Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
|
Сабақ тақырыбы: |
Жер ғаламшарының көрінісі |
Мектеп: №6 ХГ |
||
|
Күні : 14.02.17 |
|
Мұғалімнің есімі: Бисембаева Б.С. |
||
|
СЫНЫП: 1в сынып |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: 0 |
||
|
Оқу мақсаттары |
1.4.1.2 Жердің жасанды моделін және кескіндеу тәсілдерін білу 1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау |
|||
|
Оқу мақсаты: |
Барлық оқушылар: жасанды моделіне сүйене отырып, Жердің пішінін анықтайды |
|||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемдегі құбылыстарды, үдеріс терді және нысандарды зерттеудің қажеттілігін түсінеді |
|||
|
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады. |
||||
|
Ресурстар: |
|
|||
|
Күтілетін нәтижелер: |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау |
|||
|
Сабаққа байланысты деректі материалдар |
Сабаққа қатысты ескертпелер |
|||
|
Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының пі шіні қандай екені жөніндегі ой толғандырған. Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған. Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш ретінде қабылдаған. Оның үстінде бағандар тіреп тұрған дөңес келген дөңгелек аспан орналасқан деп ойлаған. Аласұрған айдаһар дәл ортада орналасқан бағанды бұзып тастағаннан кейін Жер шығысқа қарай қисайған деп есептеп, осыған байланысты өзендер шығысқа қарай ағады деп ойлаған. Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. Ал пілдер үлкен тасбақаның үстінде, тасбақа жыланның үстінде орналасқан деп ойлаған, ал жылан шексіз сүтті мұхитта жүзіп келе жатыр деген тұжырым болған. Жылан сақина тәріздес жерді айналып жүреді деп ойлаған. |
1.Психологиялық дайындық Қуанамын мен де Қуанасың сен де Қуанамыз бәріміз Арайлап атқан әр күнге 2. Топқа бөлу 1-топ "Жер" 2-топ "Су" 3-топ "Өсімдік" Кіріспе - Бүгінгі сабақта “Ғарыш әлеміне” саяхат жасаймыз Видео көрстілім. Жер қандай? Оқушылардың назарын суреттерге аударыңыз. Ежелде адамдардың Жер ғалам шарын қалай елестеткені туралы айтып беріңіз. Неге олай ойлағаны туралы сұраңыз.. Зерттейік.. Жердің домалақ екенін әр топ зерттеу жүргізе отырып дәлелдейді. Бір топ айналамыздағы кездесетін заттардың жерге ұқсайтынын жазу керек Екінші топқа Экранға кезекпен пішіні әртүрлі заттарды: доп, қалам, кітап, өшіргішті қойыңыз. Қай заттың көлеңкесі домалақ болды? (Доп.) Оқушылар Жер шарға ұқсас деп қорытынды жасау керек. Үшінші топ Дөңгелектерді қандай да бір заттың немесе нысанның суретіне айналдырады, яғни суретті аяқтайды “Ойлан” айдарын оқып, тәжірибе өткізу. Алдымен ойыншық немесе қағаздан жасалған кемені партаның үстімен жүргізу Суреттерге қара. Оқушыларға доп пен глобусты салыстыруға беріңіз де, мынадай сұрақтар қойыңыз: — Мына доп пен глобус бір-біріне ұқсайды ма? Несімен ұқсас? — Қандай айырмашылықтары бар? Шардың сыртқы белгілері туралы сұраңыз: — Шардың пішіні қандай? — Ол неге ұқсайды? — Шардың бұрыштары бар ма? Мұның алдында жасаған бақылаулары бойынша қорытынды жасауға жетелеңіз. Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған балаларды мақтаңыз. 1- топ Жер шарының суретін салу 2- топ Жапсырмалардан жар шарын жасау 3- топ Шар сыртына құрлықтар, теңіздер, мұхиттар мен өзен-көлдерді бейнелейміз |
|||
|
Математика. Шар —көлемді геометриялық пішін. |
Қосымша тапсырмалар 1. Шарға ұқсас заттарды ата. Бұл тапсырманы жұппен орындайды.. Ол үшін шар пішінді бірнеше дөңгелектің кескіні салынған парақтарды таратамын. Оқушылар жұбымен ақылдаса отырып, дөңгелектерді қандай да бір заттың немесе нысанның суретіне айналдырады, яғни суретті аяқтайды. Мысалы, ол сағат немесе доптың суреті болуы мүмкін. Қай жұп шарға ұқсайтын заттарды көп салғанына көңіл аударамын Сергіту сәті "Саяхатқа барамыз" 2. Берілген суреттерден Жердің пішініне ұқсас заттарды тауып, () белгілеңіз
|
|||
|
Бағалау |
Оқушылар өздері өмір сүріп жатқан ғаламшар дың атын біледі. Ол қандай? Оқушылар Жер ғаламшарын сипаттайтын сөз дерді таңдап, ол сөздерді Күн сәулелеріне жазады. Негештің хаты. Оқушылар хатты оқу үшін О әріптерін сызып тастайды. Сонда “Жер” деген сөз қалады. Содан кейін “Жер шарға ұқсайды” немесе “Жер — бұл ғаламшар” деген сөйлемдерді жазады Оқушы Жер ғаламшарының шарға ұқсайтынын білуі керек. Жердің пішіні. Оқушылардың бақылау жүргізу кезіндегі белсенділігі, тәжірибелік тапсырманы өз бетінше орындай алуы бағаланады. Оқушылар Жер дің пішіні тәрізді заттардың суреттерін таңдауы қажет. Тәрелкені таңдағанда: “Оның пішіні дөңес диск сияқты ма әлде шар тәрізді ме?” деп сұраңыз. Математика сабағынан: “Жазық қағаз бетінде кө лемді фигураларды көрсете алмағандықтан, шар пішіні дөңгелек болып беріледі” деп, оқушылардың естеріне салуға болады. |
|||
|
Қорытынды бағамдау 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жер ғаламшарының көрінісі" жаратылыстану 2 сынып
Ашық сабақ "Жер ғаламшарының көрінісі" жаратылыстану 2 сынып
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________
|
Сабақ тақырыбы: |
Жер ғаламшарының көрінісі |
Мектеп: №6 ХГ |
||
|
Күні : 14.02.17 |
|
Мұғалімнің есімі: Бисембаева Б.С. |
||
|
СЫНЫП: 1в сынып |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: 0 |
||
|
Оқу мақсаттары |
1.4.1.2 Жердің жасанды моделін және кескіндеу тәсілдерін білу 1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау |
|||
|
Оқу мақсаты: |
Барлық оқушылар: жасанды моделіне сүйене отырып, Жердің пішінін анықтайды |
|||
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемдегі құбылыстарды, үдеріс терді және нысандарды зерттеудің қажеттілігін түсінеді |
|||
|
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады. |
||||
|
Ресурстар: |
|
|||
|
Күтілетін нәтижелер: |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау |
|||
|
Сабаққа байланысты деректі материалдар |
Сабаққа қатысты ескертпелер |
|||
|
Ерте заман адамдарын Жер ғаламшарының пі шіні қандай екені жөніндегі ой толғандырған. Ежелгі гректер біздің ғаламшарды жауынгер қалқаны сияқты дөңес деп есептеген. Ал оның шетін Мұхит шайып тұрады деп ойлаған. Ежелгі Қытайда Жерді тегіс тіктөртбұрыш ретінде қабылдаған. Оның үстінде бағандар тіреп тұрған дөңес келген дөңгелек аспан орналасқан деп ойлаған. Аласұрған айдаһар дәл ортада орналасқан бағанды бұзып тастағаннан кейін Жер шығысқа қарай қисайған деп есептеп, осыған байланысты өзендер шығысқа қарай ағады деп ойлаған. Ежелгі Үндістан халқы Жерді үш піл көтеріп тұрған жартылай сфера ретінде елестеткен. Ал пілдер үлкен тасбақаның үстінде, тасбақа жыланның үстінде орналасқан деп ойлаған, ал жылан шексіз сүтті мұхитта жүзіп келе жатыр деген тұжырым болған. Жылан сақина тәріздес жерді айналып жүреді деп ойлаған. |
1.Психологиялық дайындық Қуанамын мен де Қуанасың сен де Қуанамыз бәріміз Арайлап атқан әр күнге 2. Топқа бөлу 1-топ "Жер" 2-топ "Су" 3-топ "Өсімдік" Кіріспе - Бүгінгі сабақта “Ғарыш әлеміне” саяхат жасаймыз Видео көрстілім. Жер қандай? Оқушылардың назарын суреттерге аударыңыз. Ежелде адамдардың Жер ғалам шарын қалай елестеткені туралы айтып беріңіз. Неге олай ойлағаны туралы сұраңыз.. Зерттейік.. Жердің домалақ екенін әр топ зерттеу жүргізе отырып дәлелдейді. Бір топ айналамыздағы кездесетін заттардың жерге ұқсайтынын жазу керек Екінші топқа Экранға кезекпен пішіні әртүрлі заттарды: доп, қалам, кітап, өшіргішті қойыңыз. Қай заттың көлеңкесі домалақ болды? (Доп.) Оқушылар Жер шарға ұқсас деп қорытынды жасау керек. Үшінші топ Дөңгелектерді қандай да бір заттың немесе нысанның суретіне айналдырады, яғни суретті аяқтайды “Ойлан” айдарын оқып, тәжірибе өткізу. Алдымен ойыншық немесе қағаздан жасалған кемені партаның үстімен жүргізу Суреттерге қара. Оқушыларға доп пен глобусты салыстыруға беріңіз де, мынадай сұрақтар қойыңыз: — Мына доп пен глобус бір-біріне ұқсайды ма? Несімен ұқсас? — Қандай айырмашылықтары бар? Шардың сыртқы белгілері туралы сұраңыз: — Шардың пішіні қандай? — Ол неге ұқсайды? — Шардың бұрыштары бар ма? Мұның алдында жасаған бақылаулары бойынша қорытынды жасауға жетелеңіз. Өздігінен тұжырым жасауға ұмтылған балаларды мақтаңыз. 1- топ Жер шарының суретін салу 2- топ Жапсырмалардан жар шарын жасау 3- топ Шар сыртына құрлықтар, теңіздер, мұхиттар мен өзен-көлдерді бейнелейміз |
|||
|
Математика. Шар —көлемді геометриялық пішін. |
Қосымша тапсырмалар 1. Шарға ұқсас заттарды ата. Бұл тапсырманы жұппен орындайды.. Ол үшін шар пішінді бірнеше дөңгелектің кескіні салынған парақтарды таратамын. Оқушылар жұбымен ақылдаса отырып, дөңгелектерді қандай да бір заттың немесе нысанның суретіне айналдырады, яғни суретті аяқтайды. Мысалы, ол сағат немесе доптың суреті болуы мүмкін. Қай жұп шарға ұқсайтын заттарды көп салғанына көңіл аударамын Сергіту сәті "Саяхатқа барамыз" 2. Берілген суреттерден Жердің пішініне ұқсас заттарды тауып, () белгілеңіз
|
|||
|
Бағалау |
Оқушылар өздері өмір сүріп жатқан ғаламшар дың атын біледі. Ол қандай? Оқушылар Жер ғаламшарын сипаттайтын сөз дерді таңдап, ол сөздерді Күн сәулелеріне жазады. Негештің хаты. Оқушылар хатты оқу үшін О әріптерін сызып тастайды. Сонда “Жер” деген сөз қалады. Содан кейін “Жер шарға ұқсайды” немесе “Жер — бұл ғаламшар” деген сөйлемдерді жазады Оқушы Жер ғаламшарының шарға ұқсайтынын білуі керек. Жердің пішіні. Оқушылардың бақылау жүргізу кезіндегі белсенділігі, тәжірибелік тапсырманы өз бетінше орындай алуы бағаланады. Оқушылар Жер дің пішіні тәрізді заттардың суреттерін таңдауы қажет. Тәрелкені таңдағанда: “Оның пішіні дөңес диск сияқты ма әлде шар тәрізді ме?” деп сұраңыз. Математика сабағынан: “Жазық қағаз бетінде кө лемді фигураларды көрсете алмағандықтан, шар пішіні дөңгелек болып беріледі” деп, оқушылардың естеріне салуға болады. |
|||
|
Қорытынды бағамдау 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. |
||||
шағым қалдыра аласыз















