Сабақтың басы
10 мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Өткен сабақты
пысықтау: «миға шабуыл » әдісі
Мұғалім төмендегі сұрақтарды
оқушыларға қойып, суреттерді презентациядан
көрсетеді.
Күнделікті өмірде тілдесудің
және қарым қатынас жасаудың маңызы
өте зор. Тілдесу арқылы ақпарат алмасамыз, білімімізді арттырамыз,
ой өрісімізді кеңейтеміз.
Әлеуметтік желілерді фейсбук, бейнеконференцияларды,
инстаграмм мессенджерлерді білім алу үшін дұрыс пайдалансақ ол
ақпараттың сарқылмас көзі. Интернетте жұмыс істеудің пайдасы мен
қатар зияны да бар.себебі онда пиғылы нашар да пайдаланушылар да
кездеседі.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар
тілек айтады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
4.Оқушылар
сурет презентация бойынша сұрақтарға жауап береді, өз ойын
айтады.
Дискрепторлар:
-
Адамдардың
бір-бірімен тілдесуінің маңызы қандай?
-
Интернет
арқылы тілдесудің пайдалы жағы мен зияны туралы не айтуға
болады?
-
Суретте
берілген интернетте тілдесідің түрлерін атай
алады;
-
Интернет
желісінде тілдесудің қауіпсіздік шараларын
сақтайды
|
Фигуралар арқылы бағалау
«мадақтау сөздері»
Жарайсың! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
Слайд,
суреттер
https://youtu.be/dMZE9MtXPMc
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
10 мин
|
ЕБҚО тапсырмасы
Оқушылар
әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді
сәйкестендіреді.
2 – тапсырма Топтық жұмыс.
Интернет желісінде қауіпсіз
жұмыс істеу ережелерін құрастырыңдар. Ережені мәтіндік редакторда
жазып сақтаңдар. Пікірлерді ортаға
салыңдар
3-тапсырма
|
1-тапсырманы
орындайды
Дискрепторлар:
Оқушылар
әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді ажыратып
сәйкестендіреді.
2-тапсырманы
орындайды
Дискрепторлар:
-
Оқушылар
топпен ереже құрастырады.
-
Ережені
топпен мәтіндік редакторға жазып қағазға басып
шығарады.
-
Оқушылар
топпен пікірлерін ортаға салады.
3-тапсырманы
орындайды
Дискрепторлар:
|
Ауызша мадақтау,
ынталандыру
Фигуралар арқылы бағалау
|
Интербелсенді тақта/ компьютер
А4 парағы, жұмыс дәптері
Оқулықпен
жұмыс , дәптер
|
Сабақтың соңы
Кері
байла ныс
Үй
тапсырмасы
|
Қортынды .
сұрақтарға жауап береді:
-
Белгілі бір
уақыт режимінен артық интернетте жұмыс істеудің қандай зияны
бар?
-
Интернет
қоғамдастығына мүше болудың қажеттілігі барма?
-
Жай тілдесу
мен интернетте тілдесудің қандай негізгі үш айырмашылығы
бар?
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
§ 6 тақырыпты
оқу
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Дискрипторлар:
|
Өздерін бағалайды
Бағалау
ағашы
|
|