|
Дүниетану
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жылу сүйгіш, суыққа төзімді
өсімдіктер.
|
Негізгі
мақсаты:
|
1)Өсімдіктердің түрлері
жайлы тақырыпты түсіндіру, өсімдіктер тіршілігі туралы мәліметтер
беру;
2)Оқушылардың сөздік қорын
молайтып, дүниетанымын кеңейту, ойлау қабілетін
дамыту;
3) өсімдіктерге тірі жан
ретінде қарауға, оларға қамқор болуға, өсімдіктерді дұрыс күтуге
тәрбиелеу;
|
Сабақтың
типі
|
Аралас
сабақ
|
Сабақтың
әдіс- тәсілдері:
|
жеке жұмыс,топтық жұмыс,
БББ кестесі, «Ашық микрофон», «Алақан»
стратегиялары.
|
Ресурстар
|
Карта, ватман, фломастер,
стикер.
|
Түйінді
идеялары:
|
Балалар достық орнатады,
өзге топ мүшелерімен ынтымақтасып жұмыс істеуге
бейімделеді және логикалық ойлау
қабілеттері дамиды
|
Блум
кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Уақыт
|
Білім
кезеңі
|
Сәлемдесу
сәті
Үлкенге де сіз, кішіге де
сіз
Сәлем беріп ақ
ниетпен
Бас иеміз
біз
Топқа
бөліну
Гүл күлтесіндегі жазу
бойынша топқа отырғызу. 1 күлте: Біз
2- күлте: талаптымыз
Сабаққа даярлық
Психологиялық
сәт
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Ашық микрофон» стратегиясы
арқылы оқушылар бір біріне сұрақ қояды.
сқралады.
|
Топқа
бөліну
Оқушылар оқу құралын
дайындайды Оқушылардың назары, зейіні сабаққа
аударылады
|
10 мин
|
Түсіну
кезеңі
|
Жаңа сабаққа
дайындық:
Сабақ тақырыбын Айна ойыны
арқылы шешеді.
БББ кестесінің «Білемін »
бөлімін толтырту.
Білгім келеді
бөлімін толтырту.
Оқулықпен
жұмыс: Мәтінді оқушыларға
оқыту дауыстап тізбектей
«Қаламсап ортада» әдісі арқылы топ ішінде
талдайды.
Дәптермен жұмыс: Жылу
сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктердің теріп
жазады.
Оқулықтағы тапсырмалар мен
сұрақтарды орындайды.
|
Кестеге оқушылар өсімдіктер
туралы не білетіндерін жазады.
Тақырып бойынша
білетіндерін постермен құрап тақтаға
іледі.
Мәтінді жек-жеке оқиды
оқылған жерге дейін топ мүшесі мазмұндайды Мәтінді оқу және
мазмұндау арқылы оқушылар түсінеді
Жазу емлесін басшылыққа ала
отырып, сауатты,таза, көркем жазады
|
10
мин
|
АКТ
|
Сергіту
сәті
Топтағы бір оқушыға бір
сөзді айтамын ол қимылдар арқылы өз тобына түсіндіру
қажет.
|
Ойлары жинақталып,
сергиді.
|
1мин
|
Қолдану
кезеңі
|
Топпен жұмыс
:
1-Топ Еліміздің картасына
жылу сүйгіш өсімдіктердің өсу аймақтарына
орналастырады.
2-Топ картаға өлкемізде
өсетін өсімдіктерді орналастырады.
|
Картамен жұмыс жасап
үйренеді.
|
8
мин
|
Талдау
кезеңі
|
«Қар кесегі» ойынын ойнату
Сұрақтарға жауап беру.
|
Қар кесегі ойынын ойнату
барысында сұрақ –жауап қою арқылы мәтінді оқушылар
талдайды
|
5
мин
|
Жинақтау
кезеңі
|
Миға шабуыл Топтарға
тапсырма
1-Топ семантикалық кестені
толтыру
2-Топ мақта сөзіне бес
жолды өлең құрау.
БББ нің «Білдім бөлімін
толтыру» Алақан стратегиясы арқылы
|
Сыни тұрғыдан ойлай
отырып,сұрақтарға жауап береді Сабақты
жинақтайды
|
5-
мин
|
Бағалау
кезеңі
|
Бағалау критерийлері:
Білім:Үй тапсырмасын сұрау 1 ұпай
Түсіну:Жаңа тақырыпты
меңгеруі1ұпай Қолдану:Берілген тапсырманы
түсініп жеткізе білуі 2ұпай Талдау:Белсенді,ұтымды ой айта
біліп, тапсырманы аша білуі 2 ұпай
Жинақтау:Тақырыпты қорытып,ойын
жинақтау 2 ұпай Мұғалім жинақ ұпайына қарай
бағалау
|
Топ басшылары тобындағы
балалардың сабаққа қатысуын баяндап өтеді Мұғалімнің жиынтық
бағалауы
|
5 -
мин
|
Үй тапсыр
масы:
|
Мәтінді оқу,мазмұндау
Өлкемізде өсетін жылу сүйгіш, суыққа төзімді өсімдіктер туралы
мәлімет жинастыру
|
Оқушылар бас бармақ әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
Рефлексия:
|
БББ нің «Білдім бөлімін
толтыру» «Алақан» стратегиясы арқылы сабақтан алған әсерлерін
білу
|
Оқушылардың сабақтан алған
әсері анықталады
|
|