Материалдар / Ашық сабақ жоспары Компьютер қалай жұмыс істейді? 6 сынып

Ашық сабақ жоспары Компьютер қалай жұмыс істейді? 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
106
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Деректерді ұсыну

Педагогтың аты-жөні

Тукешова Альбина Амандосовна

Күні

29.09.2023 жыл

Сынып 10 ә ЖМБ

Қатысушылар саны

12

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§ 9 Бір санау жүйесінен басқа жүйеге ауыстыру , кері ауыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.2.2.1 Ондық санау жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесіне және кері аудару

Сабақтың мақсаты:

Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік санау жүйесіне және кері ауыстыру

Бағалау критерийлері

Ондық санау жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесіне және кері аудара алады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.оқушылар шеңбер құрып бір біріне жүректі ұсыну арқылы тілек айтады. «Мен саған тілеймін...»

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Оқушылар компьютер құрылғыларынан (процессор, қатқыл диск, аналық тақша) пазл құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.

Өткен сабақты пысықтау: «Пазл» әдісі

Мұғалім тапсырмасы үстіне жазылған бар пазлды алдын ала жасайды. Оны А4 форматты қағазда/жұқа қатырма қағазда жасап, содан кейін кесуге болады немесе арнайы программа пайдаланылады.

Оқушыларға пазл бөліктері таратылады.

  1. Оқушылар өз пазлының бөлігі бар басқа оқушыны табу үшін бөлме ішінде жүреді. Пазлдар, мысалы, әртүрлі түске боялуы мүмкін.

  2. Оқушылар өздерінің кездейсоқ топтарын тапқаннан кейін, олар командада жұмыс істеп, пазлды құрастырады және тапсырманы орындайды.

  3. Жарыс элементін қосу мақсатында мұғалім регламент орната алады.

  4. Тапсырма орындалғаннан кейін жауап алу жүргізіледі.


«Миға шабуыл» әдісі

Бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне қалай ауысуға болады?

Не үшін сандарды бір санау жүйесінен екіншісіне ауыстырамыз?


1.Мұғаліммен амандасады.

Оқушылар тілек айтады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Оқушылар пазл құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.

5.сызбамен танысады










Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін қасындағы досына әңгімелеп береді.














Фигуралар арқылы бағалау








Пазл, А4 парақ

Сабақтың ортасы




«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі

1-тапсырма.

  1. Сыныпта 11112% ұл және 11012 қыз бар. Сыныпта неше оқушы бар?

  2. Менің 100 інім бар. Кішісі 1000 жаста, ал үлкені 1111 жаста. Үлкен інім 1001-сыныпта оқиды. Осылай болуы мүмкін бе? Себебін түсіндір?

  3. Төменде берілген сандарды ондық санау жүйесінен екілік санау жүйесіне ауыстырыңдар. 1)29, 2)36, 3)74, 4)46, 5)124, 6)37, 7)128, 8)64, 9)245 10) 189

4. Төменде берілген сандарды екілік санау жүйесінен

ондық санау жүйесіне ауыстырыңдар.

1) 10000 2) 111011 3) 10011 4) 111111

5) 110011 6) 111001

7) 100010,01; 8) 111100,10; 9) 1010,1110;

10) 100011,111;


2-тапсырма.

- Екілік санау жүйесімен байланысты 2 есептен

құрастырып, оның шешу жолын ұсыныңдар.



3-тапсырма.

- Санау жүйелерінің компьютердің дамуындағы рөлін бағалаңдар.


1-тапсырманы орындайды


Дескриптор:

- Санау жүйелерін анықтай алады.

- Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне

ауыстырады.





2-тапсырманы орындайды



Дескриптор:

- Санау жүйелерін анықтайды.

- Санау жүйесімен байланысты есеп құрастырады.

- Есептің шешу жолын түсіндіре алады.


3-тапсырманы орындайды

Дескриптор:

Санау жүйелерінің компьютердің дамуындағы рөлі

туралы тұжырым жасай алады.




Ауызша мадақтау, ынталандыру










Фигуралар арқылы бағалау











Фигуралар арқылы бағалау



Интербелсенді тақта/ компьютер











А4 парағы, жұмыс дәптері













Оқулықпен жұмыс , дәптер





Сабақтың соңы





Үй тапсырмасы

Шағын тест алу

Кері байланыс: «Блоб ағашы» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ағашқа өрмелеген маймылдарды бояу арқылы көрсетеді.


§ 1.4, тақырып бойынша тест сұрақтарды дайындау /5 сұрақ/

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.


Өздерін бағалайды































Кесте № 2

Енгізу құрылғылары

Шығару құрылғылары

Есте сақтау құрылғылары

Пернетақта

Монитор

Қатқыл диск

Тінтуір

Проектор

Жедел жады

Сенсорлық панель

Принтер

Оптикалық дисктер

Микрофон

Графопостритель

Флеш-жады

Сканер

Кіріктірілген динамик


Графкаклық планшет

Колонкалар


Сандық фотоаппарат

Құлаққаптар











DrawObject1 DrawObject3 DrawObject2

Ішкі жады

DrawObject4

DrawObject5

Сыртқы жады

Енгізу құрылғылары

Шығару құрылғылары

DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6

1-сызба .Компьютер бөліктерінің ақпарат алмасуы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ