Ашық сабақ "Жетісу Алатауы" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жетісу Алатауы" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Жетісу Алатауы тақырыбы
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚPicture 2 ысқа мерзімді жоспар

Мектеп: №112 ЖОМ КММ

Мұғалім: Акимишева Раушан Пантаевна

Пән: Қазақстанның физикалық географиясы

Сабақтың тақырыбы:

Жетісу Алатауы

Мерзімі:

13.04.2017ж.

Сынып: 8 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты

Жетісу Алатауының географиялық орны,жер бедері,пайдалы қазбалары,климатына сипаттама бере отырып, оны түсіну,алған білімді өмірде дұрыс пайдаланып, ойлау қабілетін шыңдау, ойын еркін жеткізе алу

Ойлау деңгейі

Білу,түсіну,қолдану,талдау,жинақтау, бағалау

Сабақ мақсаты:

1.Барлық оқушылар: Жетісу Алатауының географиялық орнын, жер бедері ерекшеліктерін, өзендерін біледі

2.Оқушылардың басым бөлігі: Жер бедері, табиғат ерекшеліктері мен климатына талдау жасай алады.

3.Кейбір оқушылар: Жетісу өлкесінің агроклиматтық, табиғи қорларын халық шаруашылығында пайдалану мүмкіншіліктерін сипаттай алады.

Алдындағы білім

Сауыр-Тарбағатай

Тілдік дағды

Жетісу Алатауы, Жоңғар қақпасы, Бесбақан шыңы, «Достық» теміржолы

Жер бедері- рельеф- relief, пайдалы қазбалар- полезные ископаемые-мineral

Су-вода-water, river-река-өзен, lake-озеро-көл

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

5мин.

















10мин.















Білу

5мин.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық тренинг: «Шаңырақ»

Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық
Уықтар боп иіліп
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық


-Шаңырақ бейнесі тағы қайда бейнеленген?

-Биыл елімізде қандай айтулы,маңызды шара өткізіледі?

- Біз бүгін «ЭКСПО-2017» логотипіндегі түстерге сай топқа бөлінеміз. Жаңартылмалы энергия рәміздері болып табылатын жасыл түс – Жердің магнитті кеңістігі энергиясы мен жел ағындары энергиясын, қызғылт сары түс - Күннің, көгілдір түс - теңіз толқындарының энергиясын біріктіреді.

-Тақтада үш түсті жолақтар ілулі тұр. Қалағандарыңды алып тағып алыңдар. Түстерге сай топтасып отырыңдар.


2.Алдындағы білімді тексеру:

«Ғалымдар зерттейді»

Пирамиданың үш бұрышында ілінген карточкаларды оқушылар таңдап алады.


А) «Геологтар»

Сауыр-Тарбағатай тауларының жер бедері, геологиялық құрылымы мен пайдалы қазбаларын сипаттайды.

Ә) «Метеорологтар»

Сауыр-Тарбағатай тауларының климаты мен өзендеріне сипаттама береді.

Б)«Экологтар»

Сауыр-Тарбағатай тауларының табиғат зоналары, өсімдіктері мен жануарларын сипаттайды.


3.Ой шақыру:

«Поэзия минуты»


Тізілген таулары бар Жетісудың
Ішінде орман, тоғай біткен нудың
Дариядай сол таулардан тулап толқын,
Көресің тамашасын аққан судың
Есепсіз тау суреті көз жетпейтін,
Жырлауға қазынасы көп тіл жетпейтін.
Өрік, алма, алмұрт, жидек - жемістер көп
Бір татсаң аузыңнан дәм кетпейтін


-Жамбыл атамыз қай өлке туралы айтып отыр?


4.Видеоролик: Жетісу өлкесі



АКТ








Түрлі-түсті жолақтар









Қазақстанның физикалық картасы, пирамида

























АКТ

Ортасы


Түсіну

5мин.



Қолдану



Талдау

10мин.






Жинақтау

5мин.


1.Топтық жұмыс:


Мәтінмен танысып, оқып шығу тапсырылады.


Топ тапсырмалары:

1 топ: Жетісу Алатауының жер бедері, геологиялық құрылымы мен пайдалы

қазбалары (Солтүстік және оңтүстік жоталарын Венн диаграммасы арқылы салыстыру)

2 топ: Климаты,өзен ,мұздықтары (Фиш Боун әдісі )

3 топ: Топырағы, өсімдігі мен жануарлар дүниесі (Кластер әдісі)



2.Сергіту сәті: «Біз біргеміз» ойыны



3.Картамен жұмыс

1 топ: Қазақстанның биік шыңдарын карта бетіне орналастырады.

2топ: Пайдалы қазбалардың шартты белгілерін карта бетіне орналастырады.

3 топ: Жетісу Алатауы өлкесінің шаруашылық мақсатта пайдалану мүмкіншілігін сипаттайды.





Мәтін,атлас, плакаттар, түрлі-түсті қарындаштар








Қима қағаздар




Карта, фигуралар



Аяқталуы


Бағалау

5мин.




1.«Жетісу өлкесінің тұрғындарына хат»

Бес сөйлемнен тұратын хат жазу тапсырылады



2.Топты бағалау

Критерийлер бойынша бағалау.


3.Үйге тапсырма беру:

1.Жетісу Алатауы тақырыбын оқып келу.

2.Кескін картамен жұмыс.

3.Алтынемел ұлттық саябағында қорғауға алынған өсімдіктер мен жануарлар түрлерін біліп келу.


4.Рефлексия:

Сабақ анағұрлым түсініктірек болу үшін сабақтың қай кезеңіне, қандай ұсыныс айтар едің?


Сабақтың қайсы тұсын жақсы меңгердің?


Сабақтың қай кезеңі сен үшін пайдалы болды?








Бағалау парағы









Таратпа қағаздар









Қосымша ақпарат

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Жетісу өлкесінің агроклиматтық, табиғи қорларын халық шаруашылығында пайдалану мүмкіншіліктерін сипатта

Критерийлер бойынша

Тарих, биология, химия, экология

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Сабақта қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Қандай екі нәрсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?


1:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Тексерілді:











112 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі







Ашық сабақ

Жетісу Алатауы

Пән мұғалімі: Акимишева Раушан

2016-2017 оқу жылы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1069
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі