Материалдар / Ашық сабақ жоспары "Қожа - әдепті бала"

Ашық сабақ жоспары "Қожа - әдепті бала"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
810
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп:
Күні:Мұғалімнің есімі: Жармухамбетова А.Ж.
СЫНЫП: 5Сабақ 22-23Қатысқандар саны: Қатыспағандар
Сабақтың тақырыбыҚожа –әдепті бала
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:




Оқушылардың басым бөлігі:


ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйренеді



Кейбір оқушылар:


Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікӘріптердің жазылу схемасы
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы тақырыпөмірі мен әлемге танылған әйгілі шығармасы туралы білім беру,толықтыру
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы 5 минут

Топқа бөлу 2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«
1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»

Ортасы 20 минут. («Менің атым-Қожа» фильмінен үзінді, суреттер)- Адам бойындағы қандай жақсы қылықтарды айта аласың?- Ендеше, осындай жақсы қылықтар біздің басты кейіпкерімізде бар ма екен?Мәтінді «Болжау» әдісі арқылы оқу. (Мәтінді алдын ала бөлімдерге бөліп алу.) 1 – Баланың көмегі.2 – Жол көрсету.3 – Сыныптас.4 – Алғашқы кездесуді еске алу.“Теріп алу” стратегиясы (Дәптермен жұмыс)алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсызҚожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпазҚожаның жағымды жақтары (Тақтамен жұмыс)Өз ісіне есеп бере аладыЖағымсыз іс-әрекеттерін жөндеуге талаптанадыӨз-өзін тәрбиелейдіҮлкенді сыйлайдыҚожаның жағымсыз жақтарыТәртіпсізАңқауӨтірікшіСотқарОй тастауҚалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме?ИНСЕР кестесін толтыру. Қандай әсер алдыңдар? Қожа қандай кейіпкер?

«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.«Интервью» әдісі

Сергіту сәті 2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

«Қыдырып қайтайық!» биі

Аяқталуы 20 минутТалдау 10 минут Постер жасау «Сен маған, мен саған әдісі» Әдебиетте реалистік образ деген бар. Реалистік образадам бейнесінің шынайы түрі. Бұл кәдімгі өмірде болған, бар және бола беретін қоғам өзгеруіне қарай ылғи жаңарып отыратын тип.Қожа – реалистік бейне. Оқушыларға қандай кейіпкерлермен таныс болғандарын дәптерлеріне жазғызу.6. Кесте толтыру:

Рефлексия 3 минутРефлексиялық эссеОқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:
  • Алдымен біз былай деп ойладық.....
  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............
  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.
  • Бұдан біз..................көрдік.
  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................
  • Сонымен біз.................деген шешімге келдік.
  • Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады.
    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс








    Рефлексия___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ