2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ Жиын дегеніміз не?

Ашық сабақ Жиын дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиындар және олармен орфндалатын амалдар Жиын дегеніміз не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пәні Математика Мектеп:Ә.Қастеев атындағы жом

Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кубекбаева Улбике Молдалыевна


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


4.1. Жиындар және олармен орфндалатын амалдар

Сабақтың тақырыбы:


Жиын дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.4.1.2 жиындарды элементтерінің белгілері бойынша құру және жіктеу (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті)


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Жиын және оның элементтері ұғымын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әртүрлі заттарды жиынға біріктіре алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жиындағы элементтердің ортақ белгісін табады


Бағалау критерийлері

  • Заттардың ортақ белгілерін анықтайды

  • Ортақ белгілері бойынша жиын құрайды немесе жіктейді


Тілдік мақсат

Тірек сөздер: жиын, элемент

Оқушылар: Жиын ұғымын қалыптастыру барысында «жинақтау», «элемент» сияқты математикалық терминологияны қолданады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • жиын, элемент

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Жиын дегеніміз не? Жиынға мысалдар келтір.

  • Мына элементтерден қандай жиын құралады: орындықтар, шкафтар, парталар, үстелдер?

Жазу:

Жиындағы элементтердің ортақ белгісін белгілейді, сандар, айлар жиынының атауын жазады.

Пәнаралық байланыстар

дүниетану

көркем еңбек


АКТ қолдану дағдылары

Суреттер, интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Жинақтау жайлы біледі

Құндылықтарды дарыту


Топпен, жұппен ынтымақтасып жұмыс жасау. Проблеманы шешу, белсенділік, шапшаңдылық дағдыларын дамыту.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин












Сабақтың ортасы

(тыңдалым, айтылым)











































«Санаттау» әдісі арқылы ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастырамын. Интерактивті тақтадан Bilimland.kz сайтынан оқушыларға топтастыруға арналған жаттығу орындатамын.

Оқушылардың зейінін шоғырландыруға:

Ұ .Ж.1-тапсырма

«Дүкен аралау» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді, постер қорғайды. (тыңдалым, оқылым, айтылым)

Топтарға суреттер таратылады. Ондағы суреттер арқылы берілген тапсырма бойынша жинақтайды.

- борщ жасауға; (1-топ көкөністер жиынын жинақтайды)

- тәтті шырын дайындауға; (2-топ жемістер жиынын жинақтайды)

- азық-түлік алуға; (3-топ азық-түлік дүкенінің жиынын жинақтайды)

КБ «Басбармақ» әдісі

- Ортақ белгілері бойынша көкөністер жиынын құрастыра алдыңдар;

- Жемістер жиынын жинақтай алдыңдар;

- азық –түлік дүкенінің жиынын құрастыра алдыңдар

Ұ.Ж.

Проблемалық сұрақ:

  • Алдарыңда неліктен бірдей элементі бар заттарды топтастырдыңдар?

  • Қандай ортақ белгілерін таптыңдар?

  • Суреттер бойынша анықтама шығарыңдар.

Жиын және оның элементтері жайлы түсіндіремін.

Ж иын д/з- ортақ белгілері бойынша біріккен заттар жиынтығы немесе абстрактілі түсініктер (сандар, геом.фигуралар).


Ж иынды әртүрлі нысандардың қандай да бір белгісі бойынша құруға болады. Олар түсі немесе жемістер, жануарлар т.б. жиындар болады. Сонымен қатар жиындағы әрбір зат элементі болып табылады. Мысалы: көкөністегі картопты алсақ, ол көкөністің бір элементі болып табылады.

Қарға- құс жиынының элементі

Алма- жеміс жиынының элементі


Т.Ж. 2-тапсырма «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша саралау жұмысы жүргізіледі

Дескриптор

1топқа

  • Екі жиынның элементтерінен жұп құрастырады, оларды салыстырады

2- топқа

  • Артық элементтерді сызып, жиындарды салыстырады.

3-топқа

  • Берілген суреттерден қате тауып, сызады.

КБ «Көңіл күй» әдісі


Сергіту сәті

«Жинақта» әдісі арқылы ойын ойнайды. Ыдыстағы суларды сыйымдылықтарға қарай қасықпен төкпей тасуы қажет.


Ж.Ж Орындап көр. 3-тапсырма

Әрбір жиынға элементтер атауын жазып, екі жиынды айналдыра қоршайды.


Дескриптор

  • Жиын элеметтерін жазады, атауын атайды.

  • Екі жиынды айналдыра сызып, қандай жаңа жиын пайда болғанын атайды.

КБ «Бағдаршам» әдісі


Т.Ж 4-тапсырма (ойлан, жұптас, бөліс)

«Элементтер сыры»

Топтарқа қарлығаштың, қайыңның, сары өріктің, қасқырдың, мектеп сөмкесінің суреттері ұсынылады.

Дескриптор

  • СShape1 уреттегі заттардың қай жиынның элементі екенін атайды. (қарлығыш-құстар жиыны)

КБ «Жұлдызша» әдісі



Bilimland.kz сайты.ссылкаға кіру логин: DANA_JIGIT_88 пароль:Epson2014 https://bilimland.kz/kk/courses/mektepke_dajyndyq_alha_balaqaj/kel-balalar-oqylyq/zhattyhular/5-matematikalyq-dahdylar/lesson/05-suryptau-zhikteu-toptau


Суреттер

http://www.novostiglamura.ru/internet-magazin-tovarov-dlya-doma

https://deti-online.com/zagadki/zagadki-ovoschi-frukty/

http://www.kidfoods.ru/fruktyi-i-ovoshhi-v-ratsione-rebenka/








оқулық























Конверт, суреттер, желім, қағаз














Ыдыс, су





Жұмыс дәптері



















суреттер

Сабақтың соңы

5мин


«Табыс сатысы» әдісі арқылы кері байланыс.

Топтарға шарға жасырынған сұраққа жауап табыс сатысына шығуға мүмкіндік береді.

  • Жиын дегеніміз не? Ол қандай элементтерден тұрады?

  • Шкаф, парта, үчтел, орындықтар қанжай жиынның элементі.

  • «Көктем айлары» жиынының элементін ата.


Шарлар, сұрақтар





сілтеме

https://goo.gl/images/uHPVy6



Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушыларға жиындағы элементтердің ортақ белгісін жазуды жоспарлаймын.

Оқуға деген мативациясы төмен оқушыларға жиынға тән элементтерді табуға қолдау көрсетуді жоспарлаймын.


Әрбір тапсырманы төмендегі әдістер арқылы бағалап отырамын.

1-тапсырма “Басбармақ” әдісі. Жарайсың,керемет!

2-тапсырма “Көңіл күй” әдісі. Смайликтер.

3-тапсырма “Бағдаршам” әдісі. Бағдаршам сигналдары.

4-тапсырма “Жұлдызша” әдісі. Жұлдыз


Сабақ үдерісінде

денсаулық және техника қауіпсіздік ережелерін ескертемін.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай

өзгерістер енгіздім және неге?






10 Қараша 2018
1450
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі