Материалдар / Ашық сабақ Жұлдызды аспан

Ашық сабақ Жұлдызды аспан

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2020
1351
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Астрономия негіздері


Мектеп: Сәтбаев қаласы №27ЖОББМ

Күні:

24.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Анаркул Бейсеновна

Сабақ

Қатысқандар саны: 19

Қатыспағандар саны: 0

Сынып: 9А

Сабақ тақырыбы:

Жұлдызды аспан.Аспан сферасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Ғаламның құрылымы және шоқжұлдыздар жайлы түсінік алады.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ғаламның құрылымы және масштабы,аспан сферасы және шоқжұлдыздар атауларын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Аспан сферасының нүктелерін және еңістік ұғымымен танысады.

Кейбір оқушылар: Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.


Тілдік мақсаттар:

Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру.

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Жарық жылы,шоқжұлдыз,көрінерлік және абсолют жұлдыздық шама,еңістік, тік шарықтау.

Диалогтар мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:

1.Жарық жылы .......

2.Жұлдыздардың тобы орналасқан аспанның нақты шекарасы анықталған белгілі бір бөлігі ....................................... деп аталады.

3. Жерден 32,6 жарық жылға тең қашықтықта орналасқан жұлдыздық шама.............................................................

4.Еңістік дегеніміз...................................................................................

Бағалау критерийі

1.Біздің Галактика жайлы біледі.

2. Аспан денелерін атай алады..

2.Аспан сферасының нүктелерін ажырата алады.


Құндылықтарды дарыту:

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығына сәйкес ұйымшылдыққа, бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар:

Жаратылыстану пәнінде өткен материалдарды еске түсіре отырып,жаңа сабақпен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд,деректі фильм

Бастапқы білім

Тербелістер мен толқындар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут








5 минут

І. Ұйымдастыру: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысуын қадағалау

ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру

Жұмбақ шешу арқылы топ атауын табу және топқа бөлу.

І топ «Жұлдыз »

ІІ топ «Күн»

ІІІ топ «Ай»

ІІІ. «Менің көңіл- күйім» стратегиясы :

Айна беріледі.Оған қарап көңіл-күйлерін бейнелейді.Тапсырмалары интерактивті тақтадан беріледі:

1)ащы лимон жегендегі түріңіз;

2)тәтті шоколад жегенде;

3)мұғалім немесе ата-ана ұрысқандағы түріңіз;

4)қатты қуанғанда;

5) айнаға қарап әдемі күліңіз;

6)ашуланған түріңіз.




Жұмбақтар


Shape1




Қосымша 1


Shape2



Сабақтың ортасы

3 минут


Ой қозғау. «Кинометафор» әдісі- видеоролик көрсету.

«Мюллердің ғажайып саны» стратегиясы:

Бейне көріністен не көрдің,не байқадың,не түйдің?

7±2=5/9; 6±2=4/8; 8±2=6/10 осы сандарға байланысты сөздерден сөйлем құрау.


Оқушылар сабақ тақырыбын болжайды.


Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жұлдызды аспан.Аспан сферасы.

Сабақтың мақсатын айқындау.

https://youtu.be/sYgs9LBSSyc

Бейне көрініс көрсету арқылы жаңа тақырыпты ашу

Топтық жұмыс.

«Ойлан.

Жұптас.

Бөліс»әдіс

15 минут




«5Wh-сұрақтары» стратегиясы:


12 минут














Мәтінмен жұмыс

Топтық бірлескен жұмыс. Постер қорғау.

І топ. Ғаламның құрылымы және масштабы.

ІІ топ. Жұлдыздардың атауы.

ІІІ топ . Аспан сферасы

Дескриптор: Мәтінді түсініп оқи алады,шоқжұлдызға анықтама бере алады және аспан сферасының нүктелерімен танысады.




  1. Who?- Жетіқарақшы шоқжұлдыздарын «Аспан қазығына арқандалған жылқы» деген кімдер?

  2. What?- Ғалам деген не?

  3. When?- Шоқжұлдыздарды зерттеу жұмыстары қашан жүргізіле бастады?

  4. Where?-Үлкен және Кіші Магеллан бұлттары қайда көрінеді?

  5. Why?-Үлкен Аюды неліктен «Жетіқарақшы» деп атаған?

Дескриптор: Сұрақтарға жауап бере алады.




Кітаппен жұмыс



Shape3







Shape4





Shape5






Бекіту.

«Алфавит» әдісі:

Алфавиттің әрбір әріпінің тұсына мәтінде кездескен аспан денелерінің атауларын жазады.

Дескриптор: кітапты пайдаланып жұмыс істей алады.






АКТ



Shape6

Сабақтың соңы


2 минут

Үйге тапсырма: §25оқуға;Шығармашылық тапсырма «Шоқжұлдыздар туралы аңыздар мен мифтер».

Рефлексия:

«5 саусақ»

1)Бас бармақ: Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

2)Балан үйрек: Қалай жұмыс жасадым,кімге көмек бердім,кімге риза болдым?

3)Ортан терек: Мен бүгін қандай біліммен тәжірибе алдым?

4) Шылдыр шүмек: Сабақ ұнады ма?Неліктен?

5)Кішкентай бөбек: Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?



Shape7



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ