Материалдар / Ашық сабақ "Жетісу және Оңтүстік Қазақстан"

Ашық сабақ "Жетісу және Оңтүстік Қазақстан"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жетісу және Оңтүстік Қазақстан туралы білім беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
562
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
ПӘНІҚазақ тарихыКЛАСЫ6

ТАҚЫРЫПЖетісу және Оңтүстік Қазақстан



МАҚСАТЫОсы дәуірдегі Оңтүстік Қазақстан аймағының Жетісу деп аталуы, оның өркендеген мәдениеттің орталығы болғандығы, ерте темір дәуірінде осы аймақты мекендеген тайпалардың мәдени мұралары туралы мағлұмат алу.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕтақырыпты өз бетінше оқып, тарихи маңызын ұғына біледі, танымдық үдеріс барысында коммуникативтік қабілеттерін дамытады, жас ерекшелігіне сай білім меңгеру деңгейін танытады, сыни ойлай білуге үйренеді, Акт-ны тиімді қолдана біледі.
РЕСУРСТАРОқулық, карта, суреттер, слайд, қосымша әдебиет



КЕЗЕҢДЕРІМҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ

ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ
Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық тренинг өткізеді.Топтарға бөледі.«Мен өз елімнің патриотымын...» атты психологиялық тренингке қатысады.Оңтүстік және Батыс Қазақстанның картасы бейнеленген пазлдар арқылы топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасыА,В,С деңгейлік сұрақтар

1-топ: семантикалық карта2-топ: картамен жұмыс
Оқушылар өзі жауап бере алатын сұрақты таңдап, жауабын айтады.1-топ сақ топтарының қоныстанған жерлерін тауып, кесте толтырады.2-топ сақ тайпаларының мекендеген жерлерін картадан тауып, стикерге тайпа аттарын жазып, жапсырады.

Төменгі деңгей



Білу

«Жетісу» өлеңі оқылады.

Оқушылар өлеңнің не жайында айтылғандығын ұғынып, сабақтың тақырыбын ашады.



Түсіну

Топтарға тапсырма береді: 1-топ – Сақтардың мәдени мұралары; 2-топ- Бесшатыр қорымы; Топта талқылау жүргізуге бағыт береді.Оқушылар берілген тапсырмаларды жұппен, топпен талқылайды. Өз пікірлерін білдіреді. Постерге түсіріп, топ атынан бір немесе бірнеше оқушы шығып, қорғайды.











Қолдану

Тест жұмысыТарихи диктант

1- топ 10 сұрақтан берілген тест тапсырмасын. 2-топ тарихи диктантты орындайды.

Жоғарғы деңгейТалдау

1-топ : Картамен жұмыс2-топ: Венн диаграммасы«Өлі риза болмай, тірі байымайды» мақалының мағынасын ашу.Ғалымдардың көне ескерткіштерді зерттеуінің себебі не? Бізге бұл туралы білу не үшін қажет?

1- топ картадан сақтардың ескерткіштерін табады, 2-топ Бесшатыр обасы мен Абат-Байтақ кесенесін салыстырады.


Жинақтау

«Жер жәннаты- Жетісу» тақырыбына эссе жазуБолашаққа болжам...Оқушылар тапсырманы жеке дәптерлеріне орындап, топ атынан үздік шығарманы ұсынады.



Бағалау

Бүгінгі сабақтан алған мәлімет маңызды ма? Маңызды емес пе?Топ басшылары бағдаршамның түстері арқылы тобындағы оқушыларды бағалау парағына бағалап отырады, оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Үйге тапсырма Түгіскен, Ұйғарақ ескерткіштері туралы мәнжазба жазу.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ