Пән: Қазақ
тілі
|
Мектеп: № 40 орта жалпы білім
беретін мектеп
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:
2
|
Қатысқандар
саны:20
|
|
Сабақ
тақырыбы
|
Спорт жарыстары туралы
жазамын.
Жұрнақ пен
жалғау
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен
түбір мен қосымшаны ажырату
2.1.4.1 тірек сөздерді
қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау
2.1.6.1 интонацияны, вербалды
емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз
қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т.б.) назарын
аударту
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Көптеген
оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Кейбір
оқушылар: Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Жетістік критерийлері
|
Бағалау критерийі:
Білім алушы
Жұрнақ пен жалғауды
ажыратады.
|
Ойлау
деңгейлері
|
Білу, түсіну,
қолдану.
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Әдебиеттік
оқу
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Аудиожазба,
таныстырылым.
|
Бастапқы
білім
|
Жұрнақ пен
жалғау
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру 2минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Өзі туралы кластер»
тренинг
Оқушылар танысу үшін
өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың
ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге
өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы:
Жанұяның еркесі, адал дос т.б
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг,
қағаздар, қалам.
|
Сабақтың
ортасы
18
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
72-жаттығу.Өлеңді түсініп
оқы.
Біздер шымыр, жүйрік
те,
Допты торға
тоғыттық.
Еп қана емес, бірлік
те,
Керек екен соны
ұқтық.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын жеткізеді.)
Ептілік дегенді қалай
түсінесіңдер?
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Дәптермен
жұмыс.
73-жаттығу. Берілген сөздерден үш сөйлем
құрап жаз.
74-жаттығу. Өлеңді оқып, ондағы қимылдарды
жасап көрсет.
|
Оқулық.Дәптермен
жұмыс.Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
Оқулық.Дәптермен
жұмыс
|
Сергіту сәті 1
минут
|
Сергіту сәті "Қара жорға
|
|
Қызықты
тапсырма
5
минут
Аяқталуы
1минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Сабақтың
соңы
8минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
«Жария
лау»
әдісі
|
«Салыстыру
кестесі»
|
«Ыстық
орын
дық» орындық
әдісі
|
«Ойлан – жұптас – бөліс»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап береді.
-
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз
қандай болды? Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не
жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-
Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
-
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз
қандай? Неліктен?
Сабақта игерілген білімдеріне рефлекция жасату мақсатында
жұмыс дәптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы
орындатылады. Бірінші тұрған «Сауатты жазу»;
екінші тұрған «Көркем жазу»; үшінші тұрған «Шығармашылық жұмыстарды
орындау» дөңгелектерді тиісті қарындаштармен
боятылады.
.
Үйге
тапсырма:75,76-жаттығу.
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
Үйге
тапсырма
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Оқушыларға қолдау
көрсету.
|
Дескриптор:Білім
алушы
Жұрнақ пен
жалғау.
|
Интерактивті тақтаны
уақытылы пайдалану.
Жазу кезінде партада түзу
отыру.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы
даойланыңыз)?
1:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|