Ашық сабақ жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сынып геометрия пәнінен ашық сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Бөлімі: Түзулердің өзара орналасуы


Педагогтің аты-жөні:

Беже Гүлмәурен

Күні:

24.01.2025ж

Сыныбы: 7 « А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу;

7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- үшбұрыштың бұрыштарының арасындағы қатынас туралы түсінік алады,осы теореманы пайдаланып есеп шығаруды үйренеді.

- Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,есептерді практикада орындай алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут


Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу.


Топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

1-топ: Сыртқы бұрыш

2- топ: Ішкі бұрыш

«Мен саған, сен маған» әдісі

Үй тапсырмасын тексеру.







«Миға шабуыл» өткен сабақты қайталау


  1. Сәйкес бұрыш қандай бұрыштар ?

  2. Ішкі айқыш бұрыш деген қандай бұрыштар ?

3) Ішкі тұтас бұрыштар деген қандай бұрыштар?

4) Сыбайлас бұрыштар деген қандай бұрыштар?

5) Вертикаль бұрыштар деген қандай бұрыштар?

Топқа бөлінеді.

«Мен саған, сен маған» әлісі арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Picture 3

Wheelofnames платформасы көмегімен “ Барабан” ойыны арқылы жауап беретін оқушы таңдап алынады.


3.35- есеп

Дескриптор:

-ішкі айқыш бұрыштарды, сәйкес бұрыштарды, ішкі тұтас бұрыштарды табыды (0,5 бал)

-Екі түзудің параллель екенін жазады.(0,5 бал)









3.36- есеп

Дескриптор:

-Бұрыштардың тең емес екнін көрсетеді.(1 бал)

-Екі түзудің қилысатынын жазады..(1 бал)



Дескриптор:

Миға шабуыл сұрақтарына дұрыс жауап берген оқушыға1 бал

Жұмыс дәптері

Оқулық.

Интерактивті тақта



Оқу құралдары








https://wheelofnames.com/ru
















Негізгі бөлім

Тақырыпты ашу

30 минут













































Жаңа тақырыпқа көшу:

Жаңа сабақ тақырыбын айту

Оқу мақсатымен таныстыру,


Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы

Теорема. Үшбұрыш ішкі бұрыштарының қосындысы 180°-қа тең.



Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Сабақ мақсатына жетуге берілген тапсырмалар.

1- Тапсырма: «Қарқын» әдісі, жеке жұмыс.

3.14. Үшбұрыштың бір ішкі 30°, ал бір сыртқы бұрышы 40°.Үшбұрыштың қалған ішкі бұрыштарын табыңдар.

БShape1 ерілгені:

A= 30°

ACD= A+ B

40°=30°+B

B= 40°- 30°

B= 10°

C=180°-40°=140°

Жауабы: A= 30° , B= 10°, С= 140°







2-Тапсырма: « Досыңмен сырлас » әдісі . топтық жұмыс

  1. ABC Тең бүйірлі үшбұрышының табаны AC, биссектрисасы AD. Егер ABD= 110° болса, ABC үшбұрышының бұрыштарын табыңдар.

Берілгені:

ABC тең бүйірлі үшбұрыш,

ABD= 100°

Шешуі:

A= C=40°

AD биссектриса

BAD= DAC= 20°

BDA=180°-110° -20°= 50°

Жауабы: BAD = 20°, ABD= 100°, BDA=50°


  1. Тең бүйірлі үшбұрыштың сыртқы бұрыштарының бірі 115°.Үшбрыштың бұрыштарын табыңдар.

qrcode_162923257_d38bdaca03f97cfd62d02cb564155134.png

Шешуі:

ABC тең бүйірлі үшбұрыш, ACD= 115°,

B= C

C+ ACD=180°(сыбайлас бұрыштар)

C= 180°-115°= 65°

C= B= 65°

A= 180° -65°- 65°= 50°

Жауабы: A= 50°, B= 65°, C= 65°









3.«Кім жылдам ойыны» wordwall платформасының көмегімен сабаққа қатысты ойындар ойнату .


Picture 2


Үй жұмысы:

Оқулықтың 58-беті 3.23, 3.30- есептер



Оқушылар тақырып бойынша сұрақтар болса қояды. Сабақ мазмұнын даптерге жазып отырады.









Теоремаларды дәптерге көшіріп жазады.




















1-Тапсырма бойынша Оқушылар берілген тапсырмаларды жеке орындап тексертеді.



















Берілген тапсырма бойынша топпен жұмыс жасайды.

Берілген QR парақшасын сканерлеп, ішіндегі тапсырманы орындайды.






























Оқушылар интерактивті тақтада “Кім жылдам ”ойынындағы сұрақтарға жауап береді.


Үй жұмысын белгілеп алады.










































1-тапырма

Дескриптор:

-Үшбұрышты салады (1 бал )

-Теореманы қолданып үшбұрыштың ішкі бұрыштарын табады.(1 бал )
















Дескриптор:

- Есептің берілгеніне байланысты үшбұрышты салады.(1 бал )

-Үшбұрыштардың бұрыштарының қасиетін қолданады. (1 бал )

- Бұрыштарды табады.. (1 бал )



























Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.1 бал



Оқулық.

Атамұра

2017



Жұмыс дәптері, тақта,


Интерактивті тақта



Сызғыштар











Оқулық 7-сынып, жұмыс дәптері, тақта




Интерактивті тақта







https://wordwall.net/resource/




















qrcode_162923257_d38bdaca03f97cfd62d02cb564155134.png

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бағдаршам» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі