Ашық сабақ Жерасты сулары.Минералды сулар.4сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жерасты сулары.Минералды сулар.4сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тоқсан: 2

Уақыты:

Сынып: 4     Бала саны:7

Сабақтың реті:

Сабақтың ұзақтығы: 40

Пән:  дүниетану

Сабақтың атауы

«Жерасты сулары.Минералды сулар»

Дереккөздері

Оқулық

Жалпы мақсаты:


Оқушылардың су туралы ұғымын еске түсіре отырып, бүгінмен ұштастырып табиғаттағы жерасты сулармен таныстыру, оның табиғаттағы маңызын түсіндіру. Тақырыптың мазмүнын ашу арқылы ойлау қабілеттерін арттыра отырып суды дұрыс пайдалануға жол сілтеу. Жерасты суларын қалай шығатынын оны картадан, интерактивті тақтадан көрсету арқылы түсініктерін қалыптастыру кеңейту.

Күтілетін нәтиже

Мәтіннің негізгі идеясын түсінеді. Еркін сөйлейді, белсенділік танытады.Жаңа идеялар пайда болады. Сөздік қорын, тілдік жүйесін, дүниетанымын дамытады.Сабақта бір –бірін бағалайды

                               Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары

           Мұғалімнің іс-әрекеті

    Уақыты және әдісі, бағалау

 Оқушының іс-әрекеті

  Оқушыларды ұйымдастыру

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Табиғат сен-тіршілік тұнып тұрған,

Сен-күнсің, көтеріліп күліп қырдан.

Сен-көлсің, сен ормансың, сен-бұлбұлсың,

Адамға сұлулықты сен ұқтырған-деп

табиғат құдіретінің мәнін түсініп, айнала, қоршаған дүниені танып білуге ат салысып, сабағымызды бастайық.\

Минералды сулар арқылы оқушыларды топқа бөлемін

Үй жұмысын тексеру

«Микрафон» әдісі бойынша. Кәне, үй жұмысын микрафон әдісі арқылы тексерейік. Әр топ микрафон арқылы өзге топтарға сұрақтар қояды.

Сұрақтарға жауап алу арқылы өткен тақырыпты бекітеміз Бірден жауап қайтарған оқушыларды топ мүшелерін бағалап отырады.


Сұрақтарға жауап беру

2  мин








5-7мин


Критерий арқылы



Басбармақ

Сабаққа құрал жабдықтарды дайындайды


Өлең жолдарын хормен айтты.




Топқа бөлінеді


Сұрақтарға жауап беру


Үй тапсырмасының критерий

Сұрақтарға толық жауап беру..


Аяғы жоқ жорғалайды, жүреді,
Аузы да жоқ сыңғырлайды, күледі.
Онсыз бірақ жер бетінде тірлік жоқ
Айтыңдаршы осыны кім біледі? (су)

Бүгін жер  асты сулары деген тақырыппен танысамыз онда жер асты суының пайда болуы және оның   шаруашылыққа  пайдасымен танысамыз,  адамның  тіршілік ету барысындағы жер асты суының маңызы туралы айтамыз.Оқушыларға сабақтын мақсатын айту.

Бағалау парақтарын жасау. (критерий жасау)

ОМЖ: топпен жұмыс жасау

Қалай ойлайсыңдар.Жер асты сулары қалай қалыптасады?

Суды қалай аламыз?

Ауылдағы адамдар суды қайдан алады?

Жерасты сулары туралы презентацияны көрсетемін.


2мин







3мин




5мин

Жұмбақ шещу


Оқушылар тыңдайды, мақсатын құрастыру.






Бағалау критериін жасау

Табыс критерийін құру

1.Жер асты сулары

2.Минералды сулардың қасиеттері

3.Шипалы сулар

Оқушылар тыңдайды, бағалау парақтарымен жұмыс жасайды, ұпай санын жазып отырады

  презентацияны көреді, жер асты сулары қалай пайда болғанын түсінеді


Топпен жұмыс


Мағынаны тану.

Мәтінмен жұмыс «Ойлан. Жұптас. Бөліс.» әдісімен топта талқылап, ой бөліседі мұғалім сырттай бақылайды.

«Өкіл» әдісі бойынша сағат тілінің бағытымен әр топтан шыққан өкілдер басқа топқа өз тақырыбын айналып түсіндіреді.

Мәтінді оқу

Мазмұнын ашу

«Глобус» ойыны.Постерге глобус суретін салады,соның ішіне «Жер асты сулары мен не білемін?деген сұраққа жауап жазады,басқа топқа береді.Басқа топтар оқып шығады да,ерекше айтылмаған жаңа идеяларды басқа түспен қоршап қояды. .

Тапсырмалар беріледі.

1деңгей:   Қазақстанда минералды су шығатын жерлердің суретін қай облыста орналасқанын табады.Судың денсаулыққа пайдасын анықтайды. 2деңгей :  биологиялық диктант.

Жер асты суларының негізгі көзі жауын- шашын…………… суы.

Топырақтағы еріген минералды заттары бар суды……….тамыры арқылы сіңіріп,жапырағы арқылы буландырады.

Топырақ қабатынан өткен……….сүзіліп тазарады.

Терең қабаттарға жиналған жер асты суын……..қазу арқылы пайдаланады.

Керек сөздер:қар,өсімдік,су,құдық.

Сергіту сәті.

«Болашақтағы менің шипажайым»тақырыбына топ болып постер

құрау

«5 жолды өлең» стратегиясы.

1. Зат есім Сулар

2. Сын есім :минералды,артезиан,

3. Етістік:емдейді,ерітеді,жазады (3 сөз)

4.Сөйлем:Минералды сулар-бұл табиғат байлығы

5. Синоним:Экология


Экологиялық есеп
Пәтердегі су краннан дұрыс жабылмаса 6 минутта 1 стакан су ағады. Осылай тұра берсе 1 сағатта және 1 тәулікте қанша литр су бекерге ағып шығын болады? Шешуі: *60= 10 стакан 24*10=240 стакан.


Формативті бағалау

Дарынды балалар жұмысын ескердім


5 мин

Шапалақтау







 5мин






5мин






5мин


Мәтінді оқиды.

Топтық жұмыс жұмыс

Оқулықпен жұмыс.

Түсінгендерін бірге талдайды.


Топпен жұмыс.

Әр тапсырманы критерийге сай орындау






Жазады, ойланады










 Постер құрайды,қорғайды











Есеп шығару.

3.Ой толғаныс

Көкпар (сұрақ жауап)
1. Қазақстанда ірілі - ұсақты 85000 өзен бар (иә ).
2. Ертіс, Есіл, Тобыл Арал теңізіне барып құяды (жоқ).
3. Каспий теңізі алабына Сырдария өзені жатады (жоқ).
4. Өзеннің жыл бойындағы ағып шыққан су шығынын жылдық ағын деп атайды (жоқ).
5. Ертіс - Қарағанды каналының ұзындығы 458 шығынын (иә).
6. Сырдария Қазақстан Республикасында ең таза өзен (жоқ).

 5 мин










 Оқушылар сұрақтарға жауап беру.

 Бағалау. Бағалау парақтарын толтыру

5 мин. Өзін өзі бағалау:

Баға қояды


Үй тапсырма Еліміздегі су проблемалары шығарма жазу

1  мин.

Үй тапсырмасын күнделікке жазады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
654
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі