Күні: 21.02.2018 жыл
Сынып: 1 Ә
Қатысқандар саны: Мектеп: №1
Қатыспағандар саны: Мұғалім: Боденбаева Б.Б
Сабақтың тақырыбы
Кейіпкерлерді сипаттаймын. Ю әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.2.9.2 дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну (ё, ю, я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу. 1.2.1.2.1.2.5.1.1.1.6.1.1.1.4.1.1.3.10.1.1.1.4.1.1.3.11.1.
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік
Ою-орнамент
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Психологиялық дайындық
-Көңіл-күйлеріңіз қалай?
-Керемет
-Ынтаңыз ше?
-Тамаша
-Ендеше бастайық!
-О-о-о!!!
Ой қозғау.
-Біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз?
-Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті.
-Ауыз әдебиетіне нелер жатады?
-Аңыздар, ертегілер, әңгімелер т.б
-Ертегінің қандай түрлері бар?
Салт-дәстүрге, жан-жануарларға, адамдарға қатысты... т.б
-Қандай ертегі кейіпкерлерін білесіңдер?
- Алдар көсе, Қожанасыр т.б
Топқа бөлу.
-Ендеше қима қағаздарды таңдап аламыз.
Ертегі кейіпкерлері бөліктерге бөлінген. Сол бөліктер бойынша 4 топқа бөлінеді. Бөліктерді құрайды.
Қожанасыр, Алдар көсе, Маша, аюға мінездеме береді.
1. Ой қозғау. Сұрақ-жауап арқылы жұмыс:
1-топ: - Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не?
2-топ: - Дыбыстар неше түрге бөлінеді?
3-топ: - Буын дегеніміз не? А-яз, қо-ян сөзін буынға бөл.
4-топ: - Ю қандай дыбыс? Оның басқа дыбыстардан қандай айырмашылығы бар?
ҚБ: Жарайсың
Шаттық шебері
Пазл әдісі
Қожанасыр, Алдар көсе,
Аю, Маша
Сурет астындағы сұрақтарға жауап алу
Сабақтың ортасы
8 минут
№1 Оқылым.
Жеңімпаз аю.
1-топ Мәтінді оқиды.
2-топ Мәтіннің мазмұнын айтады.
3-топ Аю, түлкі, қасқыр сөздеріне дыбыстық талдау жасайды
4-топ Сұрақтар бойынша аюды сипаттайды.
Аю қандай аң?
Түсі қандай?
Оның аяғы қандай болады?
Ол қайда тіршілік етеді?
ҚБ: Менің жетістіктерім
Оқулық
Қызыл және көк түсті қақпақтар
Сергіту сәті
1 минут
Қорбаңдаған аюдың
Құлпынай көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы
16 минут
Қызықты тапсырма
8 минут
Дәптермен жұмыс
Ю әрпі бар сөздерді жазу
№3 Көп нүктенің орнына төмендегі керекті сөздерді қойып жаз.
1-топ Сөздерді дұрыс қойып, сөйлем құрастыр.
Әлия... (не) ойды? құю
Фарида ... (қандай) айран ұйытты? ою
Сүтті ыдысқа ... (не істеу) керек? Қою
2-топ Сәйкестендіру Не қайда мекендейді?
Аю ұя
Кит апан
Құс илеу
Құмырсқа ағаш
3-топ Буыннан сөз құра
4-топ Сөздерді буынға бөл.
ҚБ: топтардың бір-бірін бағалауы
№3 дәптер
А-4 қағазы, желім, қима қағаздар
Суреттер
топтамасы
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия
Желкенді кеме
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.