Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.оқушылар шеңбер құрып бір біріне
жүректі ұсыну арқылы тілек айтады. «Мен саған
тілеймін...»
2.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Оқушылар компьютер
құрылғыларынан (процессор, қатқыл диск, аналық тақша) пазл
құрастыру арқылы үш топқа
бөлінеді.
Өткен сабақты пысықтау:
«Пазл» әдісі
Мұғалім тапсырмасы үстіне
жазылған бар пазлды алдын ала жасайды. Оны А4 форматты қағазда/жұқа
қатырма қағазда жасап, содан кейін кесуге болады немесе арнайы
программа пайдаланылады.
Оқушыларға пазл бөліктері
таратылады.
-
Оқушылар өз пазлының бөлігі бар басқа оқушыны
табу үшін бөлме ішінде жүреді. Пазлдар, мысалы, әртүрлі түске
боялуы мүмкін.
-
Оқушылар өздерінің кездейсоқ топтарын тапқаннан
кейін, олар командада жұмыс істеп, пазлды құрастырады және
тапсырманы орындайды.
-
Жарыс элементін қосу
мақсатында мұғалім регламент
орната алады.
-
Тапсырма орындалғаннан кейін жауап алу
жүргізіледі.
«Миға шабуыл» әдісі
Бір санау жүйесінен екінші
санау жүйесіне қалай
ауысуға болады?
Не үшін
сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне
ауыстырамыз?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар
тілек айтады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4.Оқушылар
пазл құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.
5.сызбамен танысады
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін қасындағы досына әңгімелеп
береді.
|
Фигуралар арқылы бағалау
|
Пазл, А4 парақ
|
Сабақтың
ортасы
|
«Көршіңе әңгімелеп бер»
әдісі
1-тапсырма.
-
Сыныпта 11112%
ұл және 11012 қыз
бар. Сыныпта неше оқушы бар?
-
Менің 100 інім бар. Кішісі 1000 жаста, ал үлкені
1111 жаста. Үлкен інім 1001-сыныпта оқиды. Осылай болуы мүмкін бе?
Себебін түсіндір?
-
Төменде берілген сандарды ондық санау жүйесінен
екілік санау жүйесіне ауыстырыңдар. 1)29, 2)36, 3)74, 4)46, 5)124,
6)37, 7)128, 8)64, 9)245 10) 189
4. Төменде берілген сандарды екілік санау
жүйесінен
ондық санау жүйесіне
ауыстырыңдар.
1) 10000 2) 111011 3) 10011 4)
111111
5) 110011 6) 111001
7) 100010,01; 8) 111100,10; 9)
1010,1110;
10) 100011,111;
2-тапсырма.
- Екілік санау жүйесімен байланысты 2
есептен
құрастырып, оның шешу жолын
ұсыныңдар.
3-тапсырма.
- Санау жүйелерінің
компьютердің дамуындағы рөлін бағалаңдар.
|
1-тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- Санау жүйелерін анықтай
алады.
- Сандарды бір санау жүйесінен
екінші санау жүйесіне
ауыстырады.
2-тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
- Санау жүйелерін анықтайды.
- Санау жүйесімен байланысты
есеп құрастырады.
- Есептің шешу жолын түсіндіре
алады.
3-тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
Санау жүйелерінің компьютердің дамуындағы
рөлі
туралы тұжырым жасай алады.
|
Ауызша мадақтау,
ынталандыру
Фигуралар арқылы бағалау
Фигуралар арқылы бағалау
|
Интербелсенді тақта/ компьютер
А4 парағы, жұмыс дәптері
Оқулықпен
жұмыс , дәптер
|
Сабақтың соңы
Үй
тапсырмасы
|
Шағын
тест алу
Кері байланыс: «Блоб ағашы»
әдісі
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ағашқа
өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.
§ 1.4, тақырып бойынша
тест сұрақтарды дайындау /5 сұрақ/
|
Оқушылар тест сұрақтарына жауап
береді.
|
Өздерін бағалайды
|
|