Видеокөрсетілім көру. Онда
аурудың түрі, алдын алу шаралары мен себап-салдары
көрсетіледі.
2-тапсырма. «ЖИГСО» әдісінде
тақырыптағы мәтін оқушылардың деңгейіне қарай бөлінеді. Олар топта
мәтінді талдап, пікір алмасып, өздерінің түсінгенін сағат тілімен
келесі топқа түсіндіреді.
Дескриптор: Ақпаратты
түсінеді, топта талдайды.
Бағалау: «Екі жұлдыз бір
тілек» әдісі
Кері байланыс
жасау.
3-тапсырма.
«Суреттер сөйлейді»әдісінде
екі оқушы жұптасып отырып жұқпалы аурудың жұғу жолдарын
талқылайды.
1.Суреттерде не бейнеленген
?
2.Бүгінгі сабаққа қандай
қатысы бар?
Дескриптор:Суреттерге қарап
әр аурудың жұқтырғыш ортасын
анықтайды.
Бағалау: Жұптар бірін-бірі
бағалайды.
Кері байланыс
жасау.
4тапсырма. Жеке жұмыс жасай отырып әр
аурудың зардаптарын нақтылап жазады.
Түрі
|
Зардаптары
|
Амебалық
қантышқақ
|
|
Фитофтороз
|
|
Оба
|
|
Күл
|
|
Лейшмания
|
|
Герпес
|
|
Дескирптор:Жұқпалы
аурулардың зардаптарын біледі.
Кестені
толтырады.
Бағалау: Өзін-өзі
бағалау.
Кері
байланыс.
Сергіту: Имунитет-
секіру
Вирус-жүгіру
Саңырауқұлақ-қолын төбесіне
қою
5-тапсырма. «Ашық микрофон»
әдісі. Қағаздан жасалған
микрофонды ұстап әр оқушыға жаңа сабақ бойынша сұрақтар
қойылады.
1.Су немесе тағам арқылы
жұғып бауырды, миды т.б мүшелердізақымдайды. Бұл қандай
ауру?
2.Оба ауруын алдын-алу
жолдары?
3.Өсімдіктерде кең таралған
аурудың түрі?
4.Күл ауруының
зардаптары?
5.Бұл жоғарыда айтылған
қарапайымдылар адам организіміне қандай кері әсер туғызуы
мүмкін?
Дескриптор:Сұрақтарға жауап
берді.
Бағалау:Өзін өзі
бағалайды.
Кері
байланыс.
|
Әр оқушыға тақырыбына
байланысты қағазға жазылған мәлімет
беріледі
Интербелсенді тақтадағы
суреттер
Интербелсенді тақта, ақ қағаз,
қалам.
Қағаздан жасалған
микрофон
|