|
Қысқа мерзімді жоспары 4-сынып 3-сабақ |
||||
|
Бөлім: Программалау |
Мектеп: №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі |
|||
|
Күні: 08.09.2025 ж |
Педагогтың аты-жөні: Лапенов Арысхан |
|||
|
Сынып: 4 «А,Б,В» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Scratch программалау ортасын іске қосады. кеіпкерді таңдайды, оған қозғалыс командаларын қолданады жобаны өз ойыңмен жалғастырады |
|||
|
Құндылық |
Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты қайталау.1-тапсырма. -Костюм ауыстыру деген не? -Костюм ауыстыру үшін қандай блок қолданылады? -Циклдік командалар қай блокта орналасқан? |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
Г
|
Стикер карточка |
|
Сабақтың ортасы |
Алған біліміңді өмірде қажет кезде қолдану үшін жоба құрып үйренеміз. Жобаның мақсаты: Спрайттардың костюмін ауыстыру. Жұмыс барысы: - Scratch программасын іске қосу; -Интернеттен қажетті суреттерді жинақтау; -Кейіпкердің әр бағытқа қозғалысын жасау; -Фон мен спрайттардың костюмдерін ауыстыру; -жобаны сақтау. Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
2-тапсырма.
3-тапсырма.
|
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды -кейіпкерге костюм ауыстырады; -кейіпкерге мәлімет айтуға командаларды қолданады. 3-тапсырманы орындайды -сахнаның фонын ауыстырады; -жобаны өз ойыңмен жалғастырады; -жобаны бумаға сақтайды. |
ҚБ: геометриялық фигуралар
Г
Г
|
Компьютер Scratch программалау ортасы |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 3 |
|
|
|
Тексерілді:___________ Достанов Н
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.
Ашық сабақ Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру.
|
Қысқа мерзімді жоспары 4-сынып 3-сабақ |
||||
|
Бөлім: Программалау |
Мектеп: №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі |
|||
|
Күні: 08.09.2025 ж |
Педагогтың аты-жөні: Лапенов Арысхан |
|||
|
Сынып: 4 «А,Б,В» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Scratch программалау ортасын іске қосады. кеіпкерді таңдайды, оған қозғалыс командаларын қолданады жобаны өз ойыңмен жалғастырады |
|||
|
Құндылық |
Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты қайталау.1-тапсырма. -Костюм ауыстыру деген не? -Костюм ауыстыру үшін қандай блок қолданылады? -Циклдік командалар қай блокта орналасқан? |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Сұрақтарға жауап береді. |
Г
|
Стикер карточка |
|
Сабақтың ортасы |
Алған біліміңді өмірде қажет кезде қолдану үшін жоба құрып үйренеміз. Жобаның мақсаты: Спрайттардың костюмін ауыстыру. Жұмыс барысы: - Scratch программасын іске қосу; -Интернеттен қажетті суреттерді жинақтау; -Кейіпкердің әр бағытқа қозғалысын жасау; -Фон мен спрайттардың костюмдерін ауыстыру; -жобаны сақтау. Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
2-тапсырма.
3-тапсырма.
|
Мұғалімді тыңдайды 1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды -кейіпкерге костюм ауыстырады; -кейіпкерге мәлімет айтуға командаларды қолданады. 3-тапсырманы орындайды -сахнаның фонын ауыстырады; -жобаны өз ойыңмен жалғастырады; -жобаны бумаға сақтайды. |
ҚБ: геометриялық фигуралар
Г
Г
|
Компьютер Scratch программалау ортасы |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 3 |
|
|
|
Тексерілді:___________ Достанов Н
шағым қалдыра аласыз













