Материалдар / Ашық сабақ Жемістердің түзілуі: өсімдіктердің тұқым арқылы көбеюі және таралуы. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жемістердің түзілуі: өсімдіктердің тұқым арқылы көбеюі және таралуы. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Жемістердің түзілуі: өсімдіктердің тұқым арқылы көбеюі және таралуы. Жемістердің түрлері: құрғақ және шырынды, қақырайтын және қақырамайтын, біртұқымды және көптұқымды жемістер.

Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулхат Талгатовна

Күні:

СЫНЫП: 6


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Тақырып бойынша ойларын айқын айтады.

Жемістің түзілуі және жемістердің түрлерін меңгереді.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау

критерийі

Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Шырынды жемістер, құрғақ жемістер

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, «Жедел хат», «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі, «бұрыштар тәсілі», «шеңбердегі доп әдісі», көрнекілік. Рефлексия.

Алдыңғы оқу

Өсімдіктердің гүлденуі мен тозаңдануы. Тозаңданудың түрлері.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

жеміс суреттері бойынша бөліну.

Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда алма, жүзім жемістерінің суреттері шығуы керек.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Жіптік құбыр» тренинг

Оқушыларға түзу қағаз беріледі. Оны екіге бүктейміз. Арасын сваркалап жалғағанда ұзын құбыр шығу керек. Шарикті жіберемін. Шарик құбыр бойымен жылжыйды..

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

1.Бірінші мұғалім бір оқушыға сұрақ қояды. Ол оқушы жауап беріп келесі оқушының атын айтып сосын сұрағын қояды. Сөйтіп жалғаса береді.

2.«Жедел хат»

І- топ

Берілген сипаттамалардан бунақденелер арқылы тозаңданудың түрлерін анықтаңдар

1.Тозаңдары майда

2.Бітеу гүлдің тозаңдануы

3.Гүлі ашық реңді

4.Аталық жіпшесі ұзын, тербеліп тұрады

5.Шірнеліктері бар

6.Тозаңдану бір гүлдің ішінде болады

7.Тозаңдары ірі

8.Аналық аузы үлпек қауырсынды

9.Гүлдері хош иісті

10.Гүлдері реңсіз

ІІ -топ Берілген сипаттамалардан жел арқылы тозаңданудың түрлерін анықтаңдар

1.Тозаңдары майда

2.Бітеу гүлдің тозаңдануы

3.Гүлі ашық реңді

4.Аталық жіпшесі ұзын, тербеліп тұрады

5.Шірнеліктері бар

6.Тозаңдану бір гүлдің ішінде болады

7.Тозаңдары ірі

8.Аналық аузы үлпек қауырсынды

9.Гүлдері хош иісті

10Гүлдері реңсіз


ҚБ. Басбармақ әдісі арқылы бірін –бірі бағалайды



1-топ: алма

2-топ: жүзім








«Жіптік құбыр» тренинг, қағаздар, шарик.































Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Мен қазір сіздерге мәтін оқимын. Ол мәтінде жасырылған сөз бар. Мұқият тыңдаңыздар. Мен бір кездерде жайқалған гүл болатынмын. Тозаңданып, аналық жатынында пайда болдым. Күндер өтіп мен өсіп, дамыдым. Қазір менің атым кім? Жауабы: жеміс

Жеміс сөзін естігенде ойларыңызға не келеді?

Қызығушылықты ояту (2 мин).

Бейне таспадан жемістер туралы көрсеті


«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеріп, постер қорғау.





І топ: «Жемістер»

ІІ топ: «Жемістер мен тұқымдардың таралуы»


Қ Б: «Бағдаршам» әдісі арқылы

Жасыл түс-түсіндім

Қызыл түс-қиналдым

Сары түс- мүлдем түсінбедім



Оқулық,

ресурс
















Ортасы

10 минут







Қолдану

«Бұрыштар тәсілі»

Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көз қарастарын дәлелдейді.

1.Жеміс гүлдің қай бөлігінде пайда болады, неше топқа бөлінеді? Оларды ата.

2.Неліктен шырынды және құрғақ жеміс деп атайды? Шырынды және құрғақ жемістің түрлерін ата?

3.Жануарлар, құстар, бунақденелер арқылы таралатын жемістер мен тұқымдарының құрылысындағы ерекшеліктері

4. Бақбақ пен қайың және қызғалдақ пен шытырлақтың тұқымдары қалай таралады?

ҚБ. Қолпаштау. «От шашу» әдісі

1 шапалақ – қанағаттанамын

2 шапалақ – жақсы

3 шапалақ - жарайсың

Қабырғаға ілінген А4 де жауаптар жазылған түрлі-түсті




Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Талдау

«Шеңбердегі доп» әдісі

Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.

Шеңберге отырғызу, доп.

Бағалау

5 минут















Үй тапсырмасы:







Кері байланыс

3 минут

Әр топқа бағалау парақшасы үлестіріліп сол топтың көшбасшысы топ мүшелерін бағалайды Қалыптастырушы бағалау сабақ бойы жүреді.

Соңында мұғалім бағалайды.

Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

Жолдасыма сұрақ қою

Жедел хат

«Ойлан –жұптас – бөліс» әдісі

«Бұрыштар тәсілі»


«Шеңбердегі доп» әдісі

Балл













































Мазмұндау Кестені толтыру


Әр оқушы стикерлерге сабақта алған әсерлерін білім кемесіне жазып жапсырады.

Бағалау парақшасы
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!