Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Жылқы ер қанаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сабақтың тақырыбы: Жылқы-ер қанаты
Тексерілді: ОӘІЖО |
|
|
Бөлім: |
9.Төрт түлік мал мен егіншілік – ел берекесі |
|
Педагогтің аты-жөні |
Қарашова Айтолқын Аканқызы |
|
Күні: |
13.02.2024ж |
|
Сынып: 7 «Ә» |
Қатысушылар саны: 9 |
Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы |
Жылқы-ер қанаты |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айту; 7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну |
|
Сабақтың мақсаты |
ауызша мәтіндер құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айтады; тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсынады. Төрт түлік малды дәріптеуге баулу. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
басы 6 минут |
Амандасу, сыныпта «Есім акроним» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру. «Болжау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау, мақсатымен таныстыру. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздер: киелі жануар, атбегі, ел қорғаған, жан серігі, реңк, ажырату, жүйрік; 1. Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: |
Амандасады, сыныпта «Есім акроним» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбын суреттер арқылы болжайды, мақсатымен танысады. Сөздікпен жұмыс жасайды, сөздерді сөздік дәптерге жазады. |
Қалыптастырушы |
7 сынып Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017 жыл 2-бөлім https://youtu.be/9B26_DelSVI |
Ортасы 5 минут 6 минут 6 минут 5 минут 6 минут
6 минут |
«Сұрақ-жауап» әдісі Айтылым 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. (Жеке) Жазылым 2-тапсырма. Төрт-түлік туралы қандай мақал-мәтел білесің? Дәптерге жаз, мағынасын түсіндір. «Кім жылдам?» әдісі Айтылым 3-тапсырма Түліктің төлін тап. Орысша баламасын айт. Тыңдалым Оқылым 4-тапсырма. Мәтінді тыңда. Оқы. «Сәйкестендіру» әдісі Жазылым 5-тапсырма Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендір. (Топтық жұмыс) Жазылым Айтылым 6-тапсырма Жылқы малының қасиеттерін постерге түсір, қорға. |
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап береді 2-тапсырма. Төрт-түлік туралы қандай мақал-мәтел білесің? Дәптерге жазады, мағынасын түсіндіреді. 3-тапсырма. Түліктің төлін табады. Орысша баламасын айтады. 4-тапсырма Мәтінді оқиды 5-тапсырма. Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді 6-тапсырма Жылқы малының қасиеттерін постерге түсіреді, түйіндеп айтады |
дескриптор: жалпы-1 балл; Сұрақтарға жауап береді-1балл; дескриптор: жалпы-2 балл; Төрт-түлік туралы қандай мақал-мәтел білетінін дәптерге жазады -1 балл; мағынасын түсіндіреді -1 балл; дескриптор: жалпы-2 балл; Түліктің төлін табады.-1 балл; Орысша баламасын айтады. -1 балл; дескриптор: жалпы-1 балл; Мәтінді оқиды -1 балл; дескриптор: жалпы-2 балл; Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді-2 балл; 7-12 дұрыс = 2 балл; 1-6 дұрыс = 1 балл; дескриптор: жалпы-2 балл; Жылқы малының қасиеттерін постерге түсіреді-1 балл; түйіндеп айтады -1 балл; |
Слайд, постер |
соңы кері байланыс 5 минут |
«ББТ» әдісі арқылы кері байланыс алу. Оқушылардан бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айтқызу, сабаққа қорытынды жасату. |
Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін «ББТ» әдісі бойынша кері байланыс береді. Білетінім – Білгенім – Түйгенім – |
|
|
Үйге тапсырма |
9-тапсырма 58-бет. |
|
|
|
бағалау |
1-10 балдық жүйе бойынша бағалаймын. |
|
|
|
Бағалау парақшасы
№ |
Оқушының аты |
дескриптор: жалпы-1 балл; Сұрақтарға жауап береді -1балл; |
дескриптор: жалпы-2 балл; Төрт-түлік туралы қандай мақал-мәтел білетінін дәптерге жазады -1 балл; мағынасын түсіндіреді -1 балл; |
дескриптор: жалпы-2 балл; Түліктің төлін табады.-1 балл; Орысша баламасын айтады. -1 балл; |
дескриптор: жалпы-1 балл; Мәтінді оқиды -1 балл; |
дескриптор: жалпы-2 балл; Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді-2 балл; |
дескриптор: жалпы-2 балл; Жылқы малының қасиеттерін постерге түсіреді-1 балл; түйіндеп айтады -1 балл; |
Барлығы 10 балл |
1 |
Ильшат |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Ясмина |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Амир |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Фарух |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Сарвиназ |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Руфина |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Дильяра |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Жұлдызай |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Диана |
|
|
|
|
|
|
|
Жазылым 2-тапсырма. Төрт-түлік туралы қандай мақал-мәтел білесің? Дәптерге жаз, мағынасын түсіндір.
-
Қойдың сүті қорғасын.
-
Ер қанаты --ат.
-
Түйе байлық,жылқы мырзалық.
-
Сиыр сауған шөлдемес.
-
Өріске мал жарасады,атқа жал жарасады.
-
Ел көркі --мал. өзен көркі тал.
-
Малы бардың назы бар.
-
Жақсы ат жанға серік
Жақсы ит малға серік. -
Ақсақ қой түстен кейін маңырайды.
-
Семіздікті қой ғана көтереді.
-
Ат тұяғын тай басар.
-
Өгізге туған күн,
Бұзауға да туады.
Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендір.
1 |
Жылқы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |