×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары 8 сынып

Автор:Мулдакулова Лаура Кайратовна
Бағыты: Биология
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-01-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалімге сабақ жоспары



Күні:
§24. Жүрек-қан тамырлары жүйесінің
8.1.3.12 – қан тамыр жүйесі ауруларының себептері мен ауру белгілерін сипаттау. сипаттау. сипаттау.
Сабақтың мақсаты:







Күтілетін нәтиже:
Бағалау критерийі:-Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын біледі, оларды жүйелей алады.-Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының туындау себептерін табады, әрбір аурудың белгілерін анықтайды.-Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын ішіндегі жиі кездесетін ауруларды сипаттап бере алады.-Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларының алдын алу шараларын ұсынады.-Жүрек-қан тамырлар жүйесінің ауруларын алдын алудағы саламатты өмір салтының маңызына баға береді.
Тілдік мақсаттар:Термин сөздермен жұмыс: Негізгі сөздер мен тіркестер:Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар:
Құндылықтарға баулу:Зайырлы қоғам және жоғары руханият.
Пәнаралық байланыс:Медицина- салауатты өмір салтын ұстану.(дәрі-дәрмек алу)Спорт – ағзаны шынықтыру.
Алдыңғы білім
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңі:Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы



2 минут





























































































6 минут

1.Ұйымдастыру кезеңі: Мақсат: Ынтымақтастыру ортасын қалыптастыру:Сыныпқа қолайлы ахуал қалыптастыру мақсатында психологиялық тренинг өткіземін. «Бүгінгі сабаққа тілек». Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.Топқа бөлу: Алдыңғы білімді еске түсіру арқылы тақырыпты ашу үшін оқушыларға сұрақ қойылады1.Жай сұрақтар.Адамның қан тамырлары қабырғаларының құрылысы неше қабаттан тұрады?Ортанғы қабатын ата?Ішкі қабатының қызметі?Артериялар қызметі?Веналар қызметі?Капиллярлар қызметі?3.Шығармашылық сұрақтар.Қан тамырлар жүйесінің түрлері?Үлкен және қан айналым жүйелері?4.Төмендегі сөздердің баламасын табыңдар:Үлкен қан айналым шеңбері?Жүрекшеледің бұлшықеттері?Кіші қанайналым шеңбері?Термендерді еске түсіру:Жүрек-сердце-heartҚантамырларкровеносный сосуд-blood vesselsҚан-кровь-blood Ұлпа-ткань-Tissue



Бейнеролик арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.1 Бейнеролигте не байқадық?Қалыптастырушы бағалау: жетелеу сөздері Жарайсын, тамаша, қолпаштау.


















Блум түймедағы бойынша сұрақтарға жауап береді.



















































Рефлексия.















бейнеролик
Сабақтың ортасы2 минут







5 минут



Тапсырманың атауы:Ойлан.Жұптас.Бөліс. Бұл әдісте оқушылар жеке жұмыс жасап мәтінмен танысады, кейін жұппен талқылап, сосын топпен ой бөлісіп, постерге түсіреді.Постер құрастыру – сабақта оқушылардың бірлесе отырып, белгілі бір тақырыпты шешу. Мұғалім оқушыларға тақырыпты таңдап береді.Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, ақпарат жинастырады, оларды талдап, бағалайды. Жұмыс аяқталғаннан кейін плакаттар қабырғаға ілінеді де, топ мүшелері шығып жұмысты қорғайды. Жұмысты қорғау.Қалыптастырушы бағалау:«Екі жұлдыз,бір ұсыныс!» әдісі бойынша.Оқулық «Алматы Атамұра» А.Соловьева,Б.Ибраимова















5-минут













Сабақтықорытындылау:


Кері байланыс қағазы
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
Дискриптор:Смайлектер Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағалау:

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?1. 2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: