Материалдар / Ашық сабақ. Жүсіп ата кесенесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Жүсіп ата кесенесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын жасауға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
685
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі бұйрығына

7-қосымша


Қазақстан тарихы пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары



219 Ы. Алтынсарин қазақ орта мектебі


Жүсіп ата кесенесі

      (сабақтың тақырыбы)


Бөлім: Жүсіп ата кесенесі

Педагогтің аты-жөні Айсауова Акманат Кайратовна

Күні: 21.12.2020 ж


Сынып: 6 «А»

Қатысушылар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Жүсіп ата кесенесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Жүсіп ата кесенесін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы:

Жүсіп ата кесенесінің құрылысындағы ерекшеліктерін анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Жүсіп ата кесенесінің өмір сүру кезеңі мен құрылысын ажыратады.

Оқушылардың кейбірі:

Жүсіп ата кесенесінің өмір сүру кезеңін талдау жасайды құрылысының моделін жасай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

Басы


10 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу, қал-жағдайларын сұрау, сабақта кімдердің қатысып отырғанын белгілеу

Үй тапсырмасын еске түсіру.

«Домино» әдісі. Мұнда оқушыларды қағаз қиындыларындағы кесене суретін жинау арқылы екі топқа бөліп, үй тапсырмасы бойынша зымыран 10 сұрақ, ал 5 мәтін сұрақ дайындайды Бір мезетте сұрақтар мен жауаптар ортаға салынады. Осы орайда өз сәйкестіктерін табу арқылы «Домино» құрастыруды тапсырады.

Дескриптор:

  1. Үй тапсырмасын жұмбақ суреттер арқылы еске түсіреді

  2. Сұрақ-жауап арқылы пысықтайды

Мұғаліммен сәлемдеседі

Өздерінің сабаққа қатысып отырғаны жөнінде белгі береді


10 оқушы сұрақ дайындайды

10 оқушы жауап жазады

Сұрақтың жауабын сәйкестендіру арқылы «Домино» құрастырады








Мұғалімнің кері байланысы









Тапсырманың орындалу ережесі көрсетілген сызба

Сабақтың

Басы


20 минут


1 тапсырма

Жаңа сабаққа оқушы зейінін шоғырландыру

«Жүсі ата кесенесі» бейнесабақты көру және берілген сұрақтар бойынша талқылау.

-Бүгінгі сабақ не туралы болмақ?

-Жүсіп ата туралы не білдіңдер?

-Жүсіп ата кесенесінің өмір сүру кезеңін біле алдыңдар ма?

Дескриптор:

  • 1.Жаңа тақырыптың мазмұнын жобалай біледі;

2.Өмір сүрген кезеңдері мен тарихын ажыратады


Бейнесабақты көреді, мән-мағынасын түсінеді.

Берілген сұрақтар бойынша өз ойларымен бөлісу арқылы талқылайды


Қалыптастырушы бағалау

«Дауыс жинау» әдісі


Бейнесабақ сілтемесі

https://www.

youtube.com/

watch?v=

nPaRGXWfQHQ

2 тапсырма

«Кім жылдам?» әдісі. Суреттер араластырылып беріледі. Кесене мен мешіттер деп екі топқа жіктеуді тапсырады

Дескриптор:

1.Кесенені мешіт түрінен ажырата алады;

2.Кесене құрылысына қарап уақытын жіктеуді жобалап біледі.


3 тапсырма

«Айналмалы бекет»

Мәтінмен жұмыс. Уақытты тиімді пайдалану үшін мәтін үш немесе төрт бөлікке бөліп беріледі. Мысалы: Кесене сыртқы құрылысын 1-5, ерекшеліктерін 6-10, өмір сүру кезеңі 10-15 аралығындағылар оқуын және түсіндіріп беруін тапсырады.


Дескриптор:

1.Дайын білімге емес өздігінен ісзенуге, саналы түрде білім алуға қадам жасайды.




Берілген уақыт ішінде суреттерге қарап, кесене мен мешіттер деп екі топқа жіктейді







Мәтіннің бөліп берілген бөлігін оқып, түсіндіреді және жаңа білімін тиянақтайды. Өзі түсінеді, өзгені оқытады



ҚБ «Теңге алу»
















Мұғалімнің кері байланысы

ҚБ «Бағдаршам»




Оқулық,

интернет ресурсы

Сабақтың соңы

10 минут

4 тапсырма

«ВЕНН диаграммасы» арқылы жаңа сабақты пысықтау беріледі

Кесене мен мешітке тән белгілері мен айырмашылықтарын анықтау


Оқушы рефлексиясы

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма



Мұғалімнің кері байланысы




ВShape2 Shape1 ЕНН диаграммасы

     




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!