Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
2.2.6.1 –
кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау.
2.2.1.1-шығарманың мазмұны
бойынша берілген сұрақтарға жауап
беру
|
Сабақтың
басы
5 минут
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
«Ұстаздан хат» әр оқушыға
хат беріледі. Топтан 2-3 оқушы шығып хатты оқиды. Онда оқушыға
мақтаулар жазылған.
Әр адамның жүрегіне нұрлы
күн қонып , жылумен жылыту үшін бір бірімізге мақтау сөз айтуымыз
керек. Ал сендерге қымбатты балаларым мен мақтау айтқым келеді.
Сіздердің жүздеріңіз күлкілеріңіз әдемі. Көздеріңізде қаншама
жылулық пен нұр бар. Мен сіздермен кездескенде қуанамын,
күлемін.
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Оқушылар мақтау
сөздерді оқиды
|
Керемет!
Тамаша!
|
жүрекше
хат
|
Қызығушылықты
ояту
Жеке
жұмыс
Алдыңғы
білім
5
минут
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
15
минут
Жұптық
жұмыс
5
минут
Топтық
жұмыс
10
минут
|
«Ой
қозғау»
Оқушылар айналаға
қарайықшы нелерді қөріп
тұрсыздар?
( Оқу
құралдарын)
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын түсіндіру
автор жайында толық мәлімет
алады.
Видеодан өлеңді
тыңдайды
Оқулықпен
жұмыс
Тірек схемасы арқылы
«мысал» туралы түсінік беру
«Сұрақты тауып
ал»
Сергіту
сәті
-
Оқушыларды топқа
бөлу;
-
Топ ережесін
таныстыру;
-
1-топ «Әдебиет
лотосы»
Кейіпкерлерлді
суреттейді
Мысалы: А
-айғыз
Б – белшеден кірге
батқан
Ж –
жыртық,жұлма-жұлма,
К –
кір
С-
«Әдебиеттік оқу» оқулығына
зер сала отырып, кестені
толтыру.
Оқулықтың
аты
|
Оқулық авторының
аты-жөні
|
Қандай баспадан
шыққан?
|
Редакторы
кім?
|
Салмағы
|
Әдебиеттік
оқу
|
.
|
|
|
|
|
Оқушылар кітап неден қорқуы мүмкін екенін
ойланып, ойларын ортаға
салады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
Бейнефильмді
тамашалайды.
Дескриптор
1.Мәтінді мұқият
тыңдайды;
2.Мысал туралы түсінік
алады
3.Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор
1.«әдебиет лотосы» жүйелі
құрастырады
2.«Әліпби желісімен»
мұғалімді сипаттайды;
3 .Көрсетілетін көмек түрін
ойластырады;
4. Әдебиеттік оқу оқулығын
зерттеп кестені толтырады
|
ҚБ
Керемет!
Кітаптың осы смайлигін беру
арқылы балаларға оқулықтың алғысын
жеткізу.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
79-81
беттер
дәптер
Әліпби
«Жедел
жәрдем»
|
Қалыптас
тырушы бағалау
тапсырмасы
4
минут
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
-
Шығарманың авторы
кім?
-
Жыртық кітап неге
жылады?
-
Жыртық кітаптың иесіне
қандай кеңес берер едің?
|
Дескриптор
1-сұраққа дұрыс жауап
береді;
2-сұраққа дұрыс жауап
береді;
3-сұраққа дұрыс жауап
береді;
|
ҚБ -2
балл
|
ҚБ
тапсырмасы
|
Рефлексия
1
минут
|
Кері
байланыс(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Рефлексия. «Ең
ақылды» әдісі . Бір ауыз сөзбен
айтады
-
Ұнады
-
Пайдалы
-
Қажет
-
Білдім
-
Үйрендім
-
Қызықтым
-
Ұмтылдым
-
Еске
сақтадым
|
Сұрақ –
жауап
арқылы жауап
береді
Дескриптор
:
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін кері байланысын білдіре
алады
|
Қ.Б.
Тамаша!
|
|