жауап беру арқылы өз ақша қорын жинақтайды.Жауап берсе топ 500 тенге алады.Әр топқа 5 сұрақтан: 1-топқа:1Атмосфера дегеніміз не?2. Жер өз білігінен неше сағатта айналады?3. Кібісе жылы дегенімізді қалай түсінесіңдер?4. Қысқы күн тоқырауы қай күн?5. Қысым немен өлшенеді?2-топқа:
- Атмосфералық қысым дегеніміз не?
- Ауа қандай газдардан тұрады?
- Озон газы қай қабатта шоғырланған?
- Ауа температурасын өлшейтін құрал қалай аталады?
- Амплитуда дегеніміз не?
3-топқа:
- Атмосфераның жер бетіне таяу қабатында әрбір 10 метр биік көтерілгенде қысым қаншаға азаяды?
- Атмосфераның төменгі қабаты қалай аталады?
- Негізгі географиялық белдеулерді ата.
- Айлық орташа температураны қалай табамыз?
- Алғаш барометрді ойлап қапқан кім?
Ой қозғау--жел туралы жұмбақ:Қанаты жоқ – ұшады,Аяғы жоқ – қашады. (Жел) Аяқсыз жетіп барады,Қолсыз есік қағады. (Жел)ІІ тур. 2 –аукцион .«Эрудиттер сайысы». Әр топ тапсырмаларға жауап беріп, әр дұрыс жауапқа ақша жинайды.М ұнда топтан бір оқушы шығып тақтадағы ақшаларды таңдап, топқа барып тақырыптарына дайындалады.Топ бойынша постер қорғайды. Егер тапсырмаға толық жауап берсе,10 000 тенге ақшасын алады.1-тапсырма: Жел дегеніміз не?.Желдің жылдамдығы мен бағытын анықтау жолдары қандай?2- топқа: Жергілікті желдер.3-топқа: Желдің маңызы неде? Қандай ауа массаларын білесіңдер?
ІІІ тур.3- аукцион. Таңдау – табыс. Әрбір таңдаған ақша бойынша берілген тапсырманы орындайды.Әр топтан бір оқушыдан шығып сұрақтарға жауап береді.
- 200 тенге сұрағы:
2. 500 тенге сұрағы:1.Жергілікті желдер,олардың қысқаша сипаттамасы2.Ауа массалары, оның типтері.3. Қазақстанда қандай желдер соғады?
1000 тенге сұрақтары:
- ВЕНН диаграммасы арқылы бриз бен муссон желін салыстыру
- Желдің пайдаы мен зиянын салыстыру.
5000 тенге сұрақтары:
Географиялық диктант(жеке жұмыс): 1.Бриз сөзі......................................................деген мағына береді2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не ....... .........................деп аталады?3........................................бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел........................................5.Желдің жылдамдығы мен бағытын .................................... ............ құралмен өлшейді6.Ауа массалары негізгі неше.............................топқа бөлінеді?7.Ауа массалардың түрлері........................................................................8.Желдің пайда болу себебі..............................................9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек................................?10.Желдің жылдамдығын немен есептейді..................................?4-аукцион : Бағалау.
Кері байланыс: Бүгінгі сабақтан нені біле алдыңыз?Бүгінгі сабақта не қызықтырды?Бүгінгі сабақта не қиын болды?Қандай ұсынысыңыз бар?Қорытындылау, рефлексия –жұдырықтан бес саусақтарға дейін- Үйге тапсырма : §33,34, Желдің күшін пайдалану жобасын жасаңдар
5000 тенге сұрақтары:
Географиялық диктант(жеке жұмыс): 1.Бриз сөзі......................................................деген мағына береді2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не ....... .........................деп аталады?3........................................бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел........................................5.Желдің жылдамдығы мен бағытын .................................... ............ құралмен өлшейді6.Ауа массалары негізгі неше.............................топқа бөлінеді?7.Ауа массалардың түрлері........................................................................8.Желдің пайда болу себебі..............................................9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек................................?10.Желдің жылдамдығын немен есептейді..................................?
5000 тенге сұрақтары:
Географиялық диктант(жеке жұмыс): 1.Бриз сөзі......................................................деген мағына береді2.Ауаның горизинталь бағытта қозғалуын не ....... .........................деп аталады?3........................................бағытын тәулік ішінде екі рет өзгертетін желдер.4.Жылына бағытын екі рет өзгертетін жел........................................5.Желдің жылдамдығы мен бағытын .................................... ............ құралмен өлшейді6.Ауа массалары негізгі неше.............................топқа бөлінеді?7.Ауа массалардың түрлері........................................................................8.Желдің пайда болу себебі..............................................9.Желбағар жер бетінен қандай биіктікте болу керек................................?10.Желдің жылдамдығын немен есептейді..................................?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)