| Дүниетану |
Сабақтың тақырыбы: | Жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер. |
Негізгі мақсаты: | 1)Өсімдіктердің түрлері жайлы тақырыпты түсіндіру, өсімдіктер тіршілігі туралы мәліметтер беру; 2)Оқушылардың сөздік қорын молайтып, дүниетанымын кеңейту, ойлау қабілетін дамыту; 3) өсімдіктерге тірі жан ретінде қарауға, оларға қамқор болуға, өсімдіктерді дұрыс күтуге тәрбиелеу; |
Сабақтың типі
| Аралас сабақ |
Сабақтың әдіс- тәсілдері:
| жеке жұмыс,топтық жұмыс, БББ кестесі, «Ашық микрофон», «Алақан» стратегиялары. |
Ресурстар | Карта, ватман, фломастер, стикер. |
Түйінді идеялары: | Балалар достық орнатады, өзге топ мүшелерімен ынтымақтасып жұмыс істеуге бейімделеді және логикалық ойлау қабілеттері дамиды |
Блум кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының іс - әрекеті | Уақыт |
Білім кезеңі | Сәлемдесу сәті Үлкенге де сіз, кішіге де сізСәлем беріп ақ ниетпен Бас иеміз бізТопқа бөліну Гүл күлтесіндегі жазу бойынша топқа отырғызу. 1 күлте: Біз 2- күлте: талаптымыз Сабаққа даярлық Психологиялық сәт Үй тапсырмасын сұрау.«Ашық микрофон» стратегиясы арқылы оқушылар бір біріне сұрақ қояды. сқралады. |
Топқа бөліну Оқушылар оқу құралын дайындайды Оқушылардың назары, зейіні сабаққа аударылады
| 10 мин |
Түсіну кезеңі
| Жаңа сабаққа дайындық:Сабақ тақырыбын Айна ойыны арқылы шешеді.БББ кестесінің «Білемін » бөлімін толтырту.
Білгім келеді бөлімін толтырту.
Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқушыларға оқыту дауыстап тізбектей «Қаламсап ортада» әдісі арқылы топ ішінде талдайды.
Дәптермен жұмыс: Жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктердің теріп жазады. Оқулықтағы тапсырмалар мен сұрақтарды орындайды. |
Кестеге оқушылар өсімдіктер туралы не білетіндерін жазады.Тақырып бойынша білетіндерін постермен құрап тақтаға іледі.Мәтінді жек-жеке оқиды оқылған жерге дейін топ мүшесі мазмұндайды Мәтінді оқу және мазмұндау арқылы оқушылар түсінеді Жазу емлесін басшылыққа ала отырып, сауатты,таза, көркем жазады | 10 мин |
АКТ | Сергіту сәтіТоптағы бір оқушыға бір сөзді айтамын ол қимылдар арқылы өз тобына түсіндіру қажет. | Ойлары жинақталып, сергиді. | 1мин |
Қолдану кезеңі | Топпен жұмыс : 1-Топ Еліміздің картасына жылу сүйгіш өсімдіктердің өсу аймақтарына орналастырады.2-Топ картаға өлкемізде өсетін өсімдіктерді орналастырады.
| Картамен жұмыс жасап үйренеді. | 8 мин |
Талдау кезеңі
| «Қар кесегі» ойынын ойнату Сұрақтарға жауап беру. | Қар кесегі ойынын ойнату барысында сұрақ –жауап қою арқылы мәтінді оқушылар талдайды
| 5 мин |
Жинақтау кезеңі | Миға шабуыл Топтарға тапсырма 1-Топ семантикалық кестені толтыру 2-Топ мақта сөзіне бес жолды өлең құрау.БББ нің «Білдім бөлімін толтыру» Алақан стратегиясы арқылы | Сыни тұрғыдан ойлай отырып,сұрақтарға жауап береді Сабақты жинақтайды | 5- мин |
Бағалау кезеңі
| Бағалау критерийлері: Білім:Үй тапсырмасын сұрау 1 ұпай Түсіну:Жаңа тақырыпты меңгеруі1ұпай Қолдану:Берілген тапсырманы түсініп жеткізе білуі 2ұпай Талдау:Белсенді,ұтымды ой айта біліп, тапсырманы аша білуі 2 ұпай Жинақтау:Тақырыпты қорытып,ойын жинақтау 2 ұпай Мұғалім жинақ ұпайына қарай бағалау | Топ басшылары тобындағы балалардың сабаққа қатысуын баяндап өтеді Мұғалімнің жиынтық бағалауы | 5 - мин |
Үй тапсыр масы: | Мәтінді оқу,мазмұндау Өлкемізде өсетін жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер туралы мәлімет жинастыру | Оқушылар бас бармақ әдісі арқылы бағалайды. |
|
Рефлексия: | БББ нің «Білдім бөлімін толтыру» «Алақан» стратегиясы арқылы сабақтан алған әсерлерін білу | Оқушылардың сабақтан алған әсері анықталады |
|