0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
«______________________» ортаңғы тобыныңұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыТәрбиеші:__________________________________________________ Күні:_______________________________Білім саласы: «Қатынас»Бөлімдері: Көркем әдебиетТақырыбы: «Кел, балалар, оқылық!»Мақсаты: Қазақтан шыққан тұңғыш педагог Ы.Алтынсарин өмірі және оның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастыру. Өлеңді жатқа айтуға үйрету. Сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Біледі: өлеңді мәнерлеп жатқа айта біледі;
Игереді: ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады;
Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.
| Әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
| Мотива-циялық-қозғау-шылық | Шаттық шеңбері: Достарды біз қолдаймыз, Қиын шақта қорғаймыз. Біздің топта ұл-қыздар Тату-тәтті ойнаймыз. | Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды. |
| Ұйымдас-тырушы-лық-ізденушілік | -Балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізде қазақтың тұңғыш педагогі Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық! өлеңімен танысамыз.Өлең шумақтарын алдымен балаларға мәнерлеп оқып беру, мазмұнын ашу. Кел,балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар. Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар. Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық.Сұрақ-жауап арқылы өлеңнің мазмұнын сұрап білу.-Өлеңде не жайында айтылған?-Өлеңде балаларды неге шақырады? Сергіту сәті: Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстай болып ұшамыз, Көбелектей қонамыз. | Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдайды. Тәрбиешімен бірге қайталап жаттайды. Балалардың түсінігі, ойлары. Оқу-білім алуға шақырады. Қимылмен жасайды. |
| Рефлек-сиялық-түзетушілік | 1. Өлеңді жаттау.2. Өнер-білім туралы мақал-мәтелдер айту:*Оқу – инемен құдық қазғандай.*Оқусыз білім жоқ.*Оқу – білім бұлағы, білім – өмір шырағы. | Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын жаттап, мақал-мәтелдерді қайталайды. |
Игереді: ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады;
Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Актанова Асемгуль БулатбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ашық сабақ "кел балалар оқылық" шағын орталық
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "кел балалар оқылық" шағын орталық
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өте тиімді,шағын орталық тәрбиешілеріне керек деп ойлаим.
Материалдың қысқаша нұсқасы
«______________________» ортаңғы тобыныңұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыТәрбиеші:__________________________________________________ Күні:_______________________________Білім саласы: «Қатынас»Бөлімдері: Көркем әдебиетТақырыбы: «Кел, балалар, оқылық!»Мақсаты: Қазақтан шыққан тұңғыш педагог Ы.Алтынсарин өмірі және оның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастыру. Өлеңді жатқа айтуға үйрету. Сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Біледі: өлеңді мәнерлеп жатқа айта біледі;
Игереді: ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады;
Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.
| Әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
| Мотива-циялық-қозғау-шылық | Шаттық шеңбері: Достарды біз қолдаймыз, Қиын шақта қорғаймыз. Біздің топта ұл-қыздар Тату-тәтті ойнаймыз. | Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды. |
| Ұйымдас-тырушы-лық-ізденушілік | -Балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізде қазақтың тұңғыш педагогі Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық! өлеңімен танысамыз.Өлең шумақтарын алдымен балаларға мәнерлеп оқып беру, мазмұнын ашу. Кел,балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар. Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар. Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық.Сұрақ-жауап арқылы өлеңнің мазмұнын сұрап білу.-Өлеңде не жайында айтылған?-Өлеңде балаларды неге шақырады? Сергіту сәті: Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстай болып ұшамыз, Көбелектей қонамыз. | Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдайды. Тәрбиешімен бірге қайталап жаттайды. Балалардың түсінігі, ойлары. Оқу-білім алуға шақырады. Қимылмен жасайды. |
| Рефлек-сиялық-түзетушілік | 1. Өлеңді жаттау.2. Өнер-білім туралы мақал-мәтелдер айту:*Оқу – инемен құдық қазғандай.*Оқусыз білім жоқ.*Оқу – білім бұлағы, білім – өмір шырағы. | Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын жаттап, мақал-мәтелдерді қайталайды. |
Игереді: ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады;
Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2019
614
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













