Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Математика
пәні
Бөлім:
Екі таңбалы сандарды қосу және
азайту. Жүздіктер.
Есеп.
Педагогтың Т.А.Ә
(болған жағдайда)
Мәнен
Гүлбереке
Күні:
08.11.2021
Сынып: 2
«Ә»
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспаған оқушылар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Жүздік-жаңа санау
бірлігі
Оқу бағдарламасына
негізделгеноқыту
мақсаттары
2.1.1.4 санаудың ірі
бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау,
жазу, салыстыру
2.1.2.3. Қосудың
ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу
үшін қолдану
2.1.2.5. Жүздіктерді ауызша
қосу жəне азайтуды орындау
Сабақтың
мақсаты
Барлығы:Санаудыңірі бірлігі – жүздікті
құрастырады;
1000-ға дейін жүздіктермен
санайды, жазады жәнесалыстырады.
Көбісі:Санаудың ірі бірлігі –
жүздікті құрастырады; 1000-ға дейін жүздіктермен санайды, жазады
және салыстырады және қосып
азайтады.
Кейбіреуі:Жүздіктерді ауызша қосады және
азайтады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтың
басы
5
минут
Психологиялық
ахуал
Жарқырап күн де
ашылды,
Айнала нұр
шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді
баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп
аламыз.
Мақсатымыз – білім
алу
Міндетіміз –
еңбектену.
Сыныпты сандар арқылы 3 -
топқа бөлу
1 -
топБірліктер
2 -
топОндықтар
3
–топЖүздіктер
Топ басшыларын
сайлау
Оқушылар бір – біріне жақсы
тілек айтып,
сәттілік
тілейді
Сандар арқылы топқа
бөлініп, топтарына сәйкес орындарын
табады
Мұғалім
ұйымдас
тыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Сандар
Сабақтың
ортасы
25
минут
Жаңа сабақты түсіндіру. Сабақ
мақсатымен таныстыру.
Жүздік - жаңа санау
бірлігі
Бүгінгі сабақта
біз1000- ға дейін
жүздіктермен санаймыз, жазамыз ,
салыстырамыз.
№ 1 тапсырма
(ауызша)
1-топ 100-ге дейін
бірліктермен сана
2-топ100-ге дейін ондықтармен
сана
3-топЖүздіктермен кері
сана.
100 –ге дейін бірліктермен
және ондықтармен сана. 10 қарындашты қалай атауға
болады?
Заттар көп болғанда, оларды
жүздіктермен санауға болады. Жүздікті алу үшін неше ондықты
біріктіріп буу қажет? Жүздіктермен
сана.
1 жүздік = 10 ондық=
100бірлік
100 200 300
400 500
600 700 800 900
Саралау:Қабілеті төмен оқушылар
жұптаса отырып жұмыс жасауға
үйренеді
100-ге дейін бірліктермен және
ондықтармен санайды
Дескриптор
1. Берілген тапсырмаларды
жұпта талқылай
ды;
2. Өз пайымдауларымен айтып
түсіндіреді;
3. Көп заттарды жүздіктермен
санауды үйренеді;
4. Бір жүздікте қанша ондық
бар екенін айтады;
(Б) «Бас бармақ» әдісі
арқылы
Суреттер
Оқулық
Қарын
даш
№ 2 тапсырма
(ауызша)
Топтық жұмыс
(ауызша)
«Кім жылдам?»
ойыны
Жүздіктерді өсу ретімен атап,
қандай жүздік жетіспейді соны
табу
100,200,300,400,500,600,700,800,900
Саралау:Оқушылар бір – бірімен ой
бөліседі.
Қандай жүздік
жетіспейтінін анықтайды.
Дескриптор
1. Берілген сандарды өсу
ретімен атайды;
2.Жетіспейтін жүздікті
табады;
3.Жүздіктермен санап
үйренеді.
(Б) «Шапалақ» әдісі
арқылы
Оқулық
Қаламсап
А4
қағазы
№ 3 тапсырма
(жазбаша)
Салыстыру
Дәптермен, тақтамен
жұмыс.
Әр топқа тапсырманы бөліп
беру
1-топ
2-топ
9 онд. * 7 жүзд. 800 * 5
онд.
100 * 200 700 *
803-топ
6 жүзд. * 8
онд.
900 * 5
жүзд.
Саралау:Оқушылар бір –бірімен ой
бөліседі. Өз ойларын еркін айтып дәлелдейді. Тапсырманы орындау
кезінде бірін – бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға
қолдау көрсетіледі
Саралау:Оқушылар бір –бірімен ой
бөліседі. Өз ойларын еркін айтып дәлелдейді. Тапсырманы орындау
кезінде бірін – бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға
қолдау көрсетіледі
Дескриптор
1. Берілген тапсырманы өзара
талқылайды;
2. Қысқаша шартын
құрастыра
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз