Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ жоспары "Қызыл кітап"
Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қараша 2018
686
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: | |
Күні:.Сынып: 5Сабақ 31-32 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Қызыл кітап | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.О3.Шағын көлемді көркем әдеби шығармаларын түсіну, тақырыбын анықтау5.Ж1.Ресми стильдік тілдік ерекшеліктері мен талаптарын қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Көркем әдеби шығарманы түсінеді. Тірек сөздерді табады.Көбі: Көркем әдеби шығарманы түсінеді. Тірек сөздерді табады.Ресми стильдік ерекшеліктерді біледі.Мәтіннің тақырыбын анықтайды.Кейбірі: Ресми стильдік тілдік ерекшеліктері мен талаптарды қолдана алады, соның негізінде хабарландыру, үндеу, хат жазады. | |
Бағалау критерийлері | Мәтіннің мазмұнын түсіну, тірек сөздерді табу, тақырыпты анықтау.Ресми стильдің тілдік ерекшеліктерін білу.Тақырыпқа сай хат жазу.Хат жазудың талаптарын ұстану. | |
Тілдік мақсаттар | Негізгі сөздер мен тіркестер:Ерте заман,одақ, қорғау, деректер, жойылып кету, сирек, тіркелген. | |
Құндылықтарды дарыту | Табиғатты аялау,қызыл кітапқа енген аң-құстарды,өсімдіктерді қорғау,қамқорлық жасау. | |
Пәнаралық байланыс | жаратылыстану | |
АКТ қолдану дағдылары | видео | |
Бастапқы білім | Әдепті бала | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин 2 мин 2 мин 10 мин | Ынтамақтастық ахуал қалыптастыру.Топқа бөлу: жануарлар, өсімдіктер,құстар суреттері арқылы үш топқа бөлінеді.(Ұ)«Сиқырлы сұрақтар»Суретте нелерді көріп тұрсындар?-Бұларды не біріктіреді?-Азайған аң-құстарды қайда енгізген?-Кітаптың түсі неліктен қызыл болады? Қызыл кітап1948жылы әлемде алғаш рет «Табиғатты қорғау»одағы құрылды.Бұл одақ бірінші рет жер бетінен жойылып бара жатқан жануарлар туралы кітап шығарды. Ол кітап «Қызыл кітап» деп аталды. «Қызыл кітап»деген атауды ағылшын ғалымы Питер Скотт ұсынды.«Қазақстанның Қызыл кітабы» алғаш рет 1978жылы шықты.Онда тіркелген жануарлар мен өсімдіктер түрлері туралы қысқаша қазақша,ағылшынша деректер берілген. Соныменбірге әрбір тіркелген жануарлар суреті,Қазақстанның аумағында таралу картасы және ол туралы ақпарат көрсетілген.Қазақстанда құстардың 18отрядқа жататын 489 түрі бар.Олардың 58-і «Қызыл кітапқа»тіркелген.Оларды адамдар көп аулайды. Сол себепті азайып барады.Қазір олар қорғауға алынған.«Қазақстанның Қызыл кітабына» өсімдіктердің 307 түрі кірген. «Қызыл кітапқа» қазақ жеріндегі барыс, аққу, бүркіт, бірқазан, тырна, қызыл қасқыр және тағы басқа аңдар мен құстар да тіркелген. Тапсырма(Т)Әр топқа мәтіннің бөліктері таратылады. ЖИГСО әдісі арқылы мәтінді түсіну жұмысы орындалады.Тірек сөздерді оқиды. Топпен кері байланыс орнату-Тапсырманы орындай алдыңдар ма?-Тапсырманы орындау оңай болды ма? | АКТ |
Сабақтың ортасы 7 мин 3 мин 15 мин | (ШТЖ)1. «Маңыздылық аймақ» тәсілі арқылы берілген сөйлемдерді мәтін бойынша ең маңыздыдан маңызы аз деңгейге орналастыру. РАПТ стратегиясы бойынша шығармашылық тапсырмалар беріледі.«Аққудың хаты» Тірек сөздер: оралу, қиқулап, туған жер, айдын көл,қорғау.«Қызғалдақтың хаты» ДескрипторРесми стильдің тілдік ерекшеліктерін ұстанады.Тақырыпқа сай хат, хабарландыру жазады.Хат жазудың талаптарын ұстанады.3-топқа тапсырма Пікірлесу. «Қызыл кітап не үшін керек?» Табиғатты сақтап қалу үшін тағы қандай шаралар жасау керек? Сен өзің не істер едің? Кері байланысХат,хабарландыру жазуда қандай жұмыс орындадыңдар?-Қай жұмыс түрі сендерге оңай болды? | |
Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия кестесістикерлер | |
Үй тапсырмасы2мин | 1-топ Қызыл кітапқа енген құстардың тізімін жазып келу.2-топ Қызыл кітапқа енген аңдардың тізімін жазып келу.3-топ Қызыл кітапқа енген өсімдіктердің тізімін жазып келу. |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушылар суретке қарап қызықты және көркем сөздерді таңдап қолдана алады | Жұптық, топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың сабаққа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау, тақырыпқа сай қажет сөздерді таңдай алу, қызықты және көркем сөздерді дұрыс қолдана білуі;-сөйлем соңында тыныс белгілерін дұрыс қоя білулері бақыланып бағаланады. | Оқушылармен сергіту сәтін өткізу арқылы денсаулығын қадағалауға және сабақ барысында қауіпсіздік техникасын сақтауларын ескертіп отыру. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)