Материалдар / Ашық сабақ Желідегі тілдесу 3 сынып

Ашық сабақ Желідегі тілдесу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
1192
26 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

  1. Бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жанды табиғат», «жақсы» деген немене? «жаман» деген немене?)

Педагогтың аты-жөні

Тукешова Альбина Амандосовна

Күні

12.10.2023 жыл

Сынып 3 в

Қатысушылар саны

12

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Желіде тілдесу. Жобалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

3.3.2.1 Жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді пайдалану.

3.3.2.2 Желіде ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді пайдалана білу; желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіну. Интернет желісінде жұмыс істеу, жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін түсіну.

Бағалау критерийлері

Жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді пайдаланады. Желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсінеді. Интернет желісінде жұмыс істеуге жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін түсінеді.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар









Сабақтың басы











10 мин

1.Оқушылармен амандасу.


2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Өткен сабақты пысықтау: «миға шабуыл » әдісі

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді презентациядан көрсетеді.

Күнделікті өмірде тілдесудің және қарым қатынас жасаудың маңызы өте зор. Тілдесу арқылы ақпарат алмасамыз, білімімізді арттырамыз, ой өрісімізді кеңейтеміз.

Әлеуметтік желілерді фейсбук, бейнеконференцияларды, инстаграмм мессенджерлерді білім алу үшін дұрыс пайдалансақ ол ақпараттың сарқылмас көзі. Интернетте жұмыс істеудің пайдасы мен қатар зияны да бар.себебі онда пиғылы нашар да пайдаланушылар да кездеседі.


1.Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар тілек айтады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Оқушылар сурет презентация бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойын айтады.






Дискрепторлар:

  • Адамдардың бір-бірімен тілдесуінің маңызы қандай?

  • Интернет арқылы тілдесудің пайдалы жағы мен зияны туралы не айтуға болады?

  • Суретте берілген интернетте тілдесідің түрлерін атай алады;

  • Интернет желісінде тілдесудің қауіпсіздік шараларын сақтайды











Фигуралар арқылы бағалау


«мадақтау сөздері» Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!









Слайд, суреттер


https://youtu.be/dMZE9MtXPMc

Сабақтың ортасы



5 мин









10 мин

ЕБҚО тапсырмасы

Оқушылар әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді сәйкестендіреді.

2 – тапсырма Топтық жұмыс.

Интернет желісінде қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін құрастырыңдар. Ережені мәтіндік редакторда жазып сақтаңдар. Пікірлерді ортаға салыңдар

3-тапсырма

1-тапсырманы орындайды

Дискрепторлар:

Оқушылар әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді ажыратып сәйкестендіреді.




2-тапсырманы орындайды

Дискрепторлар:

  • Оқушылар топпен ереже құрастырады.

  • Ережені топпен мәтіндік редакторға жазып қағазға басып шығарады.

  • Оқушылар топпен пікірлерін ортаға салады.

3-тапсырманы орындайды

Дискрепторлар:

  • Фейсбукпен ватсаптың ұқсастығы мен айырмашылығын айтады




Ауызша мадақтау, ынталандыру










Фигуралар арқылы бағалау


Интербелсенді тақта/ компьютер











А4 парағы, жұмыс дәптері



Оқулықпен жұмыс , дәптер


Сабақтың соңы


Кері байла ныс


Үй тапсырмасы

Қортынды . сұрақтарға жауап береді:

  1. Белгілі бір уақыт режимінен артық интернетте жұмыс істеудің қандай зияны бар?

  2. Интернет қоғамдастығына мүше болудың қажеттілігі барма?

  3. Жай тілдесу мен интернетте тілдесудің қандай негізгі үш айырмашылығы бар?

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі


§ 6 тақырыпты оқу

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.




Дискрипторлар:

  • Оқушы өзіне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады.


Өздерін бағалайды Бағалау ағашы































Кесте № 2

Енгізу құрылғылары

Шығару құрылғылары

Есте сақтау құрылғылары

Пернетақта

Монитор

Қатқыл диск

Тінтуір

Проектор

Жедел жады

Сенсорлық панель

Принтер

Оптикалық дисктер

Микрофон

Графопостритель

Флеш-жады

Сканер

Кіріктірілген динамик


Графкаклық планшет

Колонкалар


Сандық фотоаппарат

Құлаққаптар











DrawObject1 DrawObject3 DrawObject2

Ішкі жады

DrawObject4

DrawObject5

Сыртқы жады

Енгізу құрылғылары

Шығару құрылғылары

DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6

1-сызба .Компьютер бөліктерінің ақпарат алмасуы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ