Материалдар / Ашық сабақ Жиын дегеніміз не?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жиын дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиындар және олармен орфндалатын амалдар Жиын дегеніміз не?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
1399
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні Математика Мектеп:Ә.Қастеев атындағы жом

Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кубекбаева Улбике Молдалыевна


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


4.1. Жиындар және олармен орфндалатын амалдар

Сабақтың тақырыбы:


Жиын дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.4.1.2 жиындарды элементтерінің белгілері бойынша құру және жіктеу (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті)


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Жиын және оның элементтері ұғымын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әртүрлі заттарды жиынға біріктіре алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жиындағы элементтердің ортақ белгісін табады


Бағалау критерийлері

  • Заттардың ортақ белгілерін анықтайды

  • Ортақ белгілері бойынша жиын құрайды немесе жіктейді


Тілдік мақсат

Тірек сөздер: жиын, элемент

Оқушылар: Жиын ұғымын қалыптастыру барысында «жинақтау», «элемент» сияқты математикалық терминологияны қолданады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • жиын, элемент

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Жиын дегеніміз не? Жиынға мысалдар келтір.

  • Мына элементтерден қандай жиын құралады: орындықтар, шкафтар, парталар, үстелдер?

Жазу:

Жиындағы элементтердің ортақ белгісін белгілейді, сандар, айлар жиынының атауын жазады.

Пәнаралық байланыстар

дүниетану

көркем еңбек


АКТ қолдану дағдылары

Суреттер, интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Жинақтау жайлы біледі

Құндылықтарды дарыту


Топпен, жұппен ынтымақтасып жұмыс жасау. Проблеманы шешу, белсенділік, шапшаңдылық дағдыларын дамыту.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин












Сабақтың ортасы

(тыңдалым, айтылым)











































«Санаттау» әдісі арқылы ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастырамын. Интерактивті тақтадан Bilimland.kz сайтынан оқушыларға топтастыруға арналған жаттығу орындатамын.

Оқушылардың зейінін шоғырландыруға:

Ұ .Ж.1-тапсырма

«Дүкен аралау» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді, постер қорғайды. (тыңдалым, оқылым, айтылым)

Топтарға суреттер таратылады. Ондағы суреттер арқылы берілген тапсырма бойынша жинақтайды.

- борщ жасауға; (1-топ көкөністер жиынын жинақтайды)

- тәтті шырын дайындауға; (2-топ жемістер жиынын жинақтайды)

- азық-түлік алуға; (3-топ азық-түлік дүкенінің жиынын жинақтайды)

КБ «Басбармақ» әдісі

- Ортақ белгілері бойынша көкөністер жиынын құрастыра алдыңдар;

- Жемістер жиынын жинақтай алдыңдар;

- азық –түлік дүкенінің жиынын құрастыра алдыңдар

Ұ.Ж.

Проблемалық сұрақ:

  • Алдарыңда неліктен бірдей элементі бар заттарды топтастырдыңдар?

  • Қандай ортақ белгілерін таптыңдар?

  • Суреттер бойынша анықтама шығарыңдар.

Жиын және оның элементтері жайлы түсіндіремін.

Ж иын д/з- ортақ белгілері бойынша біріккен заттар жиынтығы немесе абстрактілі түсініктер (сандар, геом.фигуралар).


Ж иынды әртүрлі нысандардың қандай да бір белгісі бойынша құруға болады. Олар түсі немесе жемістер, жануарлар т.б. жиындар болады. Сонымен қатар жиындағы әрбір зат элементі болып табылады. Мысалы: көкөністегі картопты алсақ, ол көкөністің бір элементі болып табылады.

Қарға- құс жиынының элементі

Алма- жеміс жиынының элементі


Т.Ж. 2-тапсырма «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша саралау жұмысы жүргізіледі

Дескриптор

1топқа

  • Екі жиынның элементтерінен жұп құрастырады, оларды салыстырады

2- топқа

  • Артық элементтерді сызып, жиындарды салыстырады.

3-топқа

  • Берілген суреттерден қате тауып, сызады.

КБ «Көңіл күй» әдісі


Сергіту сәті

«Жинақта» әдісі арқылы ойын ойнайды. Ыдыстағы суларды сыйымдылықтарға қарай қасықпен төкпей тасуы қажет.


Ж.Ж Орындап көр. 3-тапсырма

Әрбір жиынға элементтер атауын жазып, екі жиынды айналдыра қоршайды.


Дескриптор

  • Жиын элеметтерін жазады, атауын атайды.

  • Екі жиынды айналдыра сызып, қандай жаңа жиын пайда болғанын атайды.

КБ «Бағдаршам» әдісі


Т.Ж 4-тапсырма (ойлан, жұптас, бөліс)

«Элементтер сыры»

Топтарқа қарлығаштың, қайыңның, сары өріктің, қасқырдың, мектеп сөмкесінің суреттері ұсынылады.

Дескриптор

  • СShape1 уреттегі заттардың қай жиынның элементі екенін атайды. (қарлығыш-құстар жиыны)

КБ «Жұлдызша» әдісі



Bilimland.kz сайты.ссылкаға кіру логин: DANA_JIGIT_88 пароль:Epson2014 https://bilimland.kz/kk/courses/mektepke_dajyndyq_alha_balaqaj/kel-balalar-oqylyq/zhattyhular/5-matematikalyq-dahdylar/lesson/05-suryptau-zhikteu-toptau


Суреттер

http://www.novostiglamura.ru/internet-magazin-tovarov-dlya-doma

https://deti-online.com/zagadki/zagadki-ovoschi-frukty/

http://www.kidfoods.ru/fruktyi-i-ovoshhi-v-ratsione-rebenka/








оқулық























Конверт, суреттер, желім, қағаз














Ыдыс, су





Жұмыс дәптері



















суреттер

Сабақтың соңы

5мин


«Табыс сатысы» әдісі арқылы кері байланыс.

Топтарға шарға жасырынған сұраққа жауап табыс сатысына шығуға мүмкіндік береді.

  • Жиын дегеніміз не? Ол қандай элементтерден тұрады?

  • Шкаф, парта, үчтел, орындықтар қанжай жиынның элементі.

  • «Көктем айлары» жиынының элементін ата.


Шарлар, сұрақтар





сілтеме

https://goo.gl/images/uHPVy6



Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушыларға жиындағы элементтердің ортақ белгісін жазуды жоспарлаймын.

Оқуға деген мативациясы төмен оқушыларға жиынға тән элементтерді табуға қолдау көрсетуді жоспарлаймын.


Әрбір тапсырманы төмендегі әдістер арқылы бағалап отырамын.

1-тапсырма “Басбармақ” әдісі. Жарайсың,керемет!

2-тапсырма “Көңіл күй” әдісі. Смайликтер.

3-тапсырма “Бағдаршам” әдісі. Бағдаршам сигналдары.

4-тапсырма “Жұлдызша” әдісі. Жұлдыз


Сабақ үдерісінде

денсаулық және техника қауіпсіздік ережелерін ескертемін.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай

өзгерістер енгіздім және неге?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!