Материалдар / Ашық сабақ: "Жоңғарларға қарсы Отан соғысы" 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Жоңғарларға қарсы Отан соғысы" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
648
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

7.1 А Қазақ – жоңғар соғыстары


Мектеп: №9 Майлықожа атындағы ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Аюпов Канат Нурхожаевич

Сынып: 8 (7)

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

Зерттеу сұрағы:Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.2 – Әбілқайыр хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

7.4.1.1 –Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: : Әбілқайыр хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі саясаты мен шаруашылығын сипаттау.

Басым бөлігі:Жоңғар басқыншылығы кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау.

Кейбірі: Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау.

Бағалау критрилері

  • Әбілқайыр хан тұсындағы қазақ хандығының ішкі саясаты мен шаруашылығын сипаттайды.

  • Жоңғар басқыншылығы кезіндегі қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайды.

  • Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтайды.

Оқу дағдылары

Қолдану, талдау.

Тілдік мақсаттар



Оқушы айтылым және тыңдалым дағдығысы пәнге қатысты лексикалық және терминалогиялық сөздерді қолдануда:

жоңғар, қалмақ, ойрат, қонтайшы, құрылтай

оқылым – мәтінмен жұмыста, өз ойын ортаға салуда,

жазылым – лексика және сөз тіркестермен жұмыс:

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

1635 жылы құрылған ............... хандығы .................. және ................, ..................... мемлекеттеріне де қауіп төндірді. 1643 жылы Батыр .............. қазақ хандығының жеріне басып кірді.

1723-1727 жылдар аралығы қазақ даласы үшін қасірет жылы болды. Өйткені 7 бағытта 70 000 әскермен жоңғар әскері ............ даласын қырғидай шалып, қазақ жырауы Қожабергеннің қайғы-қасіретке, зарлы жыры .............. бүкілхалықтық әнге айналды.

Құндылықтарды дарыту

1.Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.

2. Тарихтың, мəдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиеті – «Елім-ай» жырын тыңдап, талдау жасайды.

География - қазақ хандығының территориясы мен жоңғар басқын-шылығына қарсы Отан соғысы болған жерлерді көрсетеді.

Бастапқы білім

Жоңғар басқыншылығын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин





4 мин







1 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылықты ояту:

Үйде дайындалып келген жеребе арқылы үш топқа бөлемін:

1 топ: «Қазақ хандығы»

2 топ: «Елім-ай»

3 топ: «Жоңғар»

Өткенді қайталау «Доп лақтыру» әдісі

  1. Жоңғар хандығы қашан құрылды?

  2. Қазақтың хандарын ата?

  3. Рухани мәдениет дегеніміз не?

  4. Материялдық мәдениет дегеніміз не?

Қ.Б: Ду қол шапалақ. Оқушылaрғa сaбaқ үдерісінде тaпсырмaлaрды орындaудaғы ұтымды тұстарын айта кетіп, жaуaпқa ризa болғaндa «Керемет! Жарайсың! Тaмaшa!» деген сөздермен мaдaқтaп отырaмын)



Жеребе

доп



Сабақтыңортасы

3 минут




11 мин





























5 мин

1 мин

5 мин











1 мин

М: (мәтінмен жұмыс).Әбілқайыр ханның кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясаты және Ресей мен қатынасы, жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруа-шылығына тигізген зардаптары туралы мәлімет беру.

БТ. Тапсырма-1Мәтінмен жұмыс.«Ақпаратты сүзу» әдісі

1-топ: Оқушылар Әбілқайыр хан кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясаты анықтайды

Дескриптор

  1. Оқушылар Әбілқайыр кезіндегі қазақ хандығының ішкі саясатын түсінеді;

  2. Әбілқайырдың басқару ерекшелігін айтады;

  3. Ішкі алауыздықтарды түсіндіреді.

2 топ: Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы мақсатын түсіндір.

Дескриптор

  1. Оқушылар Әбілқайыр ханның не себепті Ресей қосылуды мақсат еткендігін анықтайды;

  2. Әбілқайырдың көздеген негізі мақсаттарын айтады;

  3. Ресей империясының көздеген мақсатын айтады.

3 топ: Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптары талда.

Дескриптор

  1. Оқушылар жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын біледі;

  2. Шапқыншылықтың мәденет пен руханиятқа тигізген зардабын айтады;

  3. Жоңғар шапқыншылығы кезінде «Елім-ай» әнінің шығу тарихын талдайды.

Саралау. Тапсырма

Таныстырылым

Қ.Б: Жұлдызша арқылы

2.Тапсырма ТЖ: «Шахмат» әдісі

Т.Төменде көрсетілген кестенің бос орындарын толтырады.

Ұлттың атауы

Қай елдің ханы

ел билеген уақыты

Ішкісаясатын

дағы ерекшелігі

қазақ



алауыздық пайда болды.


Цеван-Рабдан







алауыздық жойылып, күш біріктірді.


Дескриптор

  • Ұлтын анықтап, жазады.

  • Қай елдің ханы (билеушісі) екендігін біледі.

  • Ел билеген уақытын көрсетеді.

  • Басқа билеушілермен салыстырып, ішкі саясатындағы ерекешелігін талдайды.

Қ.Б өзара топтық бағалау

Оқулық, интербелсенді тақта

карта,



https://kk.m.wikipedia.org>wiki>



8 сынып Казакстан тариихы:

Алматы:

Мектеп:2016ж Касымбаев Ж. Омарбеков Т. §3,4





















Сабақтыңсоңы



6 мин



Сабақты бекіту:

Оқушылардың бүгінгі сабақта алған білімдерін анықтау мақсатында «БББ» әдісі арқылы кері байланыс аламын.

Білемін

Білдім

білгім келеді





Сабақ уақытында оқушыларды ынталандыру мақсатында оларды қолдап, мадақтап отырамын. «Жарайсы! Кермет! Тамаша!»

Үй тапсымасы:Жоңғарлармен Отан соғысында көзге түскен батырлар туралы мәлімет жинақтау (эссе жазу)





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды оқушылардың сабаққа белсенділігін аттыру мақсатында тапсырмаларды жеңілден күрделіге қалай ұйымдастырылған. Жеке, жұптық және топтық жұмыстар тапсырмалар нақты берілген. Ол оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауға және өз ойын толыққанды бөлісуге бағытталған.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

Қалыптастырушы бағалаудың түрлері:Смайлик, басбармақ, стикер және жұлдызша арқылы бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.







Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!