С.Қызығушылықты ояту
І. Бағдаршам түстері бойынша топқа
бөлу

С. ІІ. Ойтүрткі (Оқушылар өз пікірлерін
білдіреді)
«Миға шабуыл» әдісі
-
Көлік адамға не үшін қажет
болды?
-
Адамзат көлікті қай кезден бастап
қолданған?
-
Көліктің қандай түрлері
бар?
-
Мәшина, трактор, ұшақ, кеме – көлік. Жылқы мен түйе ше?
Қайсысы мықты? Қайсысының қандай артықшылықтары бар деп
ойлайсыңдар?
3-тапсырма. Жағдаяттық
тапсырма
Ініңмен жолдан өтіп, мектепке баруларың керек. Інің асығып,
ешқандай белгі салынбаған жерден кесіп өткісі келді. Жол ережесін
түсіндір.
(3-4 оқушы өз пікірлерін
білдіреді)
–
Жол ережелері
туралы не білесіздер?
«Мен жол
ережелері туралы не
білемін?»
«INSERT» кестесінің
бірінші бағанын толтыру ұсынылады. Білгенін сынып оқушыларымен
бөліседі.
Мен
білемін
|
Мен
білдім
|
Менің білгім
келеді
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: Жол ережесін
сақтаймыз
Тыңдалым алды
тапсырма
ЖЖ. «Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі
4-тапсырма. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсін. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты
анықта
Мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпараттарды
анықтаңыздар.
Негізгі
ақпараттар
|
Қосымша
ақпараттар
|
|
|
Тыңдалым тапсырмасы
ТЖ. «Ойлан, бөліс, жұптас»
әдісі
5-тапсырма. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша «Көлік түрлері»
тақырыбына кластер жаса. Кластерде әр көліктің артықшылықтарын
белгілеп көрсет. Ауыспалы мағынадағы сөздерді
қолдан.
Дескриптор Білім алушы
-
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
-
Негізгі және қосымша ақпаратты
анықтайды.
-
Мәтін мазмұны бойынша кластер
жасайды
-
Әр көліктің артықшылықтарын белгілеп
көрсетеді.
-
Ауыспалы мағынадағы сөздерді
қолданады.
ҚБ «Бағдаршам» әдісі (оқушы бір-бірін
бағалайды) 
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма
Ж.
6-тапсырма. Мәтін мазмұнына сүйеніп, өзің қалаған бір көлік
түріне сипаттама бер. Мәтінде сын есім сөздерді талғап қолдан. (Сол
көлік түрі мақсатына, пайдалану орны мен қызметіне қарай қай топқа
жатады, оның қандай артықшылықтары бар және
т.б.)
Дескриптор Білім алушы
-
Мәтін мазмұнына сүйеніп, қалаған бір көлік түріне сипаттама
береді.
-
Мәтінде сын есім сөздерді талғап
қолданады.
-
ҚБ.
Тапсырма 2.
7-тапсырма. Жұмбақтарды шеш.
Олардың сыртқы бейнесін сипаттап айт. Жұмбақ мәтінінен заттанған
сын есімді тауып, жасалу жолын
түсіндір.
8-тапсырма. 5 мақал-мәтел айтып,
құрамындағы заттанған сын есімдерді
анықта.
Дескриптор Білім алушы
-
Жұмбақтарды шешеді.
-
Олардың сыртқы бейнесін сипаттап
айтады.
-
Жұмбақ мәтінінен заттанған сын есімді тауып, жасалу жолын
түсіндіреді.
-
5 мақал-мәтелді айтады.
-
заттанған сын есімді
анықтайды.
ҚБ «Смайлик» әдісі
|