САБАҚ: Кейінгі палеолиттің мустье кезеңі | Мектеп: «І.Жұмағұлов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен және Көкпияз бастауыш мектебімен» мемлекеттік мекемесі |
Күні: 16-қыркүйек 2016 жыл | М ұғалімнің есімі: Диханбаева Назира Биядиловна |
СЫНЫП: 6 «Б» | Қатысқандар саны: 21 | Қатыспағандарсаны: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Кейінгі палеолит кезіндегі адамдардың іс- әрекетінің, ойлау өрісінің жетілгендігін көрсету. |
Оқу нәтижелері | Барлық оқушылар: |
| Оқушылардың бойында бастапқы ұғымы бойыша білімдері қалыптасады |
|
|
| Оқушылардың басым бөлігі:
|
| жағдайының себептерын ашып көрсетеді, қоғамдық тайпалардың жіктелуін анықтайды, саяси жағдайының өзгеруін сыртқы елдермен байланыстырады
|
| Кейбір оқушылар:
|
| Мустье сөзінің пайда болуы туралы деректерді саралайды,Мустье кезеңін басқа тас дәуірлерімен салыстырады,басқару жүйесін талдайды, топтастарының пікірін сынайды
|
Тілдік мақсат | Оқушылар: |
| Пәндік терминдер мен ұғымдарды пайдалана алады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:Тұжырымдары мен идеяларын көркем жеткізеді. |
|
|
| Сыныптағы диалог. Жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Мәнмәтін бойынша түсінгендері. |
| Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? |
| Мустье, мезолит және саналы адам тәрізді пәндік терминдерді айта аласың ба? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Пәндік терминдерді сөздік дәптерлеріне түсіру. |
Алдыңғы оқу | Өткен сабақта кейінгі палеолит туралы электронды оқулық арқылы танысты. |
Жоспар 5 мин. Ұйымдастыру кезңі: Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Жағымды оқу ортасын қалыптастыру мақсатында «Қызыл», «Сары», «Көк», «Жасыл» түстер атауымен оқушыларды бестен төрт топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру.
5 мин. Миға шабул стратегиясы арқылы ой шақыру:
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
| Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|
15 мин. | Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол арқылы топпен жарыс ұйымдастыру | ДЖИГСО стратегиясын пайдалана отырып, тақырыпқа сәйкес ақпарат ұсынудың әртүрлі формаларының негізінде жай қорытынды қалыптастырады. Талқылау және диалог жүргізеді. Оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді. Топтар бір-біріне кері байланыс жасайды. | Интернет желісінен мәлімет алу. Электронды оқулықтардан репродукцияларды (жаңалық) көру. |
15 мин. | Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестерін береді. | Әртүрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды қалыптастырады.Тақтадағы табиғат бейнеленген фотосуреттерге сүйеніп, өз ойларын жеткізеді | Интернет тақтасындағы алғашқы адамдардың еңбек құралдары туралы суреттер. |
5 мин. |
| Пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді.Қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жаңдайларда білімін сәтті түрде қолданады. |
|
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті Қорғау ережелері АКТ-менБайланыс.Құндылықтардағы байланыс. |
|
|
|
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|