Материалдар / Ашық сабақ Жұлын құрлысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жұлын құрлысы

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Орталық жүйесімен таныстыру. 2.Жұлынның құрылысы мен қызметін түсіндіру. 3.Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Наурыз 2023
333
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ

ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ

КОЛЛЕДЖІ

ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ

КОЛЛЕДЖ

ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА


БЕКІТЕМІН

«ЖББГӘЭ» пәндер

бөлімінің меңгерушісі

____________Иманалиева А.А

«____» _____________ 2022ж.




Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы

Пәні:Биология

Тақырыбы: Орталық жүйке жүйесі

Мамандық: 09120100Лечебное дело

Біліктілігі:4S09120101 Фельдшер

Топ: ФЛ-126

Семестр: 1

Сабақ өткізу күні: 29.11.2022ж.

Курс: 1


Құрастырған:

Қызметі

Қолы

Асжанова М.А

Биология пәнінің оқытушысы


Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді

Хаттама № _____


«_____»___________2022ж.

ЦМК төрайымы

Сатаева А.А.

_______________


Пәні: Биология

Оқу орны: ПРЖМСК

Күні: 29.11.2022ж

Топ: ФЛ-126топ

Оқытушының аты-жөні: Асжанова М.А

Студенттердің жалпы саны: 28



Сабақтың тақырыбы:Орталық жүйке жүйесі



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.7.4 орталық жүйке жүйесін бөлімдерінің құрылысы мен қызметін салыстыру.

Сабақтыңмақсаты

1.Орталық жүйесімен таныстыру.

2.Жұлынның құрылысы мен қызметін түсіндіру.

3.Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметін түсіндіру.

Бағалаукритерийі

Барлығы: Орталық жүйке жүйесін біледі.

Көбі: Жұлынның құрылысы мен қызметін түсіндіре алады.

Кейбірі: Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметін біледі.

Тілдікмақсаттар


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ми – мозг - brain

Жүйке – нерв – nerve

Жұлын - спинной мозг - spinalcord

Орталықжүйкежүйесі- Центральная нервная система-Centralnervoussystem

МибөлімдеріОтделымозга - Department of the brain

сопақшами продолговатыймозг

микөпірі мост- brain bridge

мишық – мозжечок - cerebellum

ортаңғы ми – средний мозг– medium brain

аралық ми – промежуточныймоз

Құндылықтарды дарыту


Ғылыми көзқарастарын қалыптастыру.

Студенттерді салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

Пән аралықбайланыс

Физика-қан қысымы, математика-мидың салмағы, бейнелеу суреттер арқылы тапсырмалар беру, медицина – жүйке жүйесі

АКТ қолданудағдылары

Ноутбук, смартфон, интерактивті тақта


Сабақ барысы


Сабақ кезеңдері

Жоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар

Сабақтың басы:

5мин











Үй тапсырмасын сұрау

25 минут
















Сабақтың ортасы:

15мин






























































































































Сабақтың ортасы

10мин


























































8 мин

























2 мин









Қорытынды бағалау

15















Рефлексия

2мин









2 мин











1мин
























Ұйымдастыру кезеңі

  • Аудиториямен амандасу.

  • Студенттердің сабақта бар-жоқтығын, халат, қалпақ киюін, бейджик, маска тағуын қадағалау, түгендеу.

Студенттерді түрлі-түсті қағаз қиындылары арқылы топқа бөлу.

Студенттер аударылған түстерді таңдау арқылы 5 топқа бөлінеді.

1-топ:

2-топ:

3-топ:

4-топ:

5-топ:

Микроағзаларды өндірісте, ауыл шаруашылығында, медицинада, тұрмыста қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері.

Барлық студенттер қос параққа үй тапсырмасын жазып береді.

Үй тапсырмасы бойынша студенттерге қойылатын сұрақтар:

  1. Микроағзалардың пайдасы

  2. Микроағзалардың кемшілігі

  3. Биотехнология саласы

  4. Микроағзалардың медицинада қолданылуы

  5. Өсімдіктер үшін микроағзалардың маңызы

  6. Ауыл шаруашылығында микроағзалардың маңызы

Дескриптор:

- сұрақтарға жауап береді;



Студенттерге жаңа тақырыпты интерактивті тақтаның көмегі арқылы түсіндіру.

AutoShape 5

AutoShape 6



AutoShape 8











AutoShape 10



AutoShape 11

AutoShape 12

Сөзжұмбақ.Кері байланыс.

Сұрақтары:

1.Адам мен омыртқалы жануарларда орталық жүйке жүйесінің бір бөлігі? ЖҰЛЫН

2.Көру орталығы бастың қай бөлігінде орналасқан? ШҮЙДЕ

3.Ойлау және күрделі қозғалысты басқару аймақтары бастың қай бөлігінде орналасқан? МАҢДАЙ

4.Жұлын қандай қызмет атқарады?ӨТКІЗГІШ

5.Жұлынның дәл ортасында іші жұлын сұйықтығына толы не болады?

ЖҰЛЫН ӨЗЕГІ

6.

7.Орталық жүйке жүйесінің белгілі бір жерінде топталған нейрондар жиынтығы не деп аталады? ЖҮЙКЕ ОРТАЛЫҒЫ

8.Адам мен жануарлар ағзаларының қоршаған ортаға бейімделуін реттейтін жүйе?

ЖҮЙКЕ ЖҮЙЕСІ

9.Жүйке жүйесінің құрылысы мен функциялық негізі не деп аталады? НЕЙРОН

10.Орталық жүйке жүйесінің негізгі қызметі? РЕФЛЕКС

11.Нейронның денесін не деп атайды? СОМА

12.Мишықтан басқа мидың қалған бөлімдері не түзеді? МИ ДІҢІ

Дескриптор:

- сұраққа жауап береді;

- сөзжұмбақты шешеді;



Ой түрткі «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы студенттер сұрақтарға жауап береді.

Берілген торт кесектерінде сұрақтар жасырылған. Әр топ торт кесектерін алу арқылы сұрақтарға жауап берулері керек.

Сұрақтары:

1.Адамнның миы неше бөліктен тұрады?2.Сопақша миға сипаттама бер.3.Ми көпірі қайда орналасқан?4.Артқы мидың қызметі.5.Мишық дегеніміз не?6.Орт

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!