Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар№23

    Пәні:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні:

    Сынып: 1 « Б »

    Мектеп: МКМ №40 орта мектеп


    Мұғалімнің аты-жөні: Реимова Ж


    Қатыспағандар саны:


    Қатысқандар саны:


    Ортақ тақырып

    5.4. Жылу



    Сабақ тақырыбы

    Жылытқыш құралдар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды.

    Оқушылардың басым көпшілігі: Түрлі жылытқыш құралдардың үй жайды жылыту үшін қажет екенін түсінеді.

    Оқушылардың кейбіреуі: Жылытқыш құралдарды анықтап, өмірде қолдану жолдарын біледі.



    Бағалау критерийлері

    -жылытуға арналған құралдарды анықтайды;

    - қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсінеді;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:


    Пәндік лексика және терминология:



    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:


    Үштілділік: Жылу - тепло - heat

    Құндылықтарды қалыптастыру


    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, суреттер, слайд

    Бастапқы білім


    Уақытты наықтау не үшін қажет?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы








    Өткен сабақты еске түсіру

    • Суық,суық жел соқты,

    • Не істейік біз балалар?

    • Секірейік,жылынайық.\орындарында жүгіреді\.

    • Ысқылап біз алақан\алақандарын ысқылайды\,

    • Жүгірейік жалаулатып\қолдарын желбіретеді\.

    • -Қане балалар,жылыну үшін біз алты- алтыдан бірігейік.

    • Уақыт бізге не үшін керек?

    • Бұрын уақытты немен анықтаған?

    • Қазір уақытты гнмнг анықтаймыз?

    • Уақыттың өлшем бірлігі қандай?

    • Сонда оқушылар 4топқа бөлінеді.

    Енді ойланып көріңдерші

    суық жел соққан кезде біз жылыну үшін қандай қимылдар жасадық?\жүгірдік,секірдік,алақан ысқыладық\.

    -Қай айларда суық күндер болады?

    -Ал суық айларда үйде,мектепте күні бойы жүгіріпсекіріп,алақанды ысқылап жылыну мүмкін емес.Сондықтан суық мезгілінде ғимараттарды қалай жылытуға болады?

    4 топ

    1 топ Жылу

    2 топ Шуақ

    3 топ Ыстық

    4 топ Жарық

    Мақсатын айтамыз.


    Сабақтың ортасы








































































































    Сергіту сәті







    Балалар суретке назар аударайық, кімдерді көріп тұрмыз. (оқулық,64 бет) «Сұрақ – жауап» әдісі

    Негеш пен Эврика неге тоңып қалды?

    Олар жылыну үшін не істеді? (от жақты)

    Балаларға от жағуға кім көмектесті? (үлкендер көмектесті)

    БotmVCi3V32Q.jpg алалардың өздері отты жағуына бола ма? (жоқ, үлкендердің қадағалауынсыз балаларға оттың қасына жақындауға болмайды, от қауіпті!)

    Ақпарат: Ежелгі заманда адамдар жылыну және суықтан қорғану үшін ашық отты пайдаланған. От, алау алғашқы жылытқыш құрал болып есептелген. Адамдар ең алдымен отты пайдалануды, содан кейін ғана оты жағуды үйренген деген болжам бар.

    Жетелеуші сұрақ: Сендер қалай ойлайсыңдар, ежелгі адамдар отты қайдан алды? (Олар найзағай түсіп тұтанған ағашты тауып алып пайдаланған.)

    1 «Ойлан, жұптас, бөліс»

    • 1 топ: Ежелгі адамдар қалай жылынған?

    • Дескриптор: Ежелгі адамдардың жылынуын айта алады.

    • 2 топ: Ежелгі адамдар жылуды неден алды?

    • Дескриптор: Жылуды неден алғанын айта алады.

    • 3 топ: Отты қайдан алған?

    • Дескриптор: Оттың алыну көзін анықтай алады.

    • 4 топ: Ежелгі адамдардың жылытқыш құралдары не болды?

    • Дескриптор: Алғашқы жылытқыш құралды анықтайды.

    • Қ.б

    -толық түсінгендер.



    -жартылай түсінгендер.

    мүлдем түсінбегендер.

    Екінші суретке назар аударайық.

    Негеш пен Эврика не істеп жатыр?

    Олар жылыну үшін нені пайдаланды?

    Қыс мезгілінде үйлерің жылы болды ма?

    Жылу қайдан келеді?

    Жылы болу үшін не істейді?

    Ақпарат: Көп қабатты үйлерде радиаторлар мен батареялар сияқты жылытқыш құралдарды пайдаланады.



    ЖrlW6cITvdak.jpg етелеуші сұрақ: Ал ескі сарайларда адамдар үйді қалай жылытады?

    (Кейбір үйлерде, ескі сарайларда адамдар пеш жағып, ошақта пайдаланады)

    Топтық жұмыс: Сөйлейтін қабырғалар

    • Балалар қазір біз өз тобымызбен бірге тапсырмаларды орындаймыз.

    • 1 – топ: Электр құрылғысы арқылы жылу беретін заттарды жжинайсыңдар

    • 2 – топ: Жылу бермейтін электр құрылғысын аламыз.

    • 3 – топ: Сәйкестендіру.

    • 4 – топ: Адасқан әріптерден жылуға қатысты сөздерді табу.

    Дескриптор:

    • Балалар өздеріне берілген тапсырманы орындайды.

    • Жылытқыш құралдарды анықтай алады.

    • Қ.б

    -толық түсінгендер.



    -жартылай түсінгендер.

    мүлдем түсінбегендер.


    Қорытынды сөз: Жылытқыш құралдар деп - жылу беретін және тарататын, үйді жылытып әрі жайлы ететін құралдарды атайды.

    Ойлану сұрағы: Егер біздің үйлерімізде жылытқыш құралдар болмаса, онда не болар еді?

    Оқулық, 65 бет. Суреттерге назар аударайық. Суреттермен жеке-жеке танысып өту.

    Ал ендеше, жылытқыш құралдардың түрлеріне тоқтала кетейік:

    Алды ашық пеш(камин) (грек тілінен kaminos –ошақ) Ежелгі Римде пайдалана бастаған. Ол ашық оттығы және одан төбеге кететін мұржасы бар пеш сияқты болған.

    К ейіннен түтін шығатын мұржасы бар пештер пайда болған. Олар сазбалшықтан және кірпіштен жасалған.

    Техниканың дамуына байланысты жаңадан жылытқыш құралдардың түрлері мен модельдері пайда болды. Оларға радиаторлар мен батареялар жатады.


    Оларды пайдалану үнемді. Олар газ, электр, сұйық немесе қатты отын арқылы жұмыс істейді.

    С оңғы жылғы ең белгілі жылытқыш құралға конвектор жатады. Оған төмен жағынан суық ауа келеді де, арнайы қондырғының көмегімен қызады, содан кейін жоғары көтеріледі.

    Жұмыс дәптер:

    Жұмыс дәптерімен

    жұмыс

    44 – 45 бет

    • Кел ағашты жарайық,

    • Пешке апарып салайық.

    • Отты жағып шулатып,

    • Тез жылынып алайық.

    Топтық жұмыс

    3–тапсырма. Дүкен

    Бұл суреттерді қандай екі топқа бөлуге болады? Суреттерді екі топқа ажыратып, жабыстырыңыздар.


    Дескриптор: Білім алушы

    - Суреттерді екі топқа (жылытқыш құралдар, жылытқыш емес құралдар) бөледі;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Реимова Жадра Абаевна
    24 Ақпан 2020
    766
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жылу" 1- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жылу" 1- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сыны ұстаздарына жаратылыстану пәні бойынша ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар№23

    Пәні:

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Күні:

    Сынып: 1 « Б »

    Мектеп: МКМ №40 орта мектеп


    Мұғалімнің аты-жөні: Реимова Ж


    Қатыспағандар саны:


    Қатысқандар саны:


    Ортақ тақырып

    5.4. Жылу



    Сабақ тақырыбы

    Жылытқыш құралдар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.5.4.1 жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтайды.

    Оқушылардың басым көпшілігі: Түрлі жылытқыш құралдардың үй жайды жылыту үшін қажет екенін түсінеді.

    Оқушылардың кейбіреуі: Жылытқыш құралдарды анықтап, өмірде қолдану жолдарын біледі.



    Бағалау критерийлері

    -жылытуға арналған құралдарды анықтайды;

    - қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсінеді;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:


    Пәндік лексика және терминология:



    Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы:


    Үштілділік: Жылу - тепло - heat

    Құндылықтарды қалыптастыру


    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, суреттер, слайд

    Бастапқы білім


    Уақытты наықтау не үшін қажет?

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы








    Өткен сабақты еске түсіру

    • Суық,суық жел соқты,

    • Не істейік біз балалар?

    • Секірейік,жылынайық.\орындарында жүгіреді\.

    • Ысқылап біз алақан\алақандарын ысқылайды\,

    • Жүгірейік жалаулатып\қолдарын желбіретеді\.

    • -Қане балалар,жылыну үшін біз алты- алтыдан бірігейік.

    • Уақыт бізге не үшін керек?

    • Бұрын уақытты немен анықтаған?

    • Қазір уақытты гнмнг анықтаймыз?

    • Уақыттың өлшем бірлігі қандай?

    • Сонда оқушылар 4топқа бөлінеді.

    Енді ойланып көріңдерші

    суық жел соққан кезде біз жылыну үшін қандай қимылдар жасадық?\жүгірдік,секірдік,алақан ысқыладық\.

    -Қай айларда суық күндер болады?

    -Ал суық айларда үйде,мектепте күні бойы жүгіріпсекіріп,алақанды ысқылап жылыну мүмкін емес.Сондықтан суық мезгілінде ғимараттарды қалай жылытуға болады?

    4 топ

    1 топ Жылу

    2 топ Шуақ

    3 топ Ыстық

    4 топ Жарық

    Мақсатын айтамыз.


    Сабақтың ортасы








































































































    Сергіту сәті







    Балалар суретке назар аударайық, кімдерді көріп тұрмыз. (оқулық,64 бет) «Сұрақ – жауап» әдісі

    Негеш пен Эврика неге тоңып қалды?

    Олар жылыну үшін не істеді? (от жақты)

    Балаларға от жағуға кім көмектесті? (үлкендер көмектесті)

    БotmVCi3V32Q.jpg алалардың өздері отты жағуына бола ма? (жоқ, үлкендердің қадағалауынсыз балаларға оттың қасына жақындауға болмайды, от қауіпті!)

    Ақпарат: Ежелгі заманда адамдар жылыну және суықтан қорғану үшін ашық отты пайдаланған. От, алау алғашқы жылытқыш құрал болып есептелген. Адамдар ең алдымен отты пайдалануды, содан кейін ғана оты жағуды үйренген деген болжам бар.

    Жетелеуші сұрақ: Сендер қалай ойлайсыңдар, ежелгі адамдар отты қайдан алды? (Олар найзағай түсіп тұтанған ағашты тауып алып пайдаланған.)

    1 «Ойлан, жұптас, бөліс»

    • 1 топ: Ежелгі адамдар қалай жылынған?

    • Дескриптор: Ежелгі адамдардың жылынуын айта алады.

    • 2 топ: Ежелгі адамдар жылуды неден алды?

    • Дескриптор: Жылуды неден алғанын айта алады.

    • 3 топ: Отты қайдан алған?

    • Дескриптор: Оттың алыну көзін анықтай алады.

    • 4 топ: Ежелгі адамдардың жылытқыш құралдары не болды?

    • Дескриптор: Алғашқы жылытқыш құралды анықтайды.

    • Қ.б

    -толық түсінгендер.



    -жартылай түсінгендер.

    мүлдем түсінбегендер.

    Екінші суретке назар аударайық.

    Негеш пен Эврика не істеп жатыр?

    Олар жылыну үшін нені пайдаланды?

    Қыс мезгілінде үйлерің жылы болды ма?

    Жылу қайдан келеді?

    Жылы болу үшін не істейді?

    Ақпарат: Көп қабатты үйлерде радиаторлар мен батареялар сияқты жылытқыш құралдарды пайдаланады.



    ЖrlW6cITvdak.jpg етелеуші сұрақ: Ал ескі сарайларда адамдар үйді қалай жылытады?

    (Кейбір үйлерде, ескі сарайларда адамдар пеш жағып, ошақта пайдаланады)

    Топтық жұмыс: Сөйлейтін қабырғалар

    • Балалар қазір біз өз тобымызбен бірге тапсырмаларды орындаймыз.

    • 1 – топ: Электр құрылғысы арқылы жылу беретін заттарды жжинайсыңдар

    • 2 – топ: Жылу бермейтін электр құрылғысын аламыз.

    • 3 – топ: Сәйкестендіру.

    • 4 – топ: Адасқан әріптерден жылуға қатысты сөздерді табу.

    Дескриптор:

    • Балалар өздеріне берілген тапсырманы орындайды.

    • Жылытқыш құралдарды анықтай алады.

    • Қ.б

    -толық түсінгендер.



    -жартылай түсінгендер.

    мүлдем түсінбегендер.


    Қорытынды сөз: Жылытқыш құралдар деп - жылу беретін және тарататын, үйді жылытып әрі жайлы ететін құралдарды атайды.

    Ойлану сұрағы: Егер біздің үйлерімізде жылытқыш құралдар болмаса, онда не болар еді?

    Оқулық, 65 бет. Суреттерге назар аударайық. Суреттермен жеке-жеке танысып өту.

    Ал ендеше, жылытқыш құралдардың түрлеріне тоқтала кетейік:

    Алды ашық пеш(камин) (грек тілінен kaminos –ошақ) Ежелгі Римде пайдалана бастаған. Ол ашық оттығы және одан төбеге кететін мұржасы бар пеш сияқты болған.

    К ейіннен түтін шығатын мұржасы бар пештер пайда болған. Олар сазбалшықтан және кірпіштен жасалған.

    Техниканың дамуына байланысты жаңадан жылытқыш құралдардың түрлері мен модельдері пайда болды. Оларға радиаторлар мен батареялар жатады.


    Оларды пайдалану үнемді. Олар газ, электр, сұйық немесе қатты отын арқылы жұмыс істейді.

    С оңғы жылғы ең белгілі жылытқыш құралға конвектор жатады. Оған төмен жағынан суық ауа келеді де, арнайы қондырғының көмегімен қызады, содан кейін жоғары көтеріледі.

    Жұмыс дәптер:

    Жұмыс дәптерімен

    жұмыс

    44 – 45 бет

    • Кел ағашты жарайық,

    • Пешке апарып салайық.

    • Отты жағып шулатып,

    • Тез жылынып алайық.

    Топтық жұмыс

    3–тапсырма. Дүкен

    Бұл суреттерді қандай екі топқа бөлуге болады? Суреттерді екі топқа ажыратып, жабыстырыңыздар.


    Дескриптор: Білім алушы

    - Суреттерді екі топқа (жылытқыш құралдар, жылытқыш емес құралдар) бөледі;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    24.02.2020
    766
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Реимова Жадра Абаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации