Ашық сабақ "Жеті шал"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жеті шал"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. ."Жеті шал"-әңгімесімен таныстыру 2.Мазмұнын түсіндіру 3.Сұрақ-жауап арқылы балалардың түсініктерін пысықтау Қолдану 8 минут Постер жасату. Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ:

Оспанхан Әубәкіров.

Жеті шал.

Мектеп: «Ынтымақ» ЖОМ

Күні: 17.11.2017ж

Мұғалімнің есімі: С. Орынбекова


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолданады

шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқиды

Мұғалім көмегімен постер жасайды, қорғайды

Дескриптор

сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді қолданады

шығарманы іштей оқи алады

ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқиды

мұғалім көмегімен постер жасайды

постерді қорғайды

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Математика, орыс тілі,.ағылшын

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Топқа бөлу 2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Таң атады арайлап,

Күн күлімдеп туады.

Жадырайды бар аймақ,

Жарқырайды шуағы.

Бізде сабақ бастаймыз

Балбұл жанып жүзіміз.


топтарға бөлінеді.


Шаттық шеңбері





Ортасы

10 минут

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

."Жеті шал"-әңгімесімен таныстыру

2.Мазмұнын түсіндіру

3.Сұрақ-жауап арқылы балалардың

түсініктерін пысықтау


Қолдану 8 минут Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.


«Джигсо» әдісі арқылы түсіндіріледі.


Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып, оқып береді.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті

Қане, сапты түзейік,

Тіземізді бүгейік.

Ыршып алға түсейік,

Ыршып артқа түсейік.

Көбелекше ұшамыз

Отырамыз тұрамыз

Сергітуге мың алғыс.



Видео

жазбадағы би

Аяқталуы 20 минут

Синтез

Мәтіннің авторы кім?

Мәтін неліктен «Жеті шал» деп аталған?

Аптадағы күн аттарын ата.



«Сұрақ-жауап»

әдісі

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Критерийлер

Дескрипторлар

Балл

1.

«Жеті шал» мәтінінің авторы кім?



2.

Аптада неше күн бар?




3.

Сәйкестендіру


  1. күн


  1. күн


  1. күн


4 - күн


5 – күн


6 – күн

7 - күн



Сәрсенбі


Дүйсенбі


Жұма


Сейсенбі


Жексенбі


Бейсенбі


Сенбі





Жалпы балы




Пəнаралық байланыс: математика, орыс тілі, ағылшын тілі

АКТ-мен байланыс

құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Бағдаршам» әдісі




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:



Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Оқу ісі меңгерушісі:

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.05.2018
506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі