ОҚО,Сайрам ауданы,№57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі:Турсумбаева И.К
|
Сабақтың тақырыбы: Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу. Есеп (көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген) бойынша теңдеу құру және шешу |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Кестелік көбейту және бөлу. Есеп (көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген) бойынша теңдеу құру және шешуге арналған тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||
|
Басы |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: Қызықты сұрақтар: 1.12 айдың ортақ атауы. / жыл/ 2.Жаздың екінші айы қалай аталады? / шілде/ 3.4 шығу үшін қай санды 2- ге бөлеміз? /8/ 4.Жылдың ең қысқа айы қалай аталады? / ақпан/ 5.Алма ішін тесті, өзіне пәтер тапты. / құрт/ 6.Кейде бестік алатын, кейде бұрышқа тұратын бөлме. / сынып/ 7.Тілі жоқ төреші. /таразы/ 8.Бір есек 10 кг қант, екінші есек 10 кг мақта әкеле жатыр. Қайсысының жүгі ауыр? / тең/ 9.Бос қапта неше жаңғақ бар? / 0 /. 10. 1 кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма? / тең/ |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар. |
||||
|
Ортасы |
Электронды оқулықты тыңдау. Бірлесіп жазу Түсіндіру ресурстарымен танысу. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.
№5,6 өздік жұмысы |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық. |
||||
|
Сергіту сәті |
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. |
Оқушылар сергіп қалады. |
||||
|
Соңы |
Тапсырманы
орында: а) 527-ге 24 және 3 сандарының көбейтіндісін қос. 572-72 =500 б) 807-ден 85 және 5 сандарының бөліндісін азайт. 807-17= 790 в) 8 және 3 сандарының көбейтіндісін 5 есе арттыр. 8*3*5 =120 г) 18 және 4 сандарының көбейтіндісін 9 есе кеміт. 18*4:9=8 |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі. |
||||
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №7 81-бетте |
||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
|||||
|
Қорытынды баға
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ жоспары "Кестелік көбейту және бөлу."
Ашық сабақ жоспары "Кестелік көбейту және бөлу."
ОҚО,Сайрам ауданы,№57 И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ бастауыш сынып мұғалімі:Турсумбаева И.К
|
Сабақтың тақырыбы: Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу. Есеп (көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген) бойынша теңдеу құру және шешу |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Кестелік көбейту және бөлу. Есеп (көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген) бойынша теңдеу құру және шешуге арналған тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||
|
Басы |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: Қызықты сұрақтар: 1.12 айдың ортақ атауы. / жыл/ 2.Жаздың екінші айы қалай аталады? / шілде/ 3.4 шығу үшін қай санды 2- ге бөлеміз? /8/ 4.Жылдың ең қысқа айы қалай аталады? / ақпан/ 5.Алма ішін тесті, өзіне пәтер тапты. / құрт/ 6.Кейде бестік алатын, кейде бұрышқа тұратын бөлме. / сынып/ 7.Тілі жоқ төреші. /таразы/ 8.Бір есек 10 кг қант, екінші есек 10 кг мақта әкеле жатыр. Қайсысының жүгі ауыр? / тең/ 9.Бос қапта неше жаңғақ бар? / 0 /. 10. 1 кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма? / тең/ |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар. |
||||
|
Ортасы |
Электронды оқулықты тыңдау. Бірлесіп жазу Түсіндіру ресурстарымен танысу. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.
№5,6 өздік жұмысы |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық. |
||||
|
Сергіту сәті |
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. |
Оқушылар сергіп қалады. |
||||
|
Соңы |
Тапсырманы
орында: а) 527-ге 24 және 3 сандарының көбейтіндісін қос. 572-72 =500 б) 807-ден 85 және 5 сандарының бөліндісін азайт. 807-17= 790 в) 8 және 3 сандарының көбейтіндісін 5 есе арттыр. 8*3*5 =120 г) 18 және 4 сандарының көбейтіндісін 9 есе кеміт. 18*4:9=8 |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі. |
||||
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №7 81-бетте |
||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
|||||
|
Қорытынды баға
|
||||||
шағым қалдыра аласыз
















