Материалдар / Ашық сабақ Кейінгі палеолиттің мустье кезеңі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Кейінгі палеолиттің мустье кезеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме көмегі тиеді деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
391
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Диханбаева Назира БиядиловнаІ.Жұмағұлов атындағы орта мектебіТарих,құқық пәні мұғаліміҚазақстан тарихы 6-сынып
САБАҚ: Кейінгі палеолиттің мустье кезеңіМектеп: «І.Жұмағұлов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен және Көкпияз бастауыш мектебімен» мемлекеттік мекемесі
Күні: 16-қыркүйек 2016 жыл М ұғалімнің есімі: Диханбаева Назира Биядиловна
СЫНЫП: 6 «Б» Қатысқандар саны: 21Қатыспағандарсаны: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты Кейінгі палеолит кезіндегі адамдардың іс- әрекетінің, ойлау өрісінің жетілгендігін көрсету.
Оқу нәтижелеріБарлық оқушылар:


Оқушылардың бойында бастапқы ұғымы бойыша білімдері қалыптасады






Оқушылардың басым бөлігі:



жағдайының себептерын ашып көрсетеді, қоғамдық тайпалардың жіктелуін анықтайды, саяси жағдайының өзгеруін сыртқы елдермен байланыстырады



Кейбір оқушылар:



Мустье сөзінің пайда болуы туралы деректерді саралайды,Мустье кезеңін басқа тас дәуірлерімен салыстырады,басқару жүйесін талдайды, топтастарының пікірін сынайды

Тілдік мақсатОқушылар:


Пәндік терминдер мен ұғымдарды пайдалана алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:Тұжырымдары мен идеяларын көркем жеткізеді.






Сыныптағы диалог. Жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Мәнмәтін бойынша түсінгендері.


Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?


Мустье, мезолит және саналы адам тәрізді пәндік терминдерді айта аласың ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Пәндік терминдерді сөздік дәптерлеріне түсіру.
Алдыңғы оқуӨткен сабақта кейінгі палеолит туралы электронды оқулық арқылы танысты.
Жоспар 5 мин. Ұйымдастыру кезңі: Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Жағымды оқу ортасын қалыптастыру мақсатында «Қызыл», «Сары», «Көк», «Жасыл» түстер атауымен оқушыларды бестен төрт топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру.

5 мин. Миға шабул стратегиясы арқылы ой шақыру:









Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті

15 мин.Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сол арқылы топпен жарыс ұйымдастыру ДЖИГСО стратегиясын пайдалана отырып, тақырыпқа сәйкес ақпарат ұсынудың әртүрлі формаларының негізінде жай қорытынды қалыптастырады. Талқылау және диалог жүргізеді. Оқу бағдарламасының басқа өрістерінен білімін, дағдыларын кіріктіреді. Топтар бір-біріне кері байланыс жасайды.Интернет желісінен мәлімет алу. Электронды оқулықтардан репродукцияларды (жаңалық) көру.
15 мин.Дамыту бағдарламасын құруға арналған келісім мен кеңестерін береді.Әртүрлі дереккөздерден алынған ақпаратты жалпылайды және толық негіздей отырып қорытынды қалыптастырады.Тақтадағы табиғат бейнеленген фотосуреттерге сүйеніп, өз ойларын жеткізедіИнтернет тақтасындағы алғашқы адамдардың еңбек құралдары туралы суреттер.
5 мин.

Пәндік терминдер мен ұғымдар бойынша терең білімін және түсінігін көрсетеді.Қиын тапсырмаларды орындайды және кең өрістегі жаңдайларда білімін сәтті түрде қолданады.

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті Қорғау ережелері АКТ-менБайланыс.Құндылықтардағы байланыс.






РефлексияТөмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!