Ашық сабақ "кел балалар оқылық" шағын орталық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "кел балалар оқылық" шағын орталық

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал өте тиімді,шағын орталық тәрбиешілеріне керек деп ойлаим.
Материалдың қысқаша нұсқасы
«______________________» ортаңғы тобыныңұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасыТәрбиеші:__________________________________________________ Күні:_______________________________Білім саласы: «Қатынас»Бөлімдері: Көркем әдебиетТақырыбы: «Кел, балалар, оқылық!»Мақсаты: Қазақтан шыққан тұңғыш педагог Ы.Алтынсарин өмірі және оның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастыру. Өлеңді жатқа айтуға үйрету. Сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

Әрекет кезеңіТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотива-циялық-қозғау-шылықШаттық шеңбері: Достарды біз қолдаймыз, Қиын шақта қорғаймыз. Біздің топта ұл-қыздар Тату-тәтті ойнаймыз.Өлең шумақтарына қосылып қимыл-қозғалысын жасайды.
Ұйымдас-тырушы-лық-ізденушілік

-Балалар, бүгінгі оқу іс-әрекетімізде қазақтың тұңғыш педагогі Ы.Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық! өлеңімен танысамыз.Өлең шумақтарын алдымен балаларға мәнерлеп оқып беру, мазмұнын ашу. Кел,балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық. Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар. Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар. Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық.Сұрақ-жауап арқылы өлеңнің мазмұнын сұрап білу.-Өлеңде не жайында айтылған?-Өлеңде балаларды неге шақырады?

Сергіту сәті: Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстай болып ұшамыз, Көбелектей қонамыз.














Балалар өлең жолдарын мұқият тыңдайды.



Тәрбиешімен бірге қайталап жаттайды.



Балалардың түсінігі, ойлары.

Оқу-білім алуға шақырады.





Қимылмен жасайды.

Рефлек-сиялық-түзетушілік1. Өлеңді жаттау.2. Өнер-білім туралы мақал-мәтелдер айту:*Оқу – инемен құдық қазғандай.*Оқусыз білім жоқ.*Оқу – білім бұлағы, білім – өмір шырағы.Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын жаттап, мақал-мәтелдерді қайталайды.
Күтілетін нәтиже:Біледі: өлеңді мәнерлеп жатқа айта біледі;

Игереді: ақынның шығармашылығы жайлы білімдерін қалыптастырады;

Меңгереді: сұрақ-жауап арқылы білімге деген қызығушылығын арттыруды.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.02.2019
614
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі