Материалдар / Ашық сабақ Жолбарыс пен түлкі 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жолбарыс пен түлкі 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2021
580
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп атауы

Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп КММ

Мерзімі, күні

02. 02.2021ж

Сынып

2 «Г»

Пән

Әдебиеттік оқу (Қашықтықтан оқыту)

Тақырып

Көңіл сұрауды білемін.

Жолбарыс пен түлкі (Ертегі)

Мақсаты:

2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау;

2.2.7.1 – мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу;

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, калиаграмма, слайд және фотосуреттер арқылы ұсыну;

Сабақ барысы

Оқытушының іс - әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

Біз сабақты бастайық.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау;

Оқушылар бүгінгі күнге сәттілік тілейді

Формативті бағалау үнемі жүргізіліп отырады

Суреттер, слайд, оқулықтар;

Сабақтың ортасы

Жұмбақ жасыру

Жұмбақтардың жауаптары: жолбарыс, түлкі, қасқыр

Нақыл сөздің мағынасын, түсіндіріп көр.

Ауырып ем іздегенше,

Ауырмайтын жол ізде – бұл жерде көп адамдар денсаулықтың қадірін ауырған кезде ғана түсініп жатады. Ал, ауырмас үшін, біз СӨС ұстануымыз қажет.

Қане балалар, «Жолбарыс пен түлкі» ертегісімен таныс болайық.


Аударған: Асқар Лекеров


Оқушылар жұмбақтың шешуін тауып, бүгінгі сабаққа кіріспе ретінде қысқаша түсінік қалыптастырады.



Дескрипторы:

  1. Нақыл сөзді түсініп оқиды;

  2. Бір - біріне сұрақ қояды;

  3. Бір – бірін тыңдап, толықтырады;




Дескрипторы:

  1. Ертегіні мұқият тыңдайды;

  2. Ертегіні түсініп оқиды;

  3. Ертегіні мазмұндап айтады;


(Сабақ барысында: оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың 3 түрі: түрткі болу, сынақтан өткізу, /қайта/ басқаға бағыттау әдістерін қолдандым)

Смайликтер







Смайликтер










Смайликтер

Кеспелер







Оқулықтың 24 беті










Оқулықтар және жұмыс дәптері;

Сергіту сәті

Көзге арналған жаттығулар

Көздерін 5 – 10 реттен ашып, жұму жаттығуларын жасайды;



Оқулықпен жұмыс

Өтірік айту - өте жаман қасиет. Өтірік айтқан оңбас деген ұғым бар.

Науқас адамның көңілін сұрау, яғни денсаулығының жағдайын білу, ол адамды құрметтеудің нышаны және ол салт – дәстүрімізде бұрыннан бар. Ал, ауырып қалған адамның денсаулығын сұраған уақытта адамдарға жылы сөз айту керек. Мысалы: ауруыңызға шипа берсін, тезірек тәуір боп кетіңіз, ем болсын деген жылы сөздерді айтқанымыз жөн. Мезгілсіз уақытта көңіл сұрауға болмайды және артық сұрақтар мен көңілін түсіретін сөздер айту өте ұят.

Дескрипторы:

  1. Жолбарыс пен түлкінің іс – әрекетіне баға береді;

  2. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы ой қорыту жасай алады;


«Ашық және жабық» сұрақтарды пайдаланды;



Смайликтер





Смайликтер

Сұрақтар

Сабақтың соңы

Қорытынды

кезең

Сабақ соңында бүгінгі тақырыпты қорытындылау мақсатында: WhatsaApp желісінен POLLIE қосымшасы арқылы 3 - 4 сұрақтан тұратын тест алынып, сабақ соңында «ББ» тәсілі арқылы кері байланыс орнатылды.

Дескрипторы:

  1. POLLIE қосымшасын пайдаланып, сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді;

  2. «ББ» тәсілі арқылы кері байланыс орнатады.



Үйге тапсырма:

24 – 25 бетті оқып, мазмұндау;

Берілген тапсырманы орындайды;





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!