Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді: ___________________________

    Білім беру ұйымының атауы

    Еркін ауылдық № 26 орта мектебі

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    8.2 А Термодинамика негіздері

    Педагогтің аты-жөні:

    Барганаева Ж.А

    Күні:

    25.11.2021 ж

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.3.2.19 – жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау;

    8.3.2.21 – жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі: жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін есептейді

    Кейбір оқушылар: Жылу қозғалтқышының пайдалы және зиянды жолдарын ұсынады.




    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылармен амандасып

    2.Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.


    Ой қозғау ретінде «Суреттер сөйлейді» тақтаға қозғалтқыштардың суреті шығады



    2 мин


    Оқушылар ауызша жауап береді




    Дәптер

    4 Сурет

    оқулық


    Сабақтың ортасы


    1. Түсіндіру. Карно циклі : Оқушыладың ойын тыңдаған соң мұғалім кері байланыс жасай отырып, Карно циклін түсіндіреді.



    Карно циклi.

    Жұмыс атқарушы дене қыздырғыштан Q1 жылу мөлшерiн алады да, тоңазытқышқа Q2 жылу мөлшерiн бередi, ал (Q1 – Q2) айырымын Aп жұмысқа айналдырады. Жұмыс атқарушы дене ұлғайған кезде өзiнiң барлық iшкi энергиясын жұмыс жасауға берiп жiбере алмайды. Жылудың едәуiр бөлiгi мiндеттi түрде жұмысын атқарған газбен бiрге тоңазытқышқа берiледi. Iшкi энергияның бұл бөлiгi қайтарылмай, бiржола жоғалады. Идеал жылу машинасы, оның ПӘК-і




    Карно машинасындағы жұмыс атқарушы дене, өз күйiнiң өзгеру циклiн периодты түрде қайталап тұратын, идеалды газ болып табылады. Бұл цикл Карно циклi деген атақ алды, осыған ұқсас процесстер айналмалы немесе циклдік процесстер деп аталады.

    Карно машинасында үйкелiске және қоршаған ортамен жылу алмасуға кеткен энергиялардың шығындары ескерiлмейдi, сондықтан бұл машинаны Карноның идеалды жылу машинасы деп атайды. 10 мин

    2.Тапсырма Сабақты бекіту үшін оқушыларға 9 жаттығу беріледі.

    Жұптық жұмыс

    Оқушылар, өзара бағалау жүргізеді. Оқушылар бір- бірімен тапсырманы қалай орындағаны туралы пікір алмасады.Ең қиын деген тапсырманы мұғалім көмегімен талдайды.

    1. ПӘК- 40% жылу машинасының жұмыс денесі 5 кДж жылу алды. Суытқышқа қанша жылу берілсін? Қыздырғыштың температурасы 477 градус болса, суытқыштың температурасын табыңдар.

    2. Идеал жылу мәшинесінің ПӘК- 35% . Суытқыштың температурасы 2 градус. Қыздыоғыштың температурасы қандай?

    3. Жылу мәшинесінің қыздырғышының температурасы 150 градус, суытқыштікі 25 градус. Мәшине қыздырғыштан 40 кДж энергия алды. Мәшине қандай жұмыс жасаған. 10 мин


    1. тапсырма: Стикерлер арқылы 4 топқа бөлу


    «Топтық жұмыс» «Кезбе тілші » әдісі

    Жеребе тастап рөлдерін анықтайды


    1.Топ : Бір оқушы телефон арқылы хабарлайды

    2. Топ: диктор

    3. Топ: оқиға орнынан хабарлайды

    4. Топ : Интервью алады

    15 мин



    1. Тапсырма : топтарға жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсынуды айтқызу








































    Оқушылар 9 жаттығу есептерін шығарады .
















    1. Топқа бөлінеді:

    Рөлдерін анықтайды

    Топқа берілген тапсырма бойынша әр топ өз міндеттерін атқарады






    Әр топ өз ойларын айтады





































    Қ.Б Дескриптор арқылы бағалау 2 балл










    Қ.Б Критерий арқылы «Бірін бірі бағалау» 15мин

    3 балл



    ҚБ: «Мұғалімнің бағалауы» әдісі.

    2 балл

    Дәптер

    Стикер

    Жеребе





















































    Микрофон

    Камера

    ТV

    Телефон

    Сабақтың соңы


    5. « Кахут» ойыны

    Рефлексия 8 мин

    Мұғалім тапсырманың орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Келесі сабақты жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет.

    6. Үйге тапсырма:

    1.ПӘК-і 20% болатын идеал жылу машинасы тоңазытқышқа бір циклде 80 Дж жылу береді. Бір цикл ішінде машина қандай пайдалы жұмыс атқарады?

    2.Жылу машинасының ПӘК-і 20%. Егер қыздырғыштан алынатын жылу мөлшері 25%-ға артып, ал тоңазытқышқа берілетін жылу мөлшері 25%-ға кемісе, онда машинаның ПӘК-і неге тең болады? (52%)

    3.Кестеде идеал жылу машинасының ПӘК-інің қыздырғыштың температурасына тәуелділігі көрсетілген. Тоңазытқыштың температурасы өзгермейді. Осы жылу машинасының тоңазытқышының температурасын кельвинмен өрнектеңіз


    Оқушылар телефон арқылы интернетке Kahoot қа кіреді


    ҚБ: «Мұғалімнің бағалауы» әдісі.


    3 балл беріледі.

    Оқулық.

    Дәптер

    Тақта



    https://kahoot.com/schools-u/



    Кері байланыс

    Мақсат бойынша кері байланыс береді:

    Блоб ағашы

    Оқушылар сабақ мақсаты бойынша кері байланыс береді: Блоб ағашына стикер жабыстырады



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Мотивациясы жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Мотивациясы төмен оқушыларға қолдау көрстіледі.



    «Қорытынды» әдісі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Барганаева Жансая Амантаевна
    07 Желтоқсан 2021
    543
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті тақырыбы 8 сыныпқа арналған. Бұл жоспарда келесі мақсаттарды жүзеге асыруға болады.Барлық оқушылар: Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтайды Оқушылардың басым бөлігі: жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін есептейді Кейбір оқушылар: Жылу қозғалтқышының пайдалы және зиянды жолдарын ұсынады. сонымен қатар жаңа әдіс-тәсілдермен құрылған. Физика пәні мұғалімдеріне қолдануға болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді: ___________________________

    Білім беру ұйымының атауы

    Еркін ауылдық № 26 орта мектебі

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    8.2 А Термодинамика негіздері

    Педагогтің аты-жөні:

    Барганаева Ж.А

    Күні:

    25.11.2021 ж

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жылу қозғалтқыштарының пайдалы әрекет коэффициенті

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.3.2.19 – жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау;

    8.3.2.21 – жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі: жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін есептейді

    Кейбір оқушылар: Жылу қозғалтқышының пайдалы және зиянды жолдарын ұсынады.




    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылармен амандасып

    2.Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.


    Ой қозғау ретінде «Суреттер сөйлейді» тақтаға қозғалтқыштардың суреті шығады



    2 мин


    Оқушылар ауызша жауап береді




    Дәптер

    4 Сурет

    оқулық


    Сабақтың ортасы


    1. Түсіндіру. Карно циклі : Оқушыладың ойын тыңдаған соң мұғалім кері байланыс жасай отырып, Карно циклін түсіндіреді.



    Карно циклi.

    Жұмыс атқарушы дене қыздырғыштан Q1 жылу мөлшерiн алады да, тоңазытқышқа Q2 жылу мөлшерiн бередi, ал (Q1 – Q2) айырымын Aп жұмысқа айналдырады. Жұмыс атқарушы дене ұлғайған кезде өзiнiң барлық iшкi энергиясын жұмыс жасауға берiп жiбере алмайды. Жылудың едәуiр бөлiгi мiндеттi түрде жұмысын атқарған газбен бiрге тоңазытқышқа берiледi. Iшкi энергияның бұл бөлiгi қайтарылмай, бiржола жоғалады. Идеал жылу машинасы, оның ПӘК-і




    Карно машинасындағы жұмыс атқарушы дене, өз күйiнiң өзгеру циклiн периодты түрде қайталап тұратын, идеалды газ болып табылады. Бұл цикл Карно циклi деген атақ алды, осыған ұқсас процесстер айналмалы немесе циклдік процесстер деп аталады.

    Карно машинасында үйкелiске және қоршаған ортамен жылу алмасуға кеткен энергиялардың шығындары ескерiлмейдi, сондықтан бұл машинаны Карноның идеалды жылу машинасы деп атайды. 10 мин

    2.Тапсырма Сабақты бекіту үшін оқушыларға 9 жаттығу беріледі.

    Жұптық жұмыс

    Оқушылар, өзара бағалау жүргізеді. Оқушылар бір- бірімен тапсырманы қалай орындағаны туралы пікір алмасады.Ең қиын деген тапсырманы мұғалім көмегімен талдайды.

    1. ПӘК- 40% жылу машинасының жұмыс денесі 5 кДж жылу алды. Суытқышқа қанша жылу берілсін? Қыздырғыштың температурасы 477 градус болса, суытқыштың температурасын табыңдар.

    2. Идеал жылу мәшинесінің ПӘК- 35% . Суытқыштың температурасы 2 градус. Қыздыоғыштың температурасы қандай?

    3. Жылу мәшинесінің қыздырғышының температурасы 150 градус, суытқыштікі 25 градус. Мәшине қыздырғыштан 40 кДж энергия алды. Мәшине қандай жұмыс жасаған. 10 мин


    1. тапсырма: Стикерлер арқылы 4 топқа бөлу


    «Топтық жұмыс» «Кезбе тілші » әдісі

    Жеребе тастап рөлдерін анықтайды


    1.Топ : Бір оқушы телефон арқылы хабарлайды

    2. Топ: диктор

    3. Топ: оқиға орнынан хабарлайды

    4. Топ : Интервью алады

    15 мин



    1. Тапсырма : топтарға жылу қозғалтқыштарын жетілдіру жолдарын ұсынуды айтқызу








































    Оқушылар 9 жаттығу есептерін шығарады .
















    1. Топқа бөлінеді:

    Рөлдерін анықтайды

    Топқа берілген тапсырма бойынша әр топ өз міндеттерін атқарады






    Әр топ өз ойларын айтады





































    Қ.Б Дескриптор арқылы бағалау 2 балл










    Қ.Б Критерий арқылы «Бірін бірі бағалау» 15мин

    3 балл



    ҚБ: «Мұғалімнің бағалауы» әдісі.

    2 балл

    Дәптер

    Стикер

    Жеребе





















































    Микрофон

    Камера

    ТV

    Телефон

    Сабақтың соңы


    5. « Кахут» ойыны

    Рефлексия 8 мин

    Мұғалім тапсырманың орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Келесі сабақты жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет.

    6. Үйге тапсырма:

    1.ПӘК-і 20% болатын идеал жылу машинасы тоңазытқышқа бір циклде 80 Дж жылу береді. Бір цикл ішінде машина қандай пайдалы жұмыс атқарады?

    2.Жылу машинасының ПӘК-і 20%. Егер қыздырғыштан алынатын жылу мөлшері 25%-ға артып, ал тоңазытқышқа берілетін жылу мөлшері 25%-ға кемісе, онда машинаның ПӘК-і неге тең болады? (52%)

    3.Кестеде идеал жылу машинасының ПӘК-інің қыздырғыштың температурасына тәуелділігі көрсетілген. Тоңазытқыштың температурасы өзгермейді. Осы жылу машинасының тоңазытқышының температурасын кельвинмен өрнектеңіз


    Оқушылар телефон арқылы интернетке Kahoot қа кіреді


    ҚБ: «Мұғалімнің бағалауы» әдісі.


    3 балл беріледі.

    Оқулық.

    Дәптер

    Тақта



    https://kahoot.com/schools-u/



    Кері байланыс

    Мақсат бойынша кері байланыс береді:

    Блоб ағашы

    Оқушылар сабақ мақсаты бойынша кері байланыс береді: Блоб ағашына стикер жабыстырады



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Мотивациясы жоғары оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі. Мотивациясы төмен оқушыларға қолдау көрстіледі.



    «Қорытынды» әдісі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    07.12.2021
    543
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Барганаева Жансая Амантаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации