Материалдар / Ашық сабақ Калашников автоматы мен пулеметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Калашников автоматы мен пулеметі

Материал туралы қысқаша түсінік
АӘТД пәнінен 10 сыныпқа арналған ашық сабақ әзірлемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
304
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар (ашық сабақ)

Сабақтың тақырыбы: Калашников автоматы мен пулеметі

Бөлім:

І – бөлім Атыс дайындығы

Педагогтің аты-жөні

Байназаров Айдын Айткалиевич

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Калашников автоматы мен пулеметі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Автоматты жартылай бөлшектеу және жинақтауға; Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің, патронының құрылысын білуге үйрету.


Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: Калашников автоматы туралы жалпы түсінікті;оның жалпы құрылымын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Shape1 Калашников автоматы туралы ақпараттардан мысалдар келтіре алады;автоматтың бөлшектері туралы мәліметтерді біледі.

Кейбір оқушылар: Калашников автоматы туралы терең ақпараттарды меңгерген;автомат құрылысына күрделі талдаулар жасайды.


Тілдік мақсат



Оқушылар: Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің АӘТД бойынша түсінігін көрсетеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Калашников,автомат,пулемет,атыс қаруы

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады.

Талқылауға арналған тармақтар: топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды.

Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі -5 минут

Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру

Cыныпты топқа бөлу

«Бірінші,екінші санал»

Алдыңғы оқу

(үй тапсырмасын тексеру)

-«Екі дұрыс, бір бұрыс» тәсілі 3 минут

Өткен тақырып немесе үй тапсырмасы бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрап жұптық жұмыс немесе топтық жұмыс жасауға болады.

Пәрмендерді орындайды









Дәптерге үй тапсырмасын орындайды










Мұғалім бағалайды

АӘТД кабинеті


Сабақтың

ортасы

30 минут

Миға шабуыл (бейнеролик)

«Калашников автоматы деген не?»

1 тапсырма

Постер қорғау «Калашников кім және автомат қалай пайда болды»

-5 минут


2 тапсырма

«Он сұрақ» әдісі

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.


Бейнеролик

«Калашников:человек или автомат»

3 тапсырма

Сұрақтар қобдишасы әдісі

Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп бір сұрақты алады да жауап береді және автомат бөлшегін көрсетеді.


Бейнеролик: «Принцип работы АК»

4 тапсырма

Тұжырымдамалық карта әдісі

Бүгінгі өтіліп жатқан тақырып бойынша тұжырымдамалық карта жасау (постер) тапсырылады. Карта тақырыпты ашатындай болуы керек. Картаға сурет, кесте, ойдың түйінді идеясы, график т.б. салуға не дайын материалды жапсыруға болады. Тұжырымдамалық карта бергенде оқушыға оның қалай бағаланатыны жайлы критерийлер беріледі не айтылады. Соңында әр топтың жұмысы сол критерий бойынша бағаланады

Бейне ролик тамашалайды


Топта постер қорғайды



Сұрақтарға жауап береді








Бейне ролик тамашалайды



Жауап береді,

көрсетеді



Бейне ролик тамашалайды


Тұжырымдамалық картаны топта құрастырады.




Бір-бірін бағалайды





Өзін-өзі бағалайды








Бөлімше командирі

нің бағалауы







Взвод командирі

нің бағалауы


Плакат,

маркер, постер, түрлі түсті қағаздар, таныстырылым.














презентация














Парақшалар


Парақшалар

Сабақтың

соңы

7 минут

Сабақты қорытындылау

«Жалғасын тап» тәсілі

Сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырып айтады. Бұл әдісті жаңа сабақты бекітуге немесе үй тапсырмасын сұрауға да пайдалануға болады.


Кері байланыс

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі

Үйге тапсырма

Отан қорғау жолында бес қаруың сай болсын”

тақырыбында эссе жазып келу


Парақшаларды толтырады,жауап береді





Кестені толтырып,оқып береді




Мұғалім бағалауы









Презентация








Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу орындары,стендтер








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!