Ашық сабақ. Келтіру формулалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Келтіру формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар №17 сабак

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Тригонометрия.

Мектеп:

Күні: 10.02.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометрия формулалары.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;


Сабақтың мақсаты

  • Келтіру формулаларын біледі;

  • Келтіру формулаларын қорытады;

Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады.

Бағалау критерийі

  • Келтіру формулаларын тұжырымдайды;

  • Келтіру формулаларын қорытып шығарады;

Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Алдыңғы білім


-Бұрыш қандай фигура екендігін біледі. Бірлік тригонометриялық дөңгелектен пайдалана алады,тригонометриялық функциялардың әр түрлі ширектердегі таңбаларың таба алады. Синус ,косинус, тангенс,котангенс функцияларың біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

3 мин.





«Айналмалы бекет» әдісі

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін.

  1. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы Үй тапсырмасын тексеру:

  2. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы : оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыпты қайталаймын.

-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет?

-Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай?

-синус функция тақ па немесе жұп функция болама?

-Период деген не?

- синус және косинус ширектердегі таңбалары

- cosx>0, tgx<0 қай ширек?

- cosx, sinx ең кіші оң периоды

- 1 рад неше градус?

- 3П\5 неше градус?

- cos(-x)=

- sin 300 мәні



Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.


«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.

......

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1000 тг беріледі.



Оқулық 9-сынып.


қима-қағаз


интерактивті тақта





Ұжымдық жұмыс.


5 мин.




Жаңа тақырыпты меңгеру.

4.Проблемалық ой тастай отырып, жаңа тақырыпты ашу мақсатында тақтада tg3000 ,cos120 0 ,sin330 0 т есептерін беремін.Бұл есептерді шығару үшін мынадай келтіру формуласы қажет болатынын айтамын. Эфирде видео ролик кәрсетіледі. https://youtu.be/VQQiJHOH5VAсілтемесі арқылы Жаңа тақырыпты ашу:

Егер      бұрышының функциялары берілсе, онда оларды α бұрышына байланысты тригонометриялық функцияларға келтіру ыңғайлы.

Келтіру формулаларын k =1;2;3;4 болған жағдайда,          өрнегін, яғни                                бұрыштары үшін қарастырамыз.


Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте;

Sin(п|2-) =sin(3600-300)=-sin300

= -1/2 немесе

=sin(2700+600)=-сos600

=-1/2

немесе

=tg(3600-600 )=-tg600=- немесе =tg(2700+300 )=-сtg300=-

Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тиісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін


Жаңа тақырыпты меңгеру

Оқушылар жауап береді

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады






Ол үшін bilimland.kz сайтынан видео көрсетіледі. Мақсаты:оқушыларға келтіру формулалары туралы түсінік беру және оларды қолдануды уйрету.


.Видео көру арқылы оқушылар қолдарындағы дәптерлеріне формулаларды «түртіп қойып» тақырыпты топпен талқылайды.

Оқушылар синус келтіру формулаларын пайдаланып косинус келтіру формулаларын қорытып шығарады.

Дескриптор:

-функциялардинг қасиеттерын пайдаланады

-функциялардың периодтылығын анықтыйды

-функциялардың ширектерде таңбасыны табады

-синус,косинус,

тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді.

3-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 5000 балл қойылады





ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 9-сынып.



https://youtu.be/VQQiJHOH5VAсілтемесі


Прямоугольник 1




Сабақтың ортасы


10 мин.



Сергіту сәті




Тапсырма: «Тарсия» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.

tarsia (1).pdf


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету

.1)Екі бала шахматы екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы шахматты неше сағат ойнайды?

Жауабы:(2 сағат;two o’clock; 2 часов)






Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.


Дескриптор

-келтіру формулаларын сәйкестендіреді;

-дұрыстығын тексереді

2-балл


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

9 сынып,

Алгебра

Шыныбеков

«Атамұра» 2019

Кесте


Жеке жұмыс.

10 мин.



«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі


«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, Берілгені:

=

=

=

2-топ №405(3,4),406(1)

=

=

. =

Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтергенбалаларға көмек беремін.



Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды


3-топ №405(5,7),406(4)

=

=

=


Дескриптор.

-Тригонометриялық функцияның қай ширекте екендігін анықтайды

-Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады

2-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




ДК экраны

9-сынып оқулығы.


Жеке жұмыс.

7 мин.


«Конверттегі сұрақ» тәсілі


«Конверттегі сұрақ» тәсілі

Тапсырма;

деп алып, ның мәнін табыңдар.


Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.



«Конверттегі сұрақ» тәсілі


бойынша жұмыс жасайды.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

Дескриптор:

-Келтіру формулаларын қолдайды

-Келтіру формулалар кестесін пайдаланады

-Өрнектің мәнін табады. 3-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.

.






ДК экраны

қосымша




Сабақтың соңы.









Рефлексия



5 мин.

« Қара жәшік ішіндегі жұмыс»әдісін қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы болады.

1. =

a) б) с) д)жауабы өзге

2. =

a) б) 1 с ) -1 д )-

3. )

a) б ) с ) д )


Рефлексия;Ресторан әдісі.Әр топқа ватман таратамын

-Маған ұнады,тағы барма.........

-Мен бүл туралы көп нәрсе .......

-Маған көп үнады...

-Мен сіңірдім....

-Мен түсіндым....

-Өтінемін, қосыңыз...

Үй тапсырмасы: №412

Оқушылар тестті орындайды

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында “Тест” әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын


Дескриптор:

--функциялардың ширектерде таңбасыны табады

-синус,косинус,

тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді.


Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын



ДК экраны

9-сынып оқулығы.



Тест тапсырмалары



смайликтер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Өтілген тақырыпты қайталау үшін саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланамын. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жетістікке жетуге көмектеседі, үйрете отырып өзі үйренеді, пысықтайды. «Бағалау» әдісі арқылы саралау жүргіземін.

Оқушылар түсінгендері арқылы, біліктерін қолдану үшін, саралаудың тапсырма тәсілімен «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін

Сыныппен жұмыс

Оқушылардың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында саралаудың «қорытынды» тәсілін басшылыққа ала отырып «тест» әдісін қолданып білімдерін анықтаймын.

Қызыл ,сары тусты корсетген оқушылырға көмектесемін


Оқушыларды ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын.

10- баллдык жүйе бойынша бага коямын

«4 қүбылыс» сергіту сәті жүргізу арқалы оқушылардың денсаулығына мән беруіне назар аударамын

Сабақ үстінде үшкір, өткір заттарды бір-біріне лақтырмайды.


Оқушылардың сабаққа белсене қатысуы арқылы көңіл күйлері жақсы болады.


Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:






















Қысқа мерзімді жоспар №19 сабак

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Тригонометрия.

Мектеп:

Күні: 10.02.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Нарымбетова А.С

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометрия формулалары.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;


Сабақтың мақсаты

  • Келтіру формулаларын біледі;

  • Келтіру формулаларын қорытады;

Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады.

Бағалау критерийі

  • Келтіру формулаларын тұжырымдайды;

  • Келтіру формулаларын қорытып шығарады;

Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолданады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика және терминология:

Шеңбер ,период,синус,косинус,таңба,жуп ,тақ тангенс,котангенс,градус,радиан,бұрыш,толықтауыш бұрыш,ушбұрыш.

Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер:

Тригонометрияның негізгі формуласы деп нені айтамыз?

Тригонометриялық функциялардың тақ-жүптығын көрсет?

Толықтауыш бұрыштардағы ұқсас функциялардың мәндері тең болады.

Атаулары бойынша бір-біріне ұқсас функциялар..............................................

Толықтауыш бұрыштары деп аталады...........................................................

Келтіру формулалары дегеніміз не?

Оны қалай түсінесіндер?

Құндылықтарға

баулу




Оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға, жағдайларды сараптау ,жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға баулу.

Пәнаралық

байланыс

Геометрия

Алдыңғы білім


-Бұрыш қандай фигура екендігін біледі. Бірлік тригонометриялық дөңгелектен пайдалана алады,тригонометриялық функциялардың әр түрлі ширектердегі таңбаларың таба алады. Синус ,косинус, тангенс,котангенс функцияларың біледі.

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

3 мин.



«Шабадан,

еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін.

«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таратамын.

Үй тапсырмасын тексеру:

«Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі: оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыпты қайталаймын.-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет?-Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай?-Не үшін синус функция тақ функция болады?-Период деген не?

Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.


«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

«Мен саған, сен маған» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі тексереді.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.

3-балл

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Оқулық 9-сынып.


қима-қағаз


Градус жазылған қима-қағаз





Ұжымдық жұмыс.


5 мин.




Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте;

=

Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тыісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін


Оқушылар жауап береді

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады
Ол үшін bilimland.kz сайтынан видео көрсетіледі. Мақсаты:оқушыларға келтіру формулалары туралы түсінік беру және оларды қолдануды уйрету.

Поле 1

sinsin

coscos

tg tgctgctg


.Видео көру арқылы оқушылар қолдарындағы дәптерлеріне формулаларды «түртіп қойып» тақырыпты топпен талқылайды.

Дескриптор:

-функциялардинг қасиеттерын пайдаланады

-функциялардың периодтылығын анықтыйды

-функциялардың ширектерде таңбасыны табады

-синус,косинус,

тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді.



Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 9-сынып.





https://bilimland.kz/kk/subject/






КестеПрямоугольник 2




Сабақтың ортасы


10 мин.



Жеке жұмыс.





Тапсырма:

sin(30)sin30

sin(30)sin30

sin(240) sin 240

cos(210) cos 210

tg(45) tg 451

tg(210) tg 210

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.


Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

sin 90 1

cos60

tg 45 1



Дескриптор


-формуланы біледі;

-мәнін табады


Бағалау

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




ДК экраны

9 сынып,

Алгебра

Шыныбеков

«Атамұра» 2019



Жеке жұмыс.

10 мин.



«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі


«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін,

2sin904cos60tg45 өрнегініңмəнін табыңыз.


Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтергенбалаларға көмек беремін.



Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды


2sin904cos60tg45= 2*1+4*1/2-1=3

Жауабы: 3


Дескриптор.

-Тригонометриялық формула кестесін пайдаланады

- кестесін пайдаланып мәндерін жазады

-Есепты шығарады

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

9-сынып оқулығы.


Жеке жұмыс.

7 мин.


«Конверттегі сұрақ» тәсілі


«Конверттегі сұрақ» тәсілі

Тапсырма;

Егер cosжəне 0 π/2 болса, ондаtgөрнегінің мəнін табыңыз.


Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.



«Конверттегі сұрақ» тәсілі


бойынша жұмыс жасайды.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

Дескриптор:

-ширегін ажыратады

-таңбасын біледі

-Өрнектің мәнін табады.

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.

.

9-сынып оқулығы.




ДК экраны





Сабақтың соңы.









Рефлексия



5 мин.

« Қара жәшік ішіндегі жұмыс»әдісін қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы болады.

1. =

a) б) с) д)жауабы өзге

2. =

a) б) 1 с ) -1 д )-

3. )

a) б ) с ) д )


Рефлексия;Ресторан әдісі.Әр топқа ватман таратамын

-Маған ұнады,тағы барма.........

-Мен бүл туралы көп нәрсе .......

-Маған көп үнады...

-Мен сіңірдім....

-Мен түсіндым....

-Өтінемін, қосыңыз...

Үй тапсырмасы: №412

Оқушылар тестті орындайды

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында “Тест” әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын


Дескриптор:

--функциялардың ширектерде таңбасыны табады

-синус,косинус,

тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді.


Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын



ДК экраны


Тест тапсырмалары



смайликтер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Өтілген тақырыпты қайталау үшін саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланамын. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жетістікке жетуге көмектеседі, үйрете отырып өзі үйренеді, пысықтайды. «Бағалау» әдісі арқылы саралау жүргіземін.

Оқушылар түсінгендері арқылы, біліктерін қолдану үшін, саралаудың тапсырма тәсілімен «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін

Сыныппен жұмыс

Оқушылардың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында саралаудың «қорытынды» тәсілін басшылыққа ала отырып «тест» әдісін қолданып білімдерін анықтаймын.

Қызыл ,сары тусты корсетген оқушылырға көмектесемін

Оқушыларды ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын. Оқушы өзін-өзі смайликпен бағалайды.


10-баллдык жүйе бойынша багаларын коямын

«4 қүбылыс» сергіту сәті жүргізу арқалы оқушылардың денсаулығына мән беруіне назар аударамын

Сабақ үстінде үшкір, өткір заттарды бір-біріне лақтырмайды.


Оқушылардың сабаққа белсене қатысуы арқылы көңіл күйлері жақсы болады.


Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі