1
|
Ұйымдастыру
сәті
|
Мұғалімнің сәлемдесуі.
Көтеріңкі көңіл-күй тудыру. 5 топқа бөлінген оқушыларға «Шеткі
адамға бер» тақырыбында сергіту сәтін
ұйымдастырады
|
«Шеткі адамға бер» сергіту
жаттығуына қатысады, мұғалім тапсырмаларын
орындайды
|
|
|
2
|
Проблеманы анықтап, сабақ мақсаттарын құру, жұмысты
ұйымдастыру
|
Проблеманы шешу сұрағы, «ми
шабуылы»: Жнергия қатты қызған денеден аз қыздырылған денеге қалай
беріледі?
Сергіту
қорытындысы мен аналогияны қолданып (оқушылар-молекула,
доп-энергия), әңгіме ұйымдастырады
|
Болжам
жасайды.
Тақырып
пен мақсатты анықтайды
|
|
|
3
|
Ақпаратты
қабылдау мен мәнін түсіну
|
Мәтінмен
жұмыс
-
Топтарға тапсырма: төмендегі жағдайларда
жылуберілуін анықтау:
-
қатты денелердің жылуөткізгіштігі
-
сұйықтардың жылуөткізгіштігі
-
газдардың жылуөткізгіштігі
-
конвекция
-
сәуле шығару
-
Жылуберілу ерекшелігін тексеру
тәжірибесі
Оқушылар жұмысын ұйымдастырып,
керек кезде кеңес береді.
Үй
тапсырмасын (таңдау бойынша) тексереді
|
Тапсырмаға қатысты жылуберілу
ерекшеліктері мен атауларын жазады, жұптық жұмыс. Тәжірибе жасап,
оны телефонға түсіреді, тұжырымдарын жазады.
Қажет болған жағдайда мұғалім
кеңесіне жүгінеді.
|
Кері
байланыс – «Бағдаршам»
|
Оқулық,
А-3 парақ қағазы, фломастерлер; Физикалық құралдар: ағаш цилиндр,
құрғақ жанғыш зат, сіріңке, боялған және боялмаған түтікті колба,
штативке бекітілгенэлектр пеші, конвекция мен жылуөткішгіштікті
көрсету құралдары, су толтырылған құрал, темір ыдыс, калориметр,
ыстық су толтырылған арнайы сауыт
|
4
|
Ақпаратты
түсінгенін тексеру
|
Орындалған жұмыс
презентациясы. Орындалған жұмысты талқылау.
Критерий
бойынша бағалау
|
Топтар
кезектесіп, жылуберілу ерекшеліктері туралы қағаз парақшаға кластер
жасай отырып, түсіндіреді. Оны ұялы телефон жазбаларымен
дәлелдейді. Критерий негізінде өз жұмыстарын
бағалайды.
|
Критериалды бағалау
|
Мультимедиялық проектор, экран, ұялы телефон
жазбалары
|
5
|
Ақпаратты
түсінгенін тексеру
|
Сапалық есептер
шешімі:
-
«Жауабы қандай?» айдарынан
-
3-жаттығу
Талқылау
|
Сұрақтарға жауап береді. 3-жаттығу сұрақтарының жауабын
дұрыс жауаппен салыстырады, жұмыстарын бағалайды
|
3-жаттығу
сұрақтары бойынша өзіндік бағалау
|
Оқулық
|
8
|
Көңіл-күй
рефлексиясы
|
Көңіл-күйді анықтау
тесті.
Қорытындылайды, белсенді оқушыларды
атайды
|
Стикерді
жапсырып, көңіл-күй деңгейін білдіреді
|
|
«Смайликтер» плакаты
|