Материалдар / Ашық сабақ Жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Ашық сабақ Жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға жылыу сүйгіш және суыққа төзімді өсімдіктер жайлы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дүниетану

Сабақтың тақырыбы:

Жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер.

Негізгі мақсаты:

1)Өсімдіктердің түрлері жайлы тақырыпты түсіндіру, өсімдіктер тіршілігі туралы мәліметтер беру;

2)Оқушылардың сөздік қорын молайтып, дүниетанымын кеңейту, ойлау қабілетін дамыту;

3) өсімдіктерге тірі жан ретінде қарауға, оларға қамқор болуға, өсімдіктерді дұрыс күтуге тәрбиелеу;

Сабақтың типі


Аралас сабақ

Сабақтың әдіс- тәсілдері:


жеке жұмыс,топтық жұмыс, БББ кестесі, «Ашық микрофон», «Алақан» стратегиялары.

Ресурстар

Карта, ватман, фломастер, стикер.

Түйінді идеялары:

Балалар достық орнатады, өзге топ мүшелерімен ынтымақтасып жұмыс істеуге бейімделеді және логикалық ойлау қабілеттері дамиды

Блум кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Уақыт

Білім кезеңі

Сәлемдесу сәті

Үлкенге де сіз, кішіге де сіз

Сәлем беріп ақ ниетпен

Бас иеміз біз

Топқа бөліну

Гүл күлтесіндегі жазу бойынша топқа отырғызу. 1 күлте: Біз

2- күлте: талаптымыз Сабаққа даярлық

Психологиялық сәт

Үй тапсырмасын сұрау.

«Ашық микрофон» стратегиясы арқылы оқушылар бір біріне сұрақ қояды. сқралады.



Топқа бөліну

Оқушылар оқу құралын дайындайды Оқушылардың назары, зейіні сабаққа аударылады


10 мин

Түсіну кезеңі


Жаңа сабаққа дайындық:

Сабақ тақырыбын Айна ойыны арқылы шешеді.

БББ кестесінің «Білемін » бөлімін толтырту.


Білгім келеді бөлімін толтырту.


Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқушыларға оқыту дауыстап тізбектей «Қаламсап ортада» әдісі арқылы топ ішінде талдайды.






Дәптермен жұмыс: Жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктердің теріп жазады.

Оқулықтағы тапсырмалар мен сұрақтарды орындайды.



Кестеге оқушылар өсімдіктер туралы не білетіндерін жазады.

Тақырып бойынша білетіндерін постермен құрап тақтаға іледі.

Мәтінді жек-жеке оқиды оқылған жерге дейін топ мүшесі мазмұндайды Мәтінді оқу және мазмұндау арқылы оқушылар түсінеді

Жазу емлесін басшылыққа ала отырып, сауатты,таза, көркем жазады

10 мин

АКТ

Сергіту сәті

Топтағы бір оқушыға бір сөзді айтамын ол қимылдар арқылы өз тобына түсіндіру қажет.

Ойлары жинақталып, сергиді.

1мин

Қолдану кезеңі

Топпен жұмыс :

1-Топ Еліміздің картасына жылу сүйгіш өсімдіктердің өсу аймақтарына орналастырады.

2-Топ картаға өлкемізде өсетін өсімдіктерді орналастырады.


Картамен жұмыс жасап үйренеді.

8 мин

Талдау кезеңі


«Қар кесегі» ойынын ойнату Сұрақтарға жауап беру.

Қар кесегі ойынын ойнату барысында сұрақ –жауап қою арқылы мәтінді оқушылар талдайды


5 мин

Жинақтау кезеңі

Миға шабуыл Топтарға тапсырма

1-Топ семантикалық кестені толтыру

2-Топ мақта сөзіне бес жолды өлең құрау.

БББ нің «Білдім бөлімін толтыру» Алақан стратегиясы арқылы

Сыни тұрғыдан ойлай отырып,сұрақтарға жауап береді Сабақты жинақтайды

5- мин

Бағалау кезеңі


Бағалау критерийлері: Білім:Үй тапсырмасын сұрау 1 ұпай Түсіну:Жаңа тақырыпты меңгеруі1ұпай Қолдану:Берілген тапсырманы түсініп жеткізе білуі 2ұпай Талдау:Белсенді,ұтымды ой айта біліп, тапсырманы аша білуі 2 ұпай Жинақтау:Тақырыпты қорытып,ойын жинақтау 2 ұпай Мұғалім жинақ ұпайына қарай бағалау

Топ басшылары тобындағы балалардың сабаққа қатысуын баяндап өтеді Мұғалімнің жиынтық бағалауы

5 - мин

Үй тапсыр масы:

Мәтінді оқу,мазмұндау Өлкемізде өсетін жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер туралы мәлімет жинастыру

Оқушылар бас бармақ әдісі арқылы бағалайды.


Рефлексия:

БББ нің «Білдім бөлімін толтыру» «Алақан» стратегиясы арқылы сабақтан алған әсерлерін білу

Оқушылардың сабақтан алған әсері анықталады




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!