Материалдар / Ашық сабақ "Жол ережесін сақтайық"

Ашық сабақ "Жол ережесін сақтайық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: М.Өтемісов орта мектебі

7-бөлім: Көлік және жол белгілері

Күні: 20.04.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Сарбалина Г.М

Сынып: 5-сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жол ережесін сақтаймыз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

сәйкес)

5.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5.ӘТН.4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

Сабақтың мақсаты

1. "Жол ережесін сақтайық" туралы мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

2. Сын есімдердің, шырай түрлерінің (салыстырмалы, күшейтпелі) көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есім орнына қолдана алады.

3. Мәтіндегі басты мәселені анықтап, өзіндік пікір білдіріп, өмірмен байланыстырады.

Ойлау дағдылары

Білу және түсіну

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Бағалау критерийі

  • "Жол ережесін сақтайық" туралы мәтіннің мазмұнын түсінеді

  • Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды

  • Сын есімнің шырай түрлерінің (салыстырмалы, күшейтпелі) көркемдік ерекшелігін тани алады

  • Сын есімді зат есім орнына қолдана алады

  • Мәтіндегі басты мәселені анықтайды.

  • Өзіндік пікір білдіріп, өмірмен байланыстырады.

Тілдік мақсат

Салыстырмалы шырай – көгілдір, көкшіл, сарғыш т.б

Күшейтпелі шырай – қып-қызыл, жап-жасыыл т.б

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жетінші құндылығына сәйкес жол қауіпсіздік ережелерін сақтай білуге үйрету. Жол ережесін сақтай білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, бейнелеу өнері

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Көлік – өркениет белгісі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

С.Қызығушылықты ояту

І. Бағдаршам түстері бойынша топқа бөлу



С. ІІ. Ойтүрткі (Оқушылар өз пікірлерін білдіреді)

«Миға шабуыл» әдісі

  • Көлік адамға не үшін қажет болды?

  • Адамзат көлікті қай кезден бастап қолданған?

  • Көліктің қандай түрлері бар?

  • Мәшина, трактор, ұшақ, кеме – көлік. Жылқы мен түйе ше? Қайсысы мықты? Қайсысының қандай артықшылықтары бар деп ойлайсыңдар?


3-тапсырма. Жағдаяттық тапсырма

Ініңмен жолдан өтіп, мектепке баруларың керек. Інің асығып, ешқандай белгі салынбаған жерден кесіп өткісі келді. Жол ережесін түсіндір.

(3-4 оқушы өз пікірлерін білдіреді)

Жол ережелері туралы не білесіздер?

«Мен жол ережелері туралы не білемін?»

«INSERT» кестесінің бірінші бағанын толтыру ұсынылады. Білгенін сынып оқушыларымен бөліседі.

Мен білемін

Мен білдім

Менің білгім келеді







  • Ендеше, оқушылар бүгінгі өткелі отырған тақырыбымыз жол ережелеріне байланысты болмақ.


Сабақтың тақырыбы: Жол ережесін сақтаймыз




Тыңдалым алды тапсырма

ЖЖ. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

4-тапсырма. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсін. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықта


Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңыздар.

Негізгі ақпараттар

Қосымша ақпараттар









Тыңдалым тапсырмасы

ТЖ. «Ойлан, бөліс, жұптас» әдісі

5-тапсырма. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша «Көлік түрлері» тақырыбына кластер жаса. Кластерде әр көліктің артықшылықтарын белгілеп көрсет. Ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдан.


Дескриптор Білім алушы

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

  • Негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

  • Мәтін мазмұны бойынша кластер жасайды

  • Әр көліктің артықшылықтарын белгілеп көрсетеді.

  • Ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады.


ҚБ «Бағдаршам» әдісі (оқушы бір-бірін бағалайды)


Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

Ж.

6-тапсырма. Мәтін мазмұнына сүйеніп, өзің қалаған бір көлік түріне сипаттама бер. Мәтінде сын есім сөздерді талғап қолдан. (Сол көлік түрі мақсатына, пайдалану орны мен қызметіне қарай қай топқа жатады, оның қандай артықшылықтары бар және т.б.)


Дескриптор Білім алушы

  • Мәтін мазмұнына сүйеніп, қалаған бір көлік түріне сипаттама береді.

  • Мәтінде сын есім сөздерді талғап қолданады.

ҚБ.


Тапсырма 2.

7-тапсырма. Жұмбақтарды шеш. Олардың сыртқы бейнесін сипаттап айт. Жұмбақ мәтінінен заттанған сын есімді тауып, жасалу жолын түсіндір.


8-тапсырма. 5 мақал-мәтел айтып, құрамындағы заттанған сын есімдерді анықта.


Дескриптор Білім алушы

  • Жұмбақтарды шешеді.

  • Олардың сыртқы бейнесін сипаттап айтады.

  • Жұмбақ мәтінінен заттанған сын есімді тауып, жасалу жолын түсіндіреді.

  • 5 мақал-мәтелді айтады.

  • заттанған сын есімді анықтайды.


ҚБ «Смайлик» әдісі










































































Сабақтың соңы

Кері байланыс

5 минут

««Сұрақ ілмегі» әдісі»

Бұл әдісті жазбаша немесе ауызша өткізуге болады. Сұрақ қою арқылы баланың сабақты қалай меңгергенін немесе меңгермеген жерлерін білуге болады. Керісінше бала өз ойын ашық жазып іліп кетуіне болады.




ЖИ арқылы жасау
28 Қаңтар 2024
240
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі