Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы.
Практикалық жұмыс №1
|
Бөлім: |
Жылу құбылыстары |
||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Умбетаклиева Сауле Бакыткызы |
||||||||||||
|
Күні: 24.09.2021ж Сынып: 8 «ғ» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Практикалық жұмыс №1 |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.2.5- жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6- заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру; |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау, есептерді шығару, заттың меншікті жылу сыйымдылығын түсіну. |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 12 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату: «Кім жылдам?» ойыны үй тапсырмасын сұрау. Кубик тастау арқылы кез келген сұраққа жауап беру (W) Ширату жаттығу: «Миға шабуыл» 1,2,3,4 ретке саналып, 4 топқа бірігеді. Анықтамаларға ауызша жауап берді. ҚБ: Топ басшының бағалауы. Әр қатардан топ басшы жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеп отырады. (f): «ынталандыру |
Оқушылар амандасады Стикерлерді таңдау арқылы өздерінің бүгінгі сабақта қандай қөңіл күйде екендерін білдіреді Сұрақтарға жауап береді |
Стикер арқылы |
Оқулық: «Физика» 8– сынып, авторлар: Б.Кронгарт және Ш.Насохова, баспа: «Мектеп» 2018жыл. Есептер жинағы, видео, слайд |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Жұмыс жасамай, тек жылу берілу процесі кезінде дененің ішкі энергиясының өзгерісіне тең болатын шаманы жылу мөлшері д.а. Жұмсалған жылу мөлшерінің заттың құрылымына тәуелділігін ескеру үшін заттың меншікті жылусыйымдылығы шамасы енгізіледі. Тапсырма. Жұптық жұмыс. 2 – жаттығудың есептерін шығару. Дескриптор: заттың меншікті жылусыйымдылығының мағынасын түсінеді және есептер шығарады. Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау. Арнай тапсырмалар нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
|
1-10 балл арқылы бағалау |
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 8 минут
|
Бекіту кезеңі:. Білім алушылар кестені толтырады: Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?
Рефлексия: «Аргумент» Бүгінгі сабақта менің көңіл –күйім .......болды ..................................,себебі.................................... Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................ Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі....................................................................... Үйге тапсырма: &7 оқу. |
Кесте толтырады |
|
||||||||||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Практикалық жұмыс №1
Ашық сабақ Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Практикалық жұмыс №1
Сабақтың тақырыбы: Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы.
Практикалық жұмыс №1
|
Бөлім: |
Жылу құбылыстары |
||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Умбетаклиева Сауле Бакыткызы |
||||||||||||
|
Күні: 24.09.2021ж Сынып: 8 «ғ» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жылу мөлшері. Заттың меншікті жылу сыйымдылығы. Практикалық жұмыс №1 |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.2.5- жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау; 8.3.2.6- заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру; |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау, есептерді шығару, заттың меншікті жылу сыйымдылығын түсіну. |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 12 минут |
I.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату: «Кім жылдам?» ойыны үй тапсырмасын сұрау. Кубик тастау арқылы кез келген сұраққа жауап беру (W) Ширату жаттығу: «Миға шабуыл» 1,2,3,4 ретке саналып, 4 топқа бірігеді. Анықтамаларға ауызша жауап берді. ҚБ: Топ басшының бағалауы. Әр қатардан топ басшы жауап берген оқушыларды бағалау парағына белгілеп отырады. (f): «ынталандыру |
Оқушылар амандасады Стикерлерді таңдау арқылы өздерінің бүгінгі сабақта қандай қөңіл күйде екендерін білдіреді Сұрақтарға жауап береді |
Стикер арқылы |
Оқулық: «Физика» 8– сынып, авторлар: Б.Кронгарт және Ш.Насохова, баспа: «Мектеп» 2018жыл. Есептер жинағы, видео, слайд |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Жұмыс жасамай, тек жылу берілу процесі кезінде дененің ішкі энергиясының өзгерісіне тең болатын шаманы жылу мөлшері д.а. Жұмсалған жылу мөлшерінің заттың құрылымына тәуелділігін ескеру үшін заттың меншікті жылусыйымдылығы шамасы енгізіледі. Тапсырма. Жұптық жұмыс. 2 – жаттығудың есептерін шығару. Дескриптор: заттың меншікті жылусыйымдылығының мағынасын түсінеді және есептер шығарады. Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау. Арнай тапсырмалар нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
|
1-10 балл арқылы бағалау |
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 8 минут
|
Бекіту кезеңі:. Білім алушылар кестені толтырады: Осы тақырыпта нені меңгердіңдер?
Рефлексия: «Аргумент» Бүгінгі сабақта менің көңіл –күйім .......болды ..................................,себебі.................................... Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................ Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі....................................................................... Үйге тапсырма: &7 оқу. |
Кесте толтырады |
|
||||||||||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













