1-бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру Сабақтың тақырыбы: Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету | Мектеп: «Жетіжал орат мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Фазылов Қуаныш Санатұлы
|
Сынып: 5 | Қатысқандар:
| Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.1.2.2 Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындай алу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы орындай алады: |
| Өтілген жаңа материалды меңгереді.Жүру үстінде,жүгіру үстіндегі және бір орында тұрып жасалатын жаттығулар орындай алады секіру жаттығуларын орындайды |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Әр түрлі жүріс түрлерін орындайды.Қайталамалы жүгірістерді орындай алады |
|
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Жүгірген кезде тиімді тыныс алу дағдыларын қолдану |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: |
| Қимылдарды орындаған кезде оқушылар ,секіру және бір қалыптылықты түсінетіндігін көретеді |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
| Жаттығу,сымбат, денсаулық,жүгіру,старт,секіру |
| Диалог құруға, шығарма жазуға пайдалы тіркестер: |
| Жаттығу-зарядка-training, сымбат-выглядит-look, денсаулық-здоровье-health,жүгіру-бегать-running. старт-start. секіру-прыжок-jamp |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Ұзындыққа секіру кезіндегі жүгірудің қашықтығы қанша метрді құрайды? |
| Дене шынықтырудың пайдасы қандай?
|
Пән аралық байланыс
| Математика Жаратылыстану Ағылшын тілі |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет желісі /Смартфон/ |
Алдыңғы оқу | Орта және алыс қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызуCапқа тұру,сәлемдесу,ақпарат беру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Саптағы жаттығулар:Оңға,солға,айналып бұрылуСекіріп бұрылу.Стадион айнала 2 шеңбер жүгіру\бір баппен\2 қатарға бөліп жалпы дамыту жаттығуларын жасау.Арнайы жүгіріс жаттығулар:1.Тізені көтеріп жүгіру2.Аяқты артқа лақтырып жүгіру.3.Түзу аяқты алға лақтырып жүгіру.4.Сол жағымен , он жағымен жүгіру.5.Жылдам жүгіру
| Кең,бос кеңістік
Жаттығулар көрсетілімі және бейнекөрсетілім |
Сабақтың ортасы 10минут
20минут
| Спорттың осы түрі бойынша атақты спортшыны атап өту \ Ольга Шишигина Қазақстан жеңіл атлетика олимпиада чемпионы\ . Оның қанша метр бағындырғанын айтып,оқушылардың қызығушылығын арттыру. Қазақстандық жеңіл атлет Ольга Рыпакова үш қарғып секіру сайысында қарсыластарынан қара үзіп, Лондон олимпиадасының чемпионы атанды. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен таныстыру.
Жаңа тақырып бойынша жаттығулар жасатуМен осы жаңартылған сабағымды оқу бағдарламасының спиральді жүйесімен жасадым алдағы сабақтарымда осы жүйе қайталанып қиындай береді және мен жаңа сабағымда топтық әдіс, жарыс әдістерін, ойын әдістерін қолдандым бұл белсенді оқытудың талаптарына сай. Оқушының қызығушылығын артырып жеңіл атлетика спортына деген құрметін дамытамын.Оқушыларды жүгіру жолдарға тұрғызуҰзындықа секірудің түрлерімен таныстыру 1. Жүгіріп келіп «аяқты жиып »секірту 2.Жүгіріп келіп «аяқты қайшылап»секірту 3. Жүгіріп келіп «шалқалай» секірту
Әр топқа сөреде тұру техникасын,сөреден тез жылдамдық алу техникасын секіру техникасын көрсетуді тапсыру
«Қуып жет» ойыны. Оқушыларды қимыл қозғалыс жаттығуларын орындату.
|
Спортшылардың суреттері
Ысқырық
|
Сабақтың соңы 3 минут | Кері байланыс «Шапалақтау» тәсілі | Смайликтер
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Сабақ барысында жеңіл атлетиканың талаптарын оқушылар дұрыс орындай білді.Бірақ кейбір оқушылар орындай алмады.Мен оқушыларға сыртқы уәжбен қолдау көрсеттім. | Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік АКТ мен байланыс тәрбие элементі.
|
Күтілген нәтижеден төмен деңгейде жұмыс істейтін оқушыларды анықтау және оларға сыртқы уәждеу тәсілдерін(марапаттау, түсіндіру,көрсету) пайдалану.Қабілетті оқушыларға қосымша тапсырмалар беру. | Оқушылар өздері жасаған жаттығулар арқылы бір – бірлерін бағалайды. Бағаларын «Бас бармақ» тәсілі арқылы көрсетеді.1.Өте жақсы – үлкен саусақ жоғары қаратылған сурет.2.Жақсы – үлкен саусақ алдыға қаратылған сурет.3.Жақсыдан кішкене төмен – үлкен саусақ төмен қаратылған сурет.
| Ағылшын тілі пәндерімен байланыс.АКТ
Оқушыларды достыққа, жолдастыққа тәрбиелеу. |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті қандай деңгейде? Жоспарланған саралау жақсы іске астыма?Тапсырмалар сәйкес болды ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Сабақтың мақсаты мен міндеті орындалды. Оқушылар дене шынықтыру пәнінің не екенін, оның пайдасын білді, сонымен қатар секіру тәсілдерін меңгердіСабақ жақсы деңгейде өтті.
Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес алынды,саралау жақсы іске асты, жүктемелер 5 сыныпқа сәйкес құрастырылған
Уақытты тиімді пайдаланып, сабақты уақытында аяқтадым.
Жоспарыма өзгеріс енгізбедім, себебі оқушылардың жас ерекшелігіне сай жасалған. |
Қорытынды бағалау. |
Ең жақсы өткен екі нәрсе оқыту мен оқуға қатысты.Жылдамдықты бірте бірте артырса ол барынша қатты серпілуге жеткізеді, ал қатты жылдамдықпен келсе, ол серпілуге дейін сақталады.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?Бір орында секірген кезде аяқты тіреп итерілу үшін қолайлы орынды қамтамасыз етуі қажет.
|