Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал
туғызу
«Жүректен жүрекке»
атты тренинг қолданылды.
Өткен тақырыпты
пысықтау:
«Галерия» және
«Қоңырау» тәсілі.
Сабақтың мақсатын айту,
зерттеу сұрағын қою. Зерттеу
сұрағы:
Эпиграф:
Қайда деп қайда ғазиз бір
жандар тұрағы,
Темір жол көрсем телміріп
көзім тұрады.
Пойыздар өтсе бетіме жел боп
ұрады
Сүгірдің күйі, Біржанның соңғы
бір әні.
Есенқұл
Жақыпбек.
Қызығушылығын
ояту Тақтаға теміржолға байланысты
суреттер ілінеді. Ой шақыру сұрақтарын
қояды.
Бұл суреттерде не
бейнеленген?
Қандай тақырыпқа салынған?
Индустрия саласына қатысты көркем шығарма жазған қандай қазақ
жазушыларын білесің?
Неге? бір адамның болашағы бір
адамға себеп па? Сабақ соңында бұл сұраққа
ораламыз.
Тақырыпты
болжау.
Теміржолшы әңгімесін диалог
арқылы тақырыпты ашу. Адам баласы қандай
жағдайда жетістікке жетеді?
|
Оқушылар топта отырып,
бір-біріне қарап жақсы тілектерін, жылы лебіздерін
білдірді
Дескриптор:
-сұрақтарға толық, қатесіз
жауап береді.
Дескриптор:
-бейнесуреттерін
көреді;
-көрген ақпаратты есте
сақтайды;
-сұраққа лайықты жауап
береді.
|
Қимылмен
көрсетеді
Дескриптор:
- суретке қарап сұрақтардың
жауабын тауып жазады
Дескриптор:
-көркем шығарма жазған
жазушыларды атайды;
|
Жарай
сыздар!
Өзін-өзі
бағалайды
Қолпаштау
|
Word
wаll
https://clck.ru/dY96h
|
Түсіндірме
сөздігі «Ассоциативті қатар» әдісі
арқылы сөздерге ассоциативті көптік
жалғауларын табыңыз.
|
Дескриптор:
-шығармада кездесетін сөздерді
қатыстырып сөз тіркесі не сөйлем
құрастырады.
|
Дескриптор:
-
сөздерге ассоциативті сын
есімдерді табады
|
Мадақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
Мәтіннің форматы - тұтас
мәтін
|
Тапсырма. (топтық
). Түстер бойынша топқа
бөлу «12 бағыт»
әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жүргізу.
Тапсырма барысын түсіндіру. Мәтіндерді
тарату.
І -топ. Ақ
түс.
1.Әңгіменің басты
тақырыбы.
2.Әңгіменің
идеясы.
3. Әдеби
бағыт.
4. Темір жолмен
байланысы.
5. Басты кейіпкердің көрген
қиыншылығы
6. Темір жолға деген
қызығушылығы
ІІ-топ. Қара
түс.
1.Монолог
2
диалог
3. Нақыл
сөз
4. Шығарманың
құрылысы
5. Мінез
–құлқы
6. Қандай жетістікке
жетті
ЕБҚ
тапсырма.
1. Негізгі
кейіпкерлер
2. Қосалқы
кейіпкерлер
3.Мақал
-мәтелдер
Тапсырма. (Жұптық )“Кроссенс”
әдісі. оқиға желісін қорытындылап
шығыңыз.
|
Дескриптор:
- мәтінді мұқият
оқиды;
- негізгі ақпаратын түртіп
алады;
- сұрақтарға лайықты жауап
береді;
-орындалған жұмыстарын
қорғайды;
Дескриптор:
- мәтіннің құрылымы бойынша
суреттерді жүйелейді;
- сөйлеу этикеті формаларын
орынды қолданады;
жұбына әңгімелеп
береді;
-шығармада көтерілген мәселені
айқындайды;
|
Дескриптор:
- мәтінді мұқият
оқиды;
-негізгі , қосалқы
кейіпкерлерді, анықтайды;
-
мақал –мәтелдерді
мәтінен теріп
жазады.
Дескриптор:
-суреттерді рет -ретімен
орналастырады;
-диалог
құрастырады
(2-3
сұрақ);
-
сөйлеу этикеті формаларын
орынды қолданады;
|
Сындарлы кері
байланыс
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
өзара
бағалау
|
https://clck.ru/dYtHN
түстер ақ,
қара
Мәтін
таратыла
ды
https://massaget.kz/layfstayl/zhadnama/18474/
схема-кесте
https://docs.google.com/document/d/1xeJs1q9y0VheBtYsXa6YbsbcMVCYjRIV/edit?usp=sharing&ouid=108880816215578734848&rtpof=true&sd=true
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс.
«Бір сөйлеммен түйіндеу»
әдісі
Қалай ойлайсыздар, Әліштің
жұмысқа тұруына кім себеп болды?
Неге? бір адамның болашағы бір
адамға себеп болады ма?
|
Дескриптор:
-өз ойларымен
бөліседі.
|
Дескриптор:
-үш атаулы сөзбен оқиғаны
суреттейді.
|
Мадақтау
|
|