| Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Жармухамбетова А.Ж. |
СЫНЫП: 5Сабақ 22-23 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар |
Сабақтың тақырыбы | Қожа –әдепті бала |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) |
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйренеді
|
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Әріптердің жазылу схемасы |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы тақырып | өмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Топқа бөлу 2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут« | 1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»
|
Ортасы 20 минут | . («Менің атым-Қожа» фильмінен үзінді, суреттер)- Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың?- Ендеше, осындай жақсы қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен?Мәтінді «Болжау» әдісі арқылы оқу. (Мәтінді алдын ала бөлімдерге бөліп алу.) 1 – Баланың көмегі.2 – Жол көрсету.3 – Сыныптас.4 – Алғашқы кездесуді еске алу.“Теріп алу” стратегиясы (Дәптермен жұмыс)алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсызҚожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпазҚожаның жағымды жақтары (Тақтамен жұмыс)Өз ісіне есеп бере аладыЖағымсыз іс-әрекеттерін жөндеуге талаптанадыӨз-өзін тәрбиелейдіҮлкенді сыйлайдыҚожаның жағымсыз жақтарыТәртіпсізАңқауӨтірікшіСотқарОй тастауҚалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме?ИНСЕР кестесін толтыру. Қандай әсер алдыңдар? Қожа қандай кейіпкер?
| «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.«Интервью» әдісі
|
Сергіту сәті 2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би билеу
| «Қыдырып қайтайық!» биі
|
Аяқталуы 20 минут | Талдау 10 минут Постер жасау «Сен маған, мен саған әдісі» Әдебиетте реалистік образ деген бар. Реалистік образ – адам бейнесінің шынайы түрі. Бұл кәдімгі өмірде болған, бар және бола беретін қоғам өзгеруіне қарай ылғи жаңарып отыратын тип.Қожа – реалистік бейне. Оқушыларға қандай кейіпкерлермен таныс болғандарын дәптерлеріне жазғызу.6. Кесте толтыру:
Рефлексия 3 минутРефлексиялық эссеОқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:Алдымен біз былай деп ойладық.....Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............Проблеманы шешу үшін......жасадық.Бұдан біз..................көрдік.Демек, бұл мынаны білдіреді.................Сонымен біз.................деген шешімге келдік. | Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
|
|
|
Рефлексия___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|