Ашық сабақ жоспары "Сұрыптау"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ жоспары "Сұрыптау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары тақырыбы:"Сұрыптау" 9-сыныпқа арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні

Токубаев Аслан Михайлович

Күні

11.02.2025/18.02.2025/25.02.2025

Сынып: 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Сұрыптау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.1 визуалды ортада (мысалы, Lazarus), бағдарламаларды әзірлеу кезінде массивтерді қолдану


Сабақтың мақсаты:

Масситі сұрыптау бойынша бірөлшемді массивтерді қолданып интерграцияланған даму ортасында бағдарламалар құру .


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.Сынып оқушыларына жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Көңілді саусақ» тәсілі арқылы оқушылар саусақтырымен көңіл-күйлерін білдіреді.

Үй тапсырмасын пысықтау

Блиц-сауалнама

Студенттерге келесі сұрақтарға жауап беруін сұрау.


- Ретке келтіру, сұрыптау сөздерін калай түсінесіз?

- Масив элементері немесе ретке келтірілген айнымалылар қалай орналасуы мүмкін?

- Текстік ақпараттар қалай ретке келтірілетінін түсіндіріп беріңіз.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп,ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады









Үлестірме

қағаздар, дербес компьютер, т.б.



















Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа кіріспе:

1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

a[n] бірөлшемді бүтін сандар массиві берілген (1<n<1000). Осы массивті өсу ретімен сұрыптап, реті бойынша m-шы орналасқан кішісін тап.

Дескриптор

  1. Сұрыптаумен танысады.

  2. Массив элементтерін сұрыптауды біледі.

  3. Сұрыптауға мысалдар келтіре алады.



Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар өзара бағалайды.

2-тапсырма

9-сыныпта оқитын n оқушының (1<n<30) бойларының ұзындықтары берілген. Сұрыптау әдісін пайдаланып ең ұзын және ең қысқа оқушының бойларының қосындысын тап.

Дескриптор

  1. Python бағдарламасымен жұмыс жасай алады.

  2. Бағдарламада массивтерді пайдалана отырып есеп құрады.



Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар өзара бағалайды.

3-тапсырма

Берік бүгін «Информатика» пәні сабағында n жаңа терминнің ағылшын тіліндегі аудармасын үйренді (1<n<30). Берікке жаңа терминдерді алфавит ретімен сұрыптауға көмектес. Ескерту: Мәтіндік массивтер дәл сандық массивтердей сұрыпталады. Көпіршікті әдісті қодан.

Дескриптор

  1. Python бағдарламасымен жұмыс жасай алады.

  2. Бағдарламада массивтерді пайдалана отырып есеп құрады.



Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар өзара бағалайды.

4-тапсырма

Оқушылардың әр күні неше есеп шығарғаны белгілі. Егер оқушылардың әр күні шығарған есебі, алдыңғы күннен аз болмаса, онда оқу процесі сәтті өтіп жатыр деп 777 санын, әйтпесе бірінші рет есепті аз шығарған күннің нөмірін экранға шығар. Бірінші жолда оқушылардың есеп шығарған күндер саны n (n<1000) берілген. Ал екінші жолда, оқушылардың әр күні шығарған есептерінің саны жазылған.

(Мектеп кітап баспасы 9 сынып, Н.С. Кольева, Е.В.Шевчук, Э.Б.Ержанов 74 бет)

Оқушылар жеке оқиды, ақпараттарды талдау үшін мұғалім көмек береді.

Қалыптастырушы бағалау: «Өзін-өзі бағалау» әдісімен жүргізіледі.



«Quizizz» бағдарламасымен тест өту. Сабақты бекіту

«Бір минуттық әнгіме» әдісі Топтық жұмыс

  1. Бірөлшемді массив элементтерін өсу немесе кему ретімен қалай сұрыптауға болады?

  2. Қалай ойлайсың интернетті қолдану барлық жағдайда біз үшін қажетті ме?


Қалыптастырушы бағалау: топпен

Мұғалімді тыңдайды







1-тапсырманы орындайды














2-тапсырманы орындайды





















3-тапсырманы орындайды



















4-тапсырманы орындайды
























Тест орындау





Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады












https://www.youtube.com/watch?v=XrD2bxicqKk

Үлестірме

қағаздар, дербес компьютер, т.б.



















































Смайликтер арқылы бағалау



-Өте керемет жауап



-жақсы жауап



-қосымша дайындық керек



https://quizizz.com/admin/quiz/602a2129b2b08d001d85a9c7/9-synyp-python-massiv

Сабақтың соңы

Оқушылар сабақ соңында «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы рефлексия жүргізеді.
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.
Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді.
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын

Өзін-өзі бағалау.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
218
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі