Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Тригонометрия.

    Мектеп:М.Маметова атындағы орта мектеп

    Күні:27.01.2023

    Мұғалімнің аты-жөні:Әлім Райхан Жаманаққызы

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Тригонометрия формулалары.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;


    Сабақтың мақсаты

    • Келтіру формулаларын біледі;

    • Келтіру формулаларын қорытады;

    Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    3 мин.



    «Шабадан,

    еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін.

    «Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таратамын.

    1. Үй тапсырмасын тексеру:

    2. «Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі: оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыпты қайталаймын.-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет?-Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай?-Не үшін синус функция тақ функция болады?-Период деген не?

    Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.


    «Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі тексереді.

    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.

    -2-ші сұраққа жауап береді.

    -3-ші сұраққа жауап береді.

    3-балл

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



    Оқулық 9-сынып.


    қима-қағаз


    Градус жазылған қима-қағаз





    Ұжымдық жұмыс.


    8 мин.




    Жаңа тақырыпты меңгеру.

    4.Проблемалық ой тастай отырып, жаңа тақырыпты ашу мақсатында әр топқа тапсырма беремін.

    Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте;

    1-топ.

    =

    2-топ =

    =

    =

    =

    3- топ =

    =

    =

    =

    Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тыісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін


    Жаңа тақырыпты меңгеру

    Оқушылар жауап береді

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады






    Ол үшін bilimland.kz сайтынан видео көрсетіледі. Мақсаты:оқушыларға келтіру формулалары туралы түсінік беру және оларды қолдануды уйрету.


    . Видео көру арқылы оқушылар қолдарындағы дәптерлеріне формулаларды «түртіп қойып» тақырыпты топпен талқылайды.

    Дескриптор:

    -функциялардинг қасиеттерын пайдаланады

    -функциялардың периодтылығын анықтыйды

    -функциялардың ширектерде таңбасыны табады

    -синус,косинус,

    тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді.

    3-балл

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады





    ДК экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 9-сынып.





    https://bilimland.kz/kk/subject/


    Shape1 Shape2




    Сабақтың ортасы


    10 мин.


    Жеке жұмыс.




    Тапсырма: Кестені толдырындар


    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

    Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.



    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.


    Дескриптор

    -келтіру формулаларын сәйкестендіреді;

    -дұрыстығын тексереді

    2-балл


    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



    ДК экраны

    9 сынып,

    Алгебра

    Шыныбеков

    «Атамұра» 2019

    Кесте


    Жеке жұмыс.

    10 мин.



    «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі


    «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, Берілгені:

    =

    =

    =

    2-топ №405(3,4),406(1)

    =

    =

    . =

    Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтерген балаларға көмек беремін.



    Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды


    3-топ №405(5,7),406(4)

    =

    =

    =


    Дескриптор.

    -Тригонометриялық функцияның қай ширекте екендігін анықтайды

    -Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады

    2-балл

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.


    Жеке жұмыс.

    7 мин.


    «Конверттегі сұрақ» тәсілі


    «Конверттегі сұрақ» тәсілі

    Тапсырма;

    деп алып, ның мәнін табыңдар.


    Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.



    «Конверттегі сұрақ» тәсілі


    бойынша жұмыс жасайды.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

    Дескриптор:

    -Келтіру формулаларын қолдайды

    -Келтіру формулалар кестесін пайдаланады

    -Өрнектің мәнін табады. 3-балл

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    .

    .






    ДК экраны

    қосымша




    Сабақтың соңы.









    Рефлексия



    7 мин.

    « Қара жәшік ішіндегі жұмыс» әдісін қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы болады.

    1. =

    a) б) с) д)жауабы өзге

    2. =

    a) б) 1 с ) -1 д )-

    3. )

    a) б ) с ) д )


    Рефлексия;”Ресторан” әдісі.Әр топқа ватман таратамын

    -Маған ұнады,тағы барма.........

    -Мен бүл туралы көп нәрсе .......

    -Маған көп үнады...

    -Мен сіңірдім....

    -Мен түсіндым....

    -Өтінемін, қосыңыз...

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әлім Райхан Жаманаққызы
    07 Қараша 2023
    727
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Келтіру формулалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Келтіру формулалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Келтіру формулалары атты сабақ жоспары жас мамандарға көмегі тиеді деген ниетпен жариялап отырмын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Тригонометрия.

    Мектеп:М.Маметова атындағы орта мектеп

    Күні:27.01.2023

    Мұғалімнің аты-жөні:Әлім Райхан Жаманаққызы

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Тригонометрия формулалары.



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;


    Сабақтың мақсаты

    • Келтіру формулаларын біледі;

    • Келтіру формулаларын қорытады;

    Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    3 мин.



    «Шабадан,

    еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

    Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін.

    «Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таратамын.

    1. Үй тапсырмасын тексеру:

    2. «Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі: оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыпты қайталаймын.-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет?-Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай?-Не үшін синус функция тақ функция болады?-Период деген не?

    Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.


    «Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі тексереді.

    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.

    -2-ші сұраққа жауап береді.

    -3-ші сұраққа жауап береді.

    3-балл

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



    Оқулық 9-сынып.


    қима-қағаз


    Градус жазылған қима-қағаз





    Ұжымдық жұмыс.


    8 мин.




    Жаңа тақырыпты меңгеру.

    4.Проблемалық ой тастай отырып, жаңа тақырыпты ашу мақсатында әр топқа тапсырма беремін.

    Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте;

    1-топ.

    =

    2-топ =

    =

    =

    =

    3- топ =

    =

    =

    =

    Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тыісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін


    Жаңа тақырыпты меңгеру

    Оқушылар жауап береді

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады






    Ол үшін bilimland.kz сайтынан видео көрсетіледі. Мақсаты:оқушыларға келтіру формулалары туралы түсінік беру және оларды қолдануды уйрету.


    . Видео көру арқылы оқушылар қолдарындағы дәптерлеріне формулаларды «түртіп қойып» тақырыпты топпен талқылайды.

    Дескриптор:

    -функциялардинг қасиеттерын пайдаланады

    -функциялардың периодтылығын анықтыйды

    -функциялардың ширектерде таңбасыны табады

    -синус,косинус,

    тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді.

    3-балл

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады





    ДК экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 9-сынып.





    https://bilimland.kz/kk/subject/


    Shape1 Shape2




    Сабақтың ортасы


    10 мин.


    Жеке жұмыс.




    Тапсырма: Кестені толдырындар


    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

    Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.



    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.


    Дескриптор

    -келтіру формулаларын сәйкестендіреді;

    -дұрыстығын тексереді

    2-балл


    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



    ДК экраны

    9 сынып,

    Алгебра

    Шыныбеков

    «Атамұра» 2019

    Кесте


    Жеке жұмыс.

    10 мин.



    «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі


    «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, Берілгені:

    =

    =

    =

    2-топ №405(3,4),406(1)

    =

    =

    . =

    Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтерген балаларға көмек беремін.



    Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды


    3-топ №405(5,7),406(4)

    =

    =

    =


    Дескриптор.

    -Тригонометриялық функцияның қай ширекте екендігін анықтайды

    -Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады

    2-балл

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.


    Жеке жұмыс.

    7 мин.


    «Конверттегі сұрақ» тәсілі


    «Конверттегі сұрақ» тәсілі

    Тапсырма;

    деп алып, ның мәнін табыңдар.


    Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.



    «Конверттегі сұрақ» тәсілі


    бойынша жұмыс жасайды.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

    Дескриптор:

    -Келтіру формулаларын қолдайды

    -Келтіру формулалар кестесін пайдаланады

    -Өрнектің мәнін табады. 3-балл

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    .

    .






    ДК экраны

    қосымша




    Сабақтың соңы.









    Рефлексия



    7 мин.

    « Қара жәшік ішіндегі жұмыс» әдісін қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы болады.

    1. =

    a) б) с) д)жауабы өзге

    2. =

    a) б) 1 с ) -1 д )-

    3. )

    a) б ) с ) д )


    Рефлексия;”Ресторан” әдісі.Әр топқа ватман таратамын

    -Маған ұнады,тағы барма.........

    -Мен бүл туралы көп нәрсе .......

    -Маған көп үнады...

    -Мен сіңірдім....

    -Мен түсіндым....

    -Өтінемін, қосыңыз...

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 9 сынып
    07.11.2023
    727
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әлім Райхан Жаманаққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации