Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім:

    2. Ғалам. Жер. Адам

    Мектеп: 19

    Мерзімі:15/10/2018

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6 «б»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Жер бетін бейнелеу тәсілдері


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу

    6.2.5.4географиялық координаталарды анықтау

    6.2.5.5 сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушы:

    • Масштаб ұғымын және оның түрлерін білу;

    • Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу;

    • Географиялық координаталар, географиялық ендік және бойлық ұғымдарын білу;

    • Географиялық координаталарды анықтау.

    • Сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау

    Бағалау критерийлері:

    1. Масштаб ұғымын және оның түрлерін біледі;

    2.Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептей алады;

    3.Географиялық координаталар, географиялық ендік, географиялық бойлық ұғымдарын біледі;

    4.Карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын анықтай алады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар масштабты пайдаланып, арақашықты есептеу жолын ауызша түсіндіреді. Карта бойынша географиялық координаталарды анықтау жолын ауызша түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты терминдерді ауызша түсіндіреді.

    Пәндік лексика және терминология:

    Масштаб, масштаб түрлері (атаулы, сандық, сызықтық), градус торы, географиялық координаталар, экватор, меридиан, географиялық ендік, географиялық бойлық.

    Айтылымға қажетті сөз тіркестері:

    Масштаб дегеніміз ...

    ... қалаларының арақашықтығы ... км-ге тең.

    Географиялық координаталар дегеніміз ...

    Географиялық бойлықтар ... бөлінеді.

    Географиялық ендіктер ... бөлінеді.

    Алматы қаласының географиялық координаталары ...

    Құндылықтарды дарыту


    Сабақ сыйластықты, ынтымақтастықты дарытуға бағытталған.

    Құндылықтарды дарыту топтық жұмыстарды ұйымдастыру барысында жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    Масштабты пайдаланып, арақашықтық есептеу барысында, карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын, уақытты анықтау барысында математика пәнімен байланыс орнатылады.

    Бастапқы білім


    Оқушылар 5 – ші сыныпта жергілікті жердің қарапайым планын сызды.

    Бастапқы білімді жаңғырту топтық жұмыс барысында жергілікті жерлердің қарапайым планын оқу арқылы жүзеге асады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс –әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0-5





    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу.

    Топқа бөлу.(түстер таңдау арқылы)

    1-топ .План

    2-топ.Масштаб

    3-топ.Координата



    Қима қағаздары



    Сабақтың ортасы

    7-15













































































    Белсенді оқу.

    Топтар суреттерді пайдалану арқылы топпен бірлесе орырып постер қорғайды.

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Суретті қолдана білуі;

    Мәтінді дұрыс жеткізе білуі;


    Жұптық тапсырма

    Тапсырма 1. Атласты қолдана отырып,берілген нысандардың географиялық координаталарын анықта


    Астана-ш.б 60-80 с.е 50-60

    Канберра-ш.б 140-160 о.е 20-30

    Пекин-ш.б 100-120 с.е 30-40

    Вашингтон-б.б 80-60 с.е30-40

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын анықтай алады.

    -Берілген нысандардың географиялық координаталарын дұрыс анықтайды;

    -Ендік пен бойлықты ажыратады.












    Жеке жұмыс

    Атлас пен сызғышты пайдалана отырып, берілген қалалардың арақашықтығын масштабты пайдалана отырып анықта.


    Астана-Пекин

    Мәскеу-Пекин

    Астана-Токио

    Астана-Жақсықылыш


    Карта масштабы: __________________

    Екі қаланың арасындағы сызғышпен өлшенген қашықтық:_______________

    Екі қала арасындағы нақты қашықтық_______________


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептей алады;


    -Картаның масштабын анықтайды;

    -Екі нысанның арақашықтығын сызғышпен дұрыс өлшейді;

    -Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептейді.




    Қосымша тапсырма

    Уақытты анықтау. Оқушылар сағаттық белдеулер картасын пайдалана отырып,келесі тапсырмаларды орындайды:

    -Астана сағ 9:00 болса Мәскеу-?(7:00)

    -Парижде сағ 12:00 болса Астанада-?(17:00

    -Астанада сағ 20:00 болса Канберра-?(1:00түн)

    Дескрипторлар

    Оқушы

    - Мәскеудің уақыт айырмасын анықтайды;

    -Астананың уақыт айырмасын анықтайды;

    -Канберраның уақыт айырмасын анықтайды;




    Постер ,

    қима суреттер,

    маркер








    Таратпа қағаздары

    слайд

























    Таратпа қағаздары слайд














    Сабақтың соңы:

    37-40

    8. Рефлексия

    Мен үшін сәтті!

    +

    Мен үшін сәтсіз!

    -





    Стикерлер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Сабақ барысында оқу материалы ақпаратты қабылдаудың түрлі типтерін ескере отырып қолданылады (мәтін, бейнеролик, сурет). Қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетеді. Сонымен қатар, қосымша күрделендірілген тапсырма орындайды.

    Топтық бағалау

    Дискрипторлар арқылы бағалау

    Сыныпта қозғалыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау.


























    Жұптық тапсырма

    Тапсырма 1. Атласты қолдана отырып,берілген нысандардың географиялық координаталарын анықта


    Астана-ш.б 60-80 с.е 50-60

    Канберра-ш.б 140-160 о.е 20-30

    Пекин-ш.б 100-120 с.е 30-40

    Вашингтон-б.б 80-60 с.е30-40

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын анықтай алады.

    -Берілген нысандардың географиялық координаталарын дұрыс анықтайды;

    -Ендік пен бойлықты ажыратады.















    Жеке жұмыс

    Атлас пен сызғышты пайдалана отырып, берілген қалалардың арақашықтығын масштабты пайдалана отырып анықта.


    Астана-Пекин

    Мәскеу-Пекин

    Астана-Токио

    Астана-Жақсықылыш


    Карта масштабы: __________________

    Екі қаланың арасындағы сызғышпен өлшенген қашықтық:_______________

    Екі қала арасындағы нақты қашықтық_______________


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептей алады;


    -Картаның масштабын анықтайды;

    -Екі нысанның арақашықтығын сызғышпен дұрыс өлшейді;

    -Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептейді.




















    Қосымша тапсырма

    Уақытты анықтау. Оқушылар сағаттық белдеулер картасын пайдалана отырып,келесі тапсырмаларды орындайды:

    -Астана сағ 9:00 болса Мәскеу-?(7:00)

    -Парижде сағ 12:00 болса Астанада-?(17:00

    -Астанада сағ 20:00 болса Канберра-?(1:00түн)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумахметова Гаухар Мухтаровна
    28 Қараша 2020
    813
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Жер бетін бейнелеу тәсілдері 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Жер бетін бейнелеу тәсілдері 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    География,жаралылыстану мұғалімдеріне көмек беру мақсатында жасалған қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім:

    2. Ғалам. Жер. Адам

    Мектеп: 19

    Мерзімі:15/10/2018

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6 «б»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Жер бетін бейнелеу тәсілдері


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу

    6.2.5.4географиялық координаталарды анықтау

    6.2.5.5 сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушы:

    • Масштаб ұғымын және оның түрлерін білу;

    • Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу;

    • Географиялық координаталар, географиялық ендік және бойлық ұғымдарын білу;

    • Географиялық координаталарды анықтау.

    • Сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау

    Бағалау критерийлері:

    1. Масштаб ұғымын және оның түрлерін біледі;

    2.Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептей алады;

    3.Географиялық координаталар, географиялық ендік, географиялық бойлық ұғымдарын біледі;

    4.Карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын анықтай алады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар масштабты пайдаланып, арақашықты есептеу жолын ауызша түсіндіреді. Карта бойынша географиялық координаталарды анықтау жолын ауызша түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты терминдерді ауызша түсіндіреді.

    Пәндік лексика және терминология:

    Масштаб, масштаб түрлері (атаулы, сандық, сызықтық), градус торы, географиялық координаталар, экватор, меридиан, географиялық ендік, географиялық бойлық.

    Айтылымға қажетті сөз тіркестері:

    Масштаб дегеніміз ...

    ... қалаларының арақашықтығы ... км-ге тең.

    Географиялық координаталар дегеніміз ...

    Географиялық бойлықтар ... бөлінеді.

    Географиялық ендіктер ... бөлінеді.

    Алматы қаласының географиялық координаталары ...

    Құндылықтарды дарыту


    Сабақ сыйластықты, ынтымақтастықты дарытуға бағытталған.

    Құндылықтарды дарыту топтық жұмыстарды ұйымдастыру барысында жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    Масштабты пайдаланып, арақашықтық есептеу барысында, карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын, уақытты анықтау барысында математика пәнімен байланыс орнатылады.

    Бастапқы білім


    Оқушылар 5 – ші сыныпта жергілікті жердің қарапайым планын сызды.

    Бастапқы білімді жаңғырту топтық жұмыс барысында жергілікті жерлердің қарапайым планын оқу арқылы жүзеге асады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс –әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0-5





    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу.

    Топқа бөлу.(түстер таңдау арқылы)

    1-топ .План

    2-топ.Масштаб

    3-топ.Координата



    Қима қағаздары



    Сабақтың ортасы

    7-15













































































    Белсенді оқу.

    Топтар суреттерді пайдалану арқылы топпен бірлесе орырып постер қорғайды.

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Суретті қолдана білуі;

    Мәтінді дұрыс жеткізе білуі;


    Жұптық тапсырма

    Тапсырма 1. Атласты қолдана отырып,берілген нысандардың географиялық координаталарын анықта


    Астана-ш.б 60-80 с.е 50-60

    Канберра-ш.б 140-160 о.е 20-30

    Пекин-ш.б 100-120 с.е 30-40

    Вашингтон-б.б 80-60 с.е30-40

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын анықтай алады.

    -Берілген нысандардың географиялық координаталарын дұрыс анықтайды;

    -Ендік пен бойлықты ажыратады.












    Жеке жұмыс

    Атлас пен сызғышты пайдалана отырып, берілген қалалардың арақашықтығын масштабты пайдалана отырып анықта.


    Астана-Пекин

    Мәскеу-Пекин

    Астана-Токио

    Астана-Жақсықылыш


    Карта масштабы: __________________

    Екі қаланың арасындағы сызғышпен өлшенген қашықтық:_______________

    Екі қала арасындағы нақты қашықтық_______________


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептей алады;


    -Картаның масштабын анықтайды;

    -Екі нысанның арақашықтығын сызғышпен дұрыс өлшейді;

    -Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептейді.




    Қосымша тапсырма

    Уақытты анықтау. Оқушылар сағаттық белдеулер картасын пайдалана отырып,келесі тапсырмаларды орындайды:

    -Астана сағ 9:00 болса Мәскеу-?(7:00)

    -Парижде сағ 12:00 болса Астанада-?(17:00

    -Астанада сағ 20:00 болса Канберра-?(1:00түн)

    Дескрипторлар

    Оқушы

    - Мәскеудің уақыт айырмасын анықтайды;

    -Астананың уақыт айырмасын анықтайды;

    -Канберраның уақыт айырмасын анықтайды;




    Постер ,

    қима суреттер,

    маркер








    Таратпа қағаздары

    слайд

























    Таратпа қағаздары слайд














    Сабақтың соңы:

    37-40

    8. Рефлексия

    Мен үшін сәтті!

    +

    Мен үшін сәтсіз!

    -





    Стикерлер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Сабақ барысында оқу материалы ақпаратты қабылдаудың түрлі типтерін ескере отырып қолданылады (мәтін, бейнеролик, сурет). Қабілеті жоғары оқушылар қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетеді. Сонымен қатар, қосымша күрделендірілген тапсырма орындайды.

    Топтық бағалау

    Дискрипторлар арқылы бағалау

    Сыныпта қозғалыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау.


























    Жұптық тапсырма

    Тапсырма 1. Атласты қолдана отырып,берілген нысандардың географиялық координаталарын анықта


    Астана-ш.б 60-80 с.е 50-60

    Канберра-ш.б 140-160 о.е 20-30

    Пекин-ш.б 100-120 с.е 30-40

    Вашингтон-б.б 80-60 с.е30-40

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Карта бойынша нысандардың географиялық координаталарын анықтай алады.

    -Берілген нысандардың географиялық координаталарын дұрыс анықтайды;

    -Ендік пен бойлықты ажыратады.















    Жеке жұмыс

    Атлас пен сызғышты пайдалана отырып, берілген қалалардың арақашықтығын масштабты пайдалана отырып анықта.


    Астана-Пекин

    Мәскеу-Пекин

    Астана-Токио

    Астана-Жақсықылыш


    Карта масштабы: __________________

    Екі қаланың арасындағы сызғышпен өлшенген қашықтық:_______________

    Екі қала арасындағы нақты қашықтық_______________


    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқушы

    Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептей алады;


    -Картаның масштабын анықтайды;

    -Екі нысанның арақашықтығын сызғышпен дұрыс өлшейді;

    -Масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептейді.




















    Қосымша тапсырма

    Уақытты анықтау. Оқушылар сағаттық белдеулер картасын пайдалана отырып,келесі тапсырмаларды орындайды:

    -Астана сағ 9:00 болса Мәскеу-?(7:00)

    -Парижде сағ 12:00 болса Астанада-?(17:00

    -Астанада сағ 20:00 болса Канберра-?(1:00түн)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 6 сынып
    28.11.2020
    813
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумахметова Гаухар Мухтаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации