Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Жиын дегеніміз не?
Материал туралы қысқаша түсінік
Жиындар және олармен орфндалатын амалдар
Жиын дегеніміз не?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Қараша 2018
1382
6 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні Математика Мектеп:Ә.Қастеев атындағы жомКүні Мұғалімнің аты-жөні: Кубекбаева Улбике Молдалыевна | ||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | 4.1. Жиындар және олармен орфндалатын амалдар | |
Сабақтың тақырыбы: | Жиын дегеніміз не? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1.4.1.2 жиындарды элементтерінің белгілері бойынша құру және жіктеу (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:Жиын және оның элементтері ұғымын түсінедіОқушылардың көпшілігі орындай алады:Әртүрлі заттарды жиынға біріктіре аладыКейбір оқушылар орындай алады: Жиындағы элементтердің ортақ белгісін табады | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсат | Тірек сөздер: жиын, элементОқушылар: Жиын ұғымын қалыптастыру барысында «жинақтау», «элемент» сияқты математикалық терминологияны қолданады.Пәнге тән лексика мен терминология: | |
Пәнаралық байланыстар | дүниетанукөркем еңбек | |
АКТ қолдану дағдылары | Суреттер, интербелсенді тақта | |
Бастапқы білім | Жинақтау жайлы біледі | |
Құндылықтарды дарыту | Топпен, жұппен ынтымақтасып жұмыс жасау. Проблеманы шешу, белсенділік, шапшаңдылық дағдыларын дамыту. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы(тыңдалым, айтылым) | «Санаттау» әдісі арқылы ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастырамын. Интерактивті тақтадан Bilimland.kz сайтынан оқушыларға топтастыруға арналған жаттығу орындатамын.Оқушылардың зейінін шоғырландыруға:Ұ.Ж.1-тапсырма «Дүкен аралау» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді, постер қорғайды. (тыңдалым, оқылым, айтылым)Топтарға суреттер таратылады. Ондағы суреттер арқылы берілген тапсырма бойынша жинақтайды. - борщ жасауға; (1-топ көкөністер жиынын жинақтайды)- тәтті шырын дайындауға; (2-топ жемістер жиынын жинақтайды) - азық-түлік алуға; (3-топ азық-түлік дүкенінің жиынын жинақтайды)КБ «Басбармақ» әдісі- Ортақ белгілері бойынша көкөністер жиынын құрастыра алдыңдар;- Жемістер жиынын жинақтай алдыңдар;- азық –түлік дүкенінің жиынын құрастыра алдыңдарҰ.Ж. Проблемалық сұрақ: Т.Ж. 2-тапсырма «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша саралау жұмысы жүргізіледіДескриптор1топқа Ж.Ж Орындап көр. 3-тапсырмаӘрбір жиынға элементтер атауын жазып, екі жиынды айналдыра қоршайды. Дескриптор | Bilimland.kz сайты.ссылкаға кіру логин: DANA_JIGIT_88 пароль:Epson2014 https://bilimland.kz/kk/courses/mektepke_dajyndyq_alha_balaqaj/kel-balalar-oqylyq/zhattyhular/5-matematikalyq-dahdylar/lesson/05-suryptau-zhikteu-toptau Суреттер оқулық Конверт, суреттер, желім, қағаз Ыдыс, су Жұмыс дәптері суреттер |
Сабақтың соңы5мин | «Табыс сатысы» әдісі арқылы кері байланыс.Топтарға шарға жасырынған сұраққа жауап табыс сатысына шығуға мүмкіндік береді. | Шарлар, сұрақтар сілтеме |
Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға жиындағы элементтердің ортақ белгісін жазуды жоспарлаймын.Оқуға деген мативациясы төмен оқушыларға жиынға тән элементтерді табуға қолдау көрсетуді жоспарлаймын. | Әрбір тапсырманы төмендегі әдістер арқылы бағалап отырамын.1-тапсырма “Басбармақ” әдісі. Жарайсың,керемет!2-тапсырма “Көңіл күй” әдісі. Смайликтер.3-тапсырма “Бағдаршам” әдісі. Бағдаршам сигналдары.4-тапсырма “Жұлдызша” әдісі. Жұлдыз | Сабақ үдерісіндеденсаулық және техника қауіпсіздік ережелерін ескертемін. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)