Материалдар / Ашық сабақ "кел балалар оқылық" шағын орталық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "кел балалар оқылық" шағын орталық

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өте тиімді,шағын орталық тәрбиешілеріне керек деп ойлаим.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
520
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«______________________» ортаңғы тобыныңұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыТәрбиеші:__________________________________________________ Күні:_______________________________Білім саласы: «Қатынас»Бөлімдері: Көркем әдебиетТақырыбы: «Кел, балалар, оқылық!»Мақсаты: Қазақтан шыққан тұңғыш педагог Ы.Алтынсарин өмірі және оның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастыру. Өлеңді жатқа айтуға үйрету. Сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Әрекет кезеңіТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотива-циялық-қозғау-шылықШаттық шеңбері: Достарды біз қолдаймыз, Қиын шақта қорғаймыз. Біздің топта ұл-қыздар Тату-тәтті ойнаймыз.Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды.
Ұйымдас-тырушы-лық-ізденушілік

-Балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізде қазақтың тұңғыш педагогі Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық! өлеңімен танысамыз.Өлең шумақтарын алдымен балаларға мәнерлеп оқып беру, мазмұнын ашу. Кел,балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар. Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар. Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық.Сұрақ-жауап арқылы өлеңнің мазмұнын сұрап білу.-Өлеңде не жайында айтылған?-Өлеңде балаларды неге шақырады?

Сергіту сәті: Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстай болып ұшамыз, Көбелектей қонамыз.














Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдайды.



Тәрбиешімен бірге қайталап жаттайды.



Балалардың түсінігі, ойлары.

Оқу-білім алуға шақырады.





Қимылмен жасайды.

Рефлек-сиялық-түзетушілік1. Өлеңді жаттау.2. Өнер-білім туралы мақал-мәтелдер айту:*Оқу – инемен құдық қазғандай.*Оқусыз білім жоқ.*Оқу – білім бұлағы, білім – өмір шырағы.Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын жаттап, мақал-мәтелдерді қайталайды.
Күтілетін нәтиже:Біледі: өлеңді мәнерлеп жатқа айта біледі;

Игереді: ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады;

Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!