Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ жоспары 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Еркін және еріксіз тербелістер, резонанс
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Физика |
|||||
Бөлім: |
9.3 В Тербелістер мен толқындар |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Серік А.А. |
|||||
Күні: |
12.02.2024 |
|||||
Сынып: 9 Ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Еркін және еріксіз тербелістер, резонанс |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.2.5.10 еріксіз тербеліс амплитудасының мәжбүрлеуші күштің жиілігіне тәуелділігін график бойынша сипаттау; 9.2.5.11 резонанс құбылысын сипаттау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Еркін және еріксіз тербеліске сипаттама береді. Көптеген оқушылар істей алады: Резонанс құбылысын түсіндіреді Кейбір оқушылар істей алады: резонанстың пайдасы мен зиянына мысал келтіреді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру 3 минут
Өзін-өзі тексеру 5 минут Жаңа білім 8 минут Біз топ басшымызға сенеміз 3 минут Топтық жұмыс 2минут Ыстық орындық әдісі 5 минут Филворд әдісі 7 минут Сабақты қорытындылау 2 минут Кері байланыс. Рефлекcия 4 минут
Бағалау 5 минут
Сабақтың соңы. Үй тапсырмасы 1 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін « Миға шабуыл»стратегиясын қолданамын: 1. Дененің тепе теңдік күйінен ең үлкен ығысуының мәні ?( Тербеліс амплитудасы ) 2.Жиіліктің өлшем бірлігі?(Гц) 3.Тербеліс жиілігі? ( Бірлік уақыт ішіндегі тербелістер саны ) 4.Математикалық маятниктің тербеліс периоды неге тәуелді?( Ұзындық пен гравитациялық өрістің кернеулігіне) 5. Циклдік жиіліктің өлшем бірлігі? (рад/с) 6.Циклдік жиілік? (2π секундта жасалатын тербеліс саны) 7. Серіппелі маятниктің тербеліс периоды неге тәуелді? (Қатаңдыққа және массаға) 8.Тербеліс фазасы ( φ=ωt) 9.Серіппелі маятник тербелісінің периоды ( T=2π√m/k) 10. Тербеліс фазасы ( тербелмелі жүйенің күйін анықтайтын шама) 11. Серіппелі маятник тербелісінің периоды ( T=2π√l/g) 12.Синус немесе косинус заңдары бойынша орындалатын тербелістер (гармониялық тербелістер)
Жаңа сабақты меңгерту. Еріксіз тербелістер-Периодты түрде өзгеріп отыратын сыртқы күштердің әсерінен болатын тербелістер. Еркін тербелістер-дене тепе-теңдік күйінен шығарылған соң, жүйеде ішкі күштердің әсерінен болатын тербелістер. Уақыт өте келе амплитудасы кемитін тербелістерді өшетін тербелістер деп атайды. Резонанс-сыртқы күштің жиілігі мен тербелмелі жүйенің меншікті жиілігі сәйкес келгенде еріксіз тербелістердің амплитудасының артуы. Резонанстың пайдасы мен зияны.
1-тапсырма. Бұл тапсырмаға тек топ басшылары қатысады. Олар берілген есепті шығаруы тиіс 1. Массасы 2 кг жүгі бар маятник серіппесінің ұшына тербеліс жиілігі 16 Гц айнымалы күш түсірілген. Серіппенің қатаңдығы 0,5 Кн/м болса, резонанс байқалады ма? 2. Массасы 2,9 кг жүгі бар маятник серіппесінің ұшына тербеліс жиілігі 13 Гц айнымалы күш түсірілген. Серіппенің қатаңдығы 188 Н/м болса, резонанс байқалады ма? 3. Ұзындығы 40 см болатын математикалық маятникке тербеліс жиілігі 8 Гц айнымалы күш түсірілген. Еркін түсу үдеуі 10 м/с2 болса, резонанс байқалады ма? 4. Ай бетіндегі ұзындығы 100 см математикалық маятникке тербеліс жиілігі 2 Гц түсірілген. Айдағы еркін түсу үдеуі 1,62 м/с2 болса, резонанс байқалады ма? 2-тапсырма Топтық жұмыс
3-тапсырма Ыстық орындық әдісі Ыстық орындықта отырған оқушы экранда жазылған сұраққа жауап беру керек.
4-тапсырма. Филворд әдісі
Қорытындылау Тербелістер туралы ертегі Ерте,ерте,ертеде Тербеліс деген қарапайым қарт адам болыпты.......
Кері байланыс Бүгінгі сабақ бойынша рефлекcия : Мұғалімге хат әдісі
Сабақты қорытындылап, бағалау мақсатында оқушыларға белсене қатысқаны үшін карточкалармен купондар таратылады.
Үй тапсырмасы. §27, сұрақтарға жауап беру. |
Миға шабуыл сұрақтары арқылы үй жұмысын қайталау сұрақтарын қою. Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді. Бейне жазбаны көріп, мұғалім түсіндірген тақырып негізінде тербелістермен резонанстың негізгі заңдылықта-рымен танысады. 250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |