Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Білім беру ұйымының атауы: №42 жалпы білім беретін мектеп
Пәні: Алғашқы әскери және технологиялық дайындық
Қысқа мерзімді жоспары: №15 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жерде картасыз бағдарлау.
|
Бөлім: |
Әскери топография. |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Ауелов Галымжан Ережепович |
||||
|
Күні: |
|
|
|
|
|
|
Сынып: 10 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жергілікті жерде картасыз бағдарлау. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Жергілікті жерде бағдарлау тәсілдерін біледі, жергілікті жерде бағдарлау құралдарын қолдана алады. Тұрған жерді компас, аспан денелері және жергілікті заттардың көмегімен анықтау түсінігін қалыптастыру; бағдарлаудың тәжірибелік дағдыларын дамыту; бастамшылдыққа тапқырлыққа өздігінше әрекет етуге дайын болуға тәрбиелеу. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық білім алушылар:
заттардың белгілері бойынша бағдарлану тәсілдерін; – өзі орналасқан жер туралы баяндама жасауды білетін болады. Білім алушылардың көпшілігі:
Кейбір білім алушылар:
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
1.Взввод командирінен баянат қабылдау. 2.Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. 3.Өткен тақырыпты пысықтау. 4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 5.Жаңа тақырыпқа шолу. |
1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, 2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Оқулықтың электронды нұсқасы: http://expert.keleshek-2030.kz/nvtp1_11kz.php |
|
Сабақтың ортасы 32 мин. |
1. Бағдарлау туралы түсінік. 2. Комаспен аспан денелері және жергілікті заттар бойынша, көкжиек тұстарын анықтау. 3. Өзінің тұрған орны туралы мәлімдеу. Сабақты бағдарлар айқын көрсетілетін, жақсы ойластырылған жергілікті жерде жүргізу ұсынылады. Практикалық жұмыс үшін топтар саны бойынша компастарды алдын ала дайындау қажет. Сабақтың барысында мұғалім әскери бөлім жүйесіндегі әскери топография ұғымының маңызын түсіндіреді. Әскери қызметшілер үшін бейтаныс жерде жылдам бағдарлау үшін өте маңызды екенін айта кеткен жөн. Бұл білім мен тұрақты дайындықты талап етеді. Мұғалім оқушыларға «бағдарлау», «бағдар» ұғымдарын түсіндіреді. Негізгі түсініктерді игергеннен кейін көкжиек тұстарын анықтау керек. Көкжиек тұстары компас, аспан денелері және жергілікті заттар көмегімен анықталады. Бұл сабақты өту үшін келесі материалдарды дайындау қажет: компас, плакаттар немесе көрсетілім және т.б. Мұғалім компастың бөліктерін көрсете отырып, олардың қолданылуын көрсетіп, олардың қолданылуын түсіндіріп, компастың көмегімен көкжиек тұстарын қалай анықтау керек екенін айтады. Алған білімдерін бекіту үшін оқушыларды топтарға бөліп, көкжиек тұстарын анықтауға жаттықтырады. Қажетті тұсты анықтағанда сол жаққа қарап тұру қажет. Әрі қарай күн және сағатқа қарап көкжиек тұсын анықтауды үйрету қажет. Егер сабақ кезінде Күн көрінбесе, оқушылар компас және сағаттың көмегімен Күн бағытын анықтайды. Темірқазыққа қарап, солтүстік бағытты анықтауды плакаттар бойынша түсіндіріп, оқушылардың өздеріне табуға ұсынуға болады. Жергілікті нәрселердің кейбір белгілері бойынша көкжиек тұстарын анықтау тәртібін түсіндіре отырып, мұғалім мысалдар келтіреді. Оқушыларға бұл тәсіл үлкен ауытқу беретінін айту керек. Сабақтың соңында мұғалім оқушылардан көкжиек тұстарын анықтаудың басқа да тәсілдерін сұрастырып, оларды талқылайды. Содан соң мұғалім оқушыларды өзі тұрған жерді баяндау тәртібімен таныстырады. Бұл сабақ түсіндіру және жаттығу әдісімен өткізіледі. |
Бейнеролик көреді
Дәптерге 1. Бағдарлау туралы түсінік. 2. Комаспен аспан денелері және жергілікті заттар бойынша, көкжиек тұстарын анықтау. 3. Өзінің тұрған орны туралы мәлімдеу туралы жазады
Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. |
|
Сілтеме: видео, презентация, мұғалмінің түсіндірмесі, интернет-ресурстары, оқулық беттері:
АӘжТД 10 сынып оқулығындағы 107 бетті ашып §1 оқып шығу.
Интербелсенді тақта /компьютер/
Оқулық, Дәптер |
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Үй тапсырмасы: 107- 114 бет. 1. Жергілікті жерде картасыз бағдарлау тақырыбына хабарлама дайындыңдар. 2. Жергілікті нәрселердің кейбір белгілері бойынша көкжиек тұстарын анықтауға жаттығыңдар. 3. Өздерің тұратын үйден бағдар алып бекітілген тәсілмен тұрған орын туралы мәлімдеңдер. |
|
|
|
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Жергілікті жерде картасыз бағдарлау 10 сынып
Ашық сабақ. Жергілікті жерде картасыз бағдарлау 10 сынып
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Білім беру ұйымының атауы: №42 жалпы білім беретін мектеп
Пәні: Алғашқы әскери және технологиялық дайындық
Қысқа мерзімді жоспары: №15 сабақ
Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жерде картасыз бағдарлау.
|
Бөлім: |
Әскери топография. |
||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Ауелов Галымжан Ережепович |
||||
|
Күні: |
|
|
|
|
|
|
Сынып: 10 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Жергілікті жерде картасыз бағдарлау. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Жергілікті жерде бағдарлау тәсілдерін біледі, жергілікті жерде бағдарлау құралдарын қолдана алады. Тұрған жерді компас, аспан денелері және жергілікті заттардың көмегімен анықтау түсінігін қалыптастыру; бағдарлаудың тәжірибелік дағдыларын дамыту; бастамшылдыққа тапқырлыққа өздігінше әрекет етуге дайын болуға тәрбиелеу. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық білім алушылар:
заттардың белгілері бойынша бағдарлану тәсілдерін; – өзі орналасқан жер туралы баяндама жасауды білетін болады. Білім алушылардың көпшілігі:
Кейбір білім алушылар:
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
1.Взввод командирінен баянат қабылдау. 2.Оқушылармен амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. 3.Өткен тақырыпты пысықтау. 4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 5.Жаңа тақырыпқа шолу. |
1.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, 2. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Оқулықтың электронды нұсқасы: http://expert.keleshek-2030.kz/nvtp1_11kz.php |
|
Сабақтың ортасы 32 мин. |
1. Бағдарлау туралы түсінік. 2. Комаспен аспан денелері және жергілікті заттар бойынша, көкжиек тұстарын анықтау. 3. Өзінің тұрған орны туралы мәлімдеу. Сабақты бағдарлар айқын көрсетілетін, жақсы ойластырылған жергілікті жерде жүргізу ұсынылады. Практикалық жұмыс үшін топтар саны бойынша компастарды алдын ала дайындау қажет. Сабақтың барысында мұғалім әскери бөлім жүйесіндегі әскери топография ұғымының маңызын түсіндіреді. Әскери қызметшілер үшін бейтаныс жерде жылдам бағдарлау үшін өте маңызды екенін айта кеткен жөн. Бұл білім мен тұрақты дайындықты талап етеді. Мұғалім оқушыларға «бағдарлау», «бағдар» ұғымдарын түсіндіреді. Негізгі түсініктерді игергеннен кейін көкжиек тұстарын анықтау керек. Көкжиек тұстары компас, аспан денелері және жергілікті заттар көмегімен анықталады. Бұл сабақты өту үшін келесі материалдарды дайындау қажет: компас, плакаттар немесе көрсетілім және т.б. Мұғалім компастың бөліктерін көрсете отырып, олардың қолданылуын көрсетіп, олардың қолданылуын түсіндіріп, компастың көмегімен көкжиек тұстарын қалай анықтау керек екенін айтады. Алған білімдерін бекіту үшін оқушыларды топтарға бөліп, көкжиек тұстарын анықтауға жаттықтырады. Қажетті тұсты анықтағанда сол жаққа қарап тұру қажет. Әрі қарай күн және сағатқа қарап көкжиек тұсын анықтауды үйрету қажет. Егер сабақ кезінде Күн көрінбесе, оқушылар компас және сағаттың көмегімен Күн бағытын анықтайды. Темірқазыққа қарап, солтүстік бағытты анықтауды плакаттар бойынша түсіндіріп, оқушылардың өздеріне табуға ұсынуға болады. Жергілікті нәрселердің кейбір белгілері бойынша көкжиек тұстарын анықтау тәртібін түсіндіре отырып, мұғалім мысалдар келтіреді. Оқушыларға бұл тәсіл үлкен ауытқу беретінін айту керек. Сабақтың соңында мұғалім оқушылардан көкжиек тұстарын анықтаудың басқа да тәсілдерін сұрастырып, оларды талқылайды. Содан соң мұғалім оқушыларды өзі тұрған жерді баяндау тәртібімен таныстырады. Бұл сабақ түсіндіру және жаттығу әдісімен өткізіледі. |
Бейнеролик көреді
Дәптерге 1. Бағдарлау туралы түсінік. 2. Комаспен аспан денелері және жергілікті заттар бойынша, көкжиек тұстарын анықтау. 3. Өзінің тұрған орны туралы мәлімдеу туралы жазады
Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. |
|
Сілтеме: видео, презентация, мұғалмінің түсіндірмесі, интернет-ресурстары, оқулық беттері:
АӘжТД 10 сынып оқулығындағы 107 бетті ашып §1 оқып шығу.
Интербелсенді тақта /компьютер/
Оқулық, Дәптер |
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Үй тапсырмасы: 107- 114 бет. 1. Жергілікті жерде картасыз бағдарлау тақырыбына хабарлама дайындыңдар. 2. Жергілікті нәрселердің кейбір белгілері бойынша көкжиек тұстарын анықтауға жаттығыңдар. 3. Өздерің тұратын үйден бағдар алып бекітілген тәсілмен тұрған орын туралы мәлімдеңдер. |
|
|
|
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшілігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.
шағым қалдыра аласыз













