Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі -5
минут
Взвод
командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді,
амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін
тексеру
Cыныпты
топқа бөлу
«Бірінші,екінші санал»
Алдыңғы оқу
(үй
тапсырмасын тексеру)
-«Екі
дұрыс, бір бұрыс» тәсілі 3
минут
Өткен тақырып немесе үй
тапсырмасы бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрап
жұптық жұмыс немесе топтық жұмыс жасауға болады.
|
Пәрмендерді орындайды
Дәптерге үй тапсырмасын
орындайды
|
Мұғалім
бағалайды
|
АӘТД
кабинеті
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Миға шабуыл
(бейнеролик)
«Калашников автоматы
деген не?»
1 тапсырма
Постер қорғау
«Калашников кім және автомат қалай пайда
болды»
-5
минут
2
тапсырма
«Он сұрақ»
әдісі
Мұғалім бір оқушыны
таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді
жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ,
не ЖОҚ деп беріледі.
Бейнеролик
«Калашников:человек или
автомат»
3
тапсырма
Сұрақтар қобдишасы
әдісі
Ортаға сұрақтар
жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп бір сұрақты алады да
жауап береді және автомат бөлшегін
көрсетеді.
Бейнеролик: «Принцип
работы АК»
4
тапсырма
Тұжырымдамалық карта
әдісі
Бүгінгі өтіліп жатқан
тақырып бойынша тұжырымдамалық карта жасау (постер) тапсырылады.
Карта тақырыпты ашатындай болуы керек. Картаға сурет, кесте, ойдың
түйінді идеясы, график т.б. салуға не дайын материалды жапсыруға
болады. Тұжырымдамалық карта бергенде оқушыға оның қалай
бағаланатыны жайлы критерийлер беріледі не айтылады. Соңында әр
топтың жұмысы сол критерий бойынша
бағаланады
|
Бейне
ролик тамашалайды
Топта
постер қорғайды
Сұрақтарға жауап береді
Бейне
ролик тамашалайды
Жауап
береді,
көрсетеді
Бейне
ролик тамашалайды
Тұжырымдамалық картаны топта
құрастырады.
|
Бір-бірін
бағалайды
Өзін-өзі
бағалайды
Бөлімше
командирі
нің
бағалауы
Взвод
командирі
нің бағалауы
|
Плакат,
маркер,
постер, түрлі түсті қағаздар, таныстырылым.
презентация
Парақшалар
Парақшалар
|
Сабақтың
соңы
7
минут
|
Сабақты қорытындылау
«Жалғасын тап» тәсілі
Сөйлемнің
басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды
жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады. Бұл әдісті жаңа сабақты
бекітуге немесе үй тапсырмасын сұрауға да пайдалануға
болады.
Кері
байланыс
«Менің сабақтан кейінгі әсерім»
кестесі
Үйге
тапсырма
“Отан
қорғау жолында бес қаруың сай болсын”
тақырыбында эссе жазып келу
|
Парақшаларды толтырады,жауап береді
Кестені
толтырып,оқып береді
|
Мұғалім
бағалауы
|
Презентация
Стикерлер, макеттер, практикалық оқу
жаттығу орындары,стендтер
|