Ашық сабақ жоспары "Кестелік көбейту және бөлу."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ жоспары "Кестелік көбейту және бөлу."

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: Қызықты сұрақтар: 1.12 айдың ортақ атауы. / жыл/ 2.Жаздың екінші айы қалай аталады? / шілде/ 3.4 шығу үшін қай санды 2- ге бөлеміз? /8/ 4.Жылдың ең қысқа айы қалай аталады? / ақпан/ 5.Алма ішін тесті, өзіне пәтер тапты. / құрт/ 6.Кейде бестік алатын, кейде бұрышқа тұратын бөлме. / сынып/ 7.Тілі жоқ төреші. /таразы/ 8.Бір есек 10 кг қант, екінші есек 10 кг мақта әкеле жатыр. Қайсысының жүгі ауыр? / тең/ 9.Бос қапта неше жаңғақ бар? / 0 /. 10. 1 кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма? / тең/
Материалдың қысқаша нұсқасы

ОҚО,Сайрам ауданы,№57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі:Турсумбаева И.К

Сабақтың тақырыбы:

Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу. Есеп (көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген) бойынша теңдеу құру және шешу

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып:

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Кестелік көбейту және бөлу. Есеп (көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген) бойынша теңдеу құру және шешуге арналған тапсырмаларды орындау.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады..

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді.

Бұрыннан бар білімдері

Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басы

Күнделікті емле жаттығулары

Шығармашылық тапсырма:

Қызықты сұрақтар:

1.12 айдың ортақ атауы. / жыл/

2.Жаздың екінші айы қалай аталады? / шілде/

3.4 шығу үшін қай санды 2- ге бөлеміз? /8/

4.Жылдың ең қысқа айы қалай аталады? / ақпан/

5.Алма ішін тесті, өзіне пәтер тапты. / құрт/

6.Кейде бестік алатын, кейде бұрышқа тұратын бөлме. / сынып/

7.Тілі жоқ төреші. /таразы/

8.Бір есек 10 кг қант, екінші есек 10 кг мақта әкеле жатыр. Қайсысының жүгі ауыр? / тең/

9.Бос қапта неше жаңғақ бар? / 0 /.

10. 1 кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма? / тең/

Түрлі тапсырмалар

жазылған

карточкалар.



Ортасы


Электронды оқулықты тыңдау.

Бірлесіп жазу

Түсіндіру ресурстарымен танысу.

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.


Picture 2

5,6 өздік жұмысы

Оқулықпен жұмыс,

дәптерлер, электронды оқулық.

Сергіту сәті

«Сәлемдесу» ойыны: 

Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

Оқушылар сергіп қалады.

Соңы


Тапсырманы орында:
Математикалық диктант

а) 527-ге 24 және 3 сандарының көбейтіндісін қос. 572-72 =500

б) 807-ден 85 және 5 сандарының бөліндісін азайт. 807-17= 790

в) 8 және 3 сандарының көбейтіндісін 5 есе арттыр. 8*3*5 =120

г) 18 және 4 сандарының көбейтіндісін 9 есе кеміт. 18*4:9=8

Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.


Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №7 81-бетте

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?


Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?


Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Picture 3

Қорытынды баға

  1. Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

  2. Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

  3. Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
467
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі