Қысқа мерзімді жоспар №17 сабак
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тригонометрия. |
Мектеп: |
||
|
Күні: 10.02.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Тригонометрия формулалары. |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
||
|
Сабақтың мақсаты |
Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады. |
||
|
Бағалау критерийі |
Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолданады. |
||
|
Алдыңғы білім |
-Бұрыш қандай фигура екендігін біледі. Бірлік тригонометриялық дөңгелектен пайдалана алады,тригонометриялық функциялардың әр түрлі ширектердегі таңбаларың таба алады. Синус ,косинус, тангенс,котангенс функцияларың біледі. |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 3 мин. «Айналмалы бекет» әдісі |
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін.
-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет? -Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай? -синус функция тақ па немесе жұп функция болама? -Период деген не? - синус және косинус ширектердегі таңбалары - cosx>0, tgx<0 қай ширек? - cosx, sinx ең кіші оң периоды - 1 рад неше градус? - 3П\5 неше градус? - cos(-x)= - sin 300 мәні
Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.
|
«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. ...... Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1000 тг беріледі.
|
Оқулық 9-сынып.
қима-қағаз
интерактивті тақта
|
|||||
|
Ұжымдық жұмыс. 5 мин.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру. 4.Проблемалық ой тастай отырып, жаңа тақырыпты ашу мақсатында тақтада tg3000 ,cos120 0 ,sin330 0 т есептерін беремін.Бұл есептерді шығару үшін мынадай келтіру формуласы қажет болатынын айтамын. Эфирде видео ролик кәрсетіледі. https://youtu.be/VQQiJHOH5VAсілтемесі арқылы Жаңа тақырыпты ашу: Егер Келтіру формулаларын k =1;2;3;4 болған
жағдайда,
Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте; Sin(п|2-) = -1/2 немесе
=-1/2
Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тиісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін Жаңа тақырыпты меңгеру
|
Оқушылар жауап береді Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады Ол үшін bilimland.kz сайтынан видео көрсетіледі. Мақсаты:оқушыларға келтіру формулалары туралы түсінік беру және оларды қолдануды уйрету. .Видео көру арқылы оқушылар қолдарындағы дәптерлеріне формулаларды «түртіп қойып» тақырыпты топпен талқылайды. Оқушылар синус келтіру формулаларын пайдаланып косинус келтіру формулаларын қорытып шығарады.
|
Дескриптор: -функциялардинг қасиеттерын пайдаланады -функциялардың периодтылығын анықтыйды -функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 5000 балл қойылады |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 9-сынып.
https://youtu.be/VQQiJHOH5VAсілтемесі
|
|||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
Сергіту сәті |
Тапсырма: «Тарсия» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету .1)Екі бала шахматы екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы шахматты неше сағат ойнайды? Жауабы:(2 сағат;two o’clock; 2 часов)
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 9 сынып, Алгебра Шыныбеков «Атамұра» 2019 Кесте |
|||||
|
Жеке жұмыс. 10 мин. «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі |
«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, Берілгені:
2-топ №405(3,4),406(1)
. Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтергенбалаларға көмек беремін. |
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды 3-топ №405(5,7),406(4)
|
Дескриптор. -Тригонометриялық функцияның қай ширекте екендігін анықтайды -Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. |
|||||
|
Жеке жұмыс. 7 мин. «Конверттегі сұрақ» тәсілі |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі Тапсырма;
Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін. |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі
бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: -Келтіру формулаларын қолдайды -Келтіру формулалар кестесін пайдаланады -Өрнектің мәнін табады. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. . ДК экраны қосымша |
|||||
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 5 мин. |
« Қара жәшік ішіндегі
жұмыс»әдісін
қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы
болады. 1. a) 2. a) 3. a) Рефлексия;”Ресторан” әдісі.Әр топқа ватман таратамын -Маған ұнады,тағы барма......... -Мен бүл туралы көп нәрсе ....... -Маған көп үнады... -Мен сіңірдім.... -Мен түсіндым.... -Өтінемін, қосыңыз... Үй тапсырмасы: №412 |
Оқушылар тестті орындайды Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында “Тест” әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын |
Дескриптор: --функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Тест тапсырмалары смайликтер |
|||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||
|
Өтілген тақырыпты қайталау үшін саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланамын. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жетістікке жетуге көмектеседі, үйрете отырып өзі үйренеді, пысықтайды. «Бағалау» әдісі арқылы саралау жүргіземін. Оқушылар түсінгендері арқылы, біліктерін қолдану үшін, саралаудың тапсырма тәсілімен «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін Сыныппен жұмыс Оқушылардың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында саралаудың «қорытынды» тәсілін басшылыққа ала отырып «тест» әдісін қолданып білімдерін анықтаймын. Қызыл ,сары тусты корсетген оқушылырға көмектесемін |
Оқушыларды ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын. 10- баллдык жүйе бойынша бага коямын |
«4 қүбылыс» сергіту сәті жүргізу арқалы оқушылардың денсаулығына мән беруіне назар аударамын Сабақ үстінде үшкір, өткір заттарды бір-біріне лақтырмайды. Оқушылардың сабаққа белсене қатысуы арқылы көңіл күйлері жақсы болады. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды. |
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||
Қысқа мерзімді жоспар №19 сабак
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тригонометрия. |
Мектеп: |
|||
|
Күні: 10.02.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нарымбетова А.С |
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тригонометрия формулалары. |
|
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады. |
|||
|
Бағалау критерийі |
Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолданады. |
|||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: Шеңбер ,период,синус,косинус,таңба,жуп ,тақ тангенс,котангенс,градус,радиан,бұрыш,толықтауыш бұрыш,ушбұрыш. Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер: Тригонометрияның негізгі формуласы деп нені айтамыз? Тригонометриялық функциялардың тақ-жүптығын көрсет? Толықтауыш бұрыштардағы ұқсас функциялардың мәндері тең болады. Атаулары бойынша бір-біріне ұқсас функциялар.............................................. Толықтауыш бұрыштары деп аталады........................................................... Келтіру формулалары дегеніміз не? Оны қалай түсінесіндер? |
|||
|
Құндылықтарға баулу
|
Оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға, жағдайларды сараптау ,жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға баулу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия |
|||
|
Алдыңғы білім |
-Бұрыш қандай фигура екендігін біледі. Бірлік тригонометриялық дөңгелектен пайдалана алады,тригонометриялық функциялардың әр түрлі ширектердегі таңбаларың таба алады. Синус ,косинус, тангенс,котангенс функцияларың біледі. |
|||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 3 мин. «Шабадан, еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін. «Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таратамын. Үй тапсырмасын тексеру: «Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі: оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыпты қайталаймын.-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет?-Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай?-Не үшін синус функция тақ функция болады?-Период деген не? Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.
|
«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі тексереді. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Оқулық 9-сынып.
қима-қағаз
Градус жазылған қима-қағаз
|
||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс. 5 мин.
|
Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте;
Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тыісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін
|
Оқушылар жауап береді Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады
sinsin coscos tg tgctgctg |
Дескриптор: -функциялардинг қасиеттерын пайдаланады -функциялардың периодтылығын анықтыйды -функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 9-сынып.
https://bilimland.kz/kk/subject/
Кесте |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
Жеке жұмыс.
|
Тапсырма: sin(30)sin30 sin(30)sin30 sin(240) sin 240 cos(210) cos 210 tg(45) tg 451 tg(210) tg 210 Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. sin 90 1 cos60 tg 45 1
|
|
ДК экраны 9 сынып, Алгебра Шыныбеков «Атамұра» 2019
|
||||||||||
|
Жеке жұмыс. 10 мин. «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі |
«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, 2sin904cos60tg45 өрнегініңмəнін табыңыз. Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтергенбалаларға көмек беремін. |
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды 2sin904cos60tg45= 2*1+4*1/2-1=3 Жауабы: 3 |
Дескриптор. -Тригонометриялық формула кестесін пайдаланады - кестесін пайдаланып мәндерін жазады -Есепты шығарады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. |
||||||||||
|
Жеке жұмыс. 7 мин. «Конверттегі сұрақ» тәсілі |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі Тапсырма; Егер cosжəне 0 π/2 болса, ондаtgөрнегінің мəнін табыңыз. Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін. |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі
бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: -ширегін ажыратады -таңбасын біледі -Өрнектің мәнін табады. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. . 9-сынып оқулығы. ДК экраны
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 5 мин. |
« Қара жәшік ішіндегі жұмыс»әдісін қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы болады. 1. a) 2. a) 3. a) Рефлексия;”Ресторан” әдісі.Әр топқа ватман таратамын -Маған ұнады,тағы барма......... -Мен бүл туралы көп нәрсе ....... -Маған көп үнады... -Мен сіңірдім.... -Мен түсіндым.... -Өтінемін, қосыңыз... Үй тапсырмасы: №412 |
Оқушылар тестті орындайды Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында “Тест” әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын |
Дескриптор: --функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын |
ДК экраны Тест тапсырмалары смайликтер |
||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
Өтілген тақырыпты қайталау үшін саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланамын. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жетістікке жетуге көмектеседі, үйрете отырып өзі үйренеді, пысықтайды. «Бағалау» әдісі арқылы саралау жүргіземін. Оқушылар түсінгендері арқылы, біліктерін қолдану үшін, саралаудың тапсырма тәсілімен «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін Сыныппен жұмыс Оқушылардың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында саралаудың «қорытынды» тәсілін басшылыққа ала отырып «тест» әдісін қолданып білімдерін анықтаймын. Қызыл ,сары тусты корсетген оқушылырға көмектесемін |
Оқушыларды ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын. Оқушы өзін-өзі смайликпен бағалайды. 10-баллдык жүйе бойынша багаларын коямын |
«4 қүбылыс» сергіту сәті жүргізу арқалы оқушылардың денсаулығына мән беруіне назар аударамын Сабақ үстінде үшкір, өткір заттарды бір-біріне лақтырмайды. Оқушылардың сабаққа белсене қатысуы арқылы көңіл күйлері жақсы болады. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды. |
||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Келтіру формулалары
Ашық сабақ. Келтіру формулалары
Қысқа мерзімді жоспар №17 сабак
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тригонометрия. |
Мектеп: |
||
|
Күні: 10.02.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Тригонометрия формулалары. |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
||
|
Сабақтың мақсаты |
Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады. |
||
|
Бағалау критерийі |
Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолданады. |
||
|
Алдыңғы білім |
-Бұрыш қандай фигура екендігін біледі. Бірлік тригонометриялық дөңгелектен пайдалана алады,тригонометриялық функциялардың әр түрлі ширектердегі таңбаларың таба алады. Синус ,косинус, тангенс,котангенс функцияларың біледі. |
||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 3 мин. «Айналмалы бекет» әдісі |
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін.
-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет? -Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай? -синус функция тақ па немесе жұп функция болама? -Период деген не? - синус және косинус ширектердегі таңбалары - cosx>0, tgx<0 қай ширек? - cosx, sinx ең кіші оң периоды - 1 рад неше градус? - 3П\5 неше градус? - cos(-x)= - sin 300 мәні
Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.
|
«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
|
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. ...... Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1000 тг беріледі.
|
Оқулық 9-сынып.
қима-қағаз
интерактивті тақта
|
|||||
|
Ұжымдық жұмыс. 5 мин.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру. 4.Проблемалық ой тастай отырып, жаңа тақырыпты ашу мақсатында тақтада tg3000 ,cos120 0 ,sin330 0 т есептерін беремін.Бұл есептерді шығару үшін мынадай келтіру формуласы қажет болатынын айтамын. Эфирде видео ролик кәрсетіледі. https://youtu.be/VQQiJHOH5VAсілтемесі арқылы Жаңа тақырыпты ашу: Егер Келтіру формулаларын k =1;2;3;4 болған
жағдайда,
Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте; Sin(п|2-) = -1/2 немесе
=-1/2
Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тиісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін Жаңа тақырыпты меңгеру
|
Оқушылар жауап береді Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады Ол үшін bilimland.kz сайтынан видео көрсетіледі. Мақсаты:оқушыларға келтіру формулалары туралы түсінік беру және оларды қолдануды уйрету. .Видео көру арқылы оқушылар қолдарындағы дәптерлеріне формулаларды «түртіп қойып» тақырыпты топпен талқылайды. Оқушылар синус келтіру формулаларын пайдаланып косинус келтіру формулаларын қорытып шығарады.
|
Дескриптор: -функциялардинг қасиеттерын пайдаланады -функциялардың периодтылығын анықтыйды -функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 5000 балл қойылады |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 9-сынып.
https://youtu.be/VQQiJHOH5VAсілтемесі
|
|||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
Сергіту сәті |
Тапсырма: «Тарсия» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету .1)Екі бала шахматы екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы шахматты неше сағат ойнайды? Жауабы:(2 сағат;two o’clock; 2 часов)
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 9 сынып, Алгебра Шыныбеков «Атамұра» 2019 Кесте |
|||||
|
Жеке жұмыс. 10 мин. «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі |
«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, Берілгені:
2-топ №405(3,4),406(1)
. Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтергенбалаларға көмек беремін. |
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды 3-топ №405(5,7),406(4)
|
Дескриптор. -Тригонометриялық функцияның қай ширекте екендігін анықтайды -Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. |
|||||
|
Жеке жұмыс. 7 мин. «Конверттегі сұрақ» тәсілі |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі Тапсырма;
Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін. |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі
бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: -Келтіру формулаларын қолдайды -Келтіру формулалар кестесін пайдаланады -Өрнектің мәнін табады. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. . ДК экраны қосымша |
|||||
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 5 мин. |
« Қара жәшік ішіндегі
жұмыс»әдісін
қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы
болады. 1. a) 2. a) 3. a) Рефлексия;”Ресторан” әдісі.Әр топқа ватман таратамын -Маған ұнады,тағы барма......... -Мен бүл туралы көп нәрсе ....... -Маған көп үнады... -Мен сіңірдім.... -Мен түсіндым.... -Өтінемін, қосыңыз... Үй тапсырмасы: №412 |
Оқушылар тестті орындайды Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында “Тест” әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын |
Дескриптор: --функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Тест тапсырмалары смайликтер |
|||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||
|
Өтілген тақырыпты қайталау үшін саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланамын. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жетістікке жетуге көмектеседі, үйрете отырып өзі үйренеді, пысықтайды. «Бағалау» әдісі арқылы саралау жүргіземін. Оқушылар түсінгендері арқылы, біліктерін қолдану үшін, саралаудың тапсырма тәсілімен «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін Сыныппен жұмыс Оқушылардың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында саралаудың «қорытынды» тәсілін басшылыққа ала отырып «тест» әдісін қолданып білімдерін анықтаймын. Қызыл ,сары тусты корсетген оқушылырға көмектесемін |
Оқушыларды ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын. 10- баллдык жүйе бойынша бага коямын |
«4 қүбылыс» сергіту сәті жүргізу арқалы оқушылардың денсаулығына мән беруіне назар аударамын Сабақ үстінде үшкір, өткір заттарды бір-біріне лақтырмайды. Оқушылардың сабаққа белсене қатысуы арқылы көңіл күйлері жақсы болады. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды. |
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||
Қысқа мерзімді жоспар №19 сабак
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тригонометрия. |
Мектеп: |
|||
|
Күні: 10.02.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нарымбетова А.С |
|||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тригонометрия формулалары. |
|
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.4.4 Келтіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Келтіру формулаларын есептер шешуде қолданады. |
|||
|
Бағалау критерийі |
Келтіру формулаларын есептер шығаруда қолданады. |
|||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: Шеңбер ,период,синус,косинус,таңба,жуп ,тақ тангенс,котангенс,градус,радиан,бұрыш,толықтауыш бұрыш,ушбұрыш. Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер: Тригонометрияның негізгі формуласы деп нені айтамыз? Тригонометриялық функциялардың тақ-жүптығын көрсет? Толықтауыш бұрыштардағы ұқсас функциялардың мәндері тең болады. Атаулары бойынша бір-біріне ұқсас функциялар.............................................. Толықтауыш бұрыштары деп аталады........................................................... Келтіру формулалары дегеніміз не? Оны қалай түсінесіндер? |
|||
|
Құндылықтарға баулу
|
Оқушыларды азаматтық жауапкершілікке, өзіне және басқаларға құрметпен қарауға, жағдайларды сараптау ,жаңа жағдайларға қалыптасу, топта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өмір бойы білім алуға баулу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия |
|||
|
Алдыңғы білім |
-Бұрыш қандай фигура екендігін біледі. Бірлік тригонометриялық дөңгелектен пайдалана алады,тригонометриялық функциялардың әр түрлі ширектердегі таңбаларың таба алады. Синус ,косинус, тангенс,котангенс функцияларың біледі. |
|||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 3 мин. «Шабадан, еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Саралаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,сыныпқа градус жазылған қима-қағаз тарата отырып,сыныпты топқа бөлемін. «Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таратамын. Үй тапсырмасын тексеру: «Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» әдісі: оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыпты қайталаймын.-Тригонометриялық функциялардың негізгі қасиеттерін атап көрсет?-Синус ,косинус,тангенс, котангенс функциялардың таңбалары қандай?-Не үшін синус функция тақ функция болады?-Период деген не? Мақсат: оқушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыру.
|
«Менің жүрегімде не?» тәсілді қолдау арқылы мен оларға жүрек нысанды турлі-түсті қима-қағаз таңдайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы дұрыс жауаппен оқушылар бірін –бірі тексереді. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Оқулық 9-сынып.
қима-қағаз
Градус жазылған қима-қағаз
|
||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс. 5 мин.
|
Тригонометриялық функциялардың қасиеттерын пайдаланып функциялардың мәндерің есепте;
Саралау:Оқушылар алған білімдерін пайдалана өтырып жаңа тақырыпты ашуға тыісті есептер шығарады,қателерге түзету енгізіп көмектесемін
|
Оқушылар жауап береді Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады
sinsin coscos tg tgctgctg |
Дескриптор: -функциялардинг қасиеттерын пайдаланады -функциялардың периодтылығын анықтыйды -функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 9-сынып.
https://bilimland.kz/kk/subject/
Кесте |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
Жеке жұмыс.
|
Тапсырма: sin(30)sin30 sin(30)sin30 sin(240) sin 240 cos(210) cos 210 tg(45) tg 451 tg(210) tg 210 Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. sin 90 1 cos60 tg 45 1
|
|
ДК экраны 9 сынып, Алгебра Шыныбеков «Атамұра» 2019
|
||||||||||
|
Жеке жұмыс. 10 мин. «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі |
«Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін, 2sin904cos60tg45 өрнегініңмəнін табыңыз. Саралау:Оқулықтан әр турлі есептер беріп- қызыл,сары түс көтергенбалаларға көмек беремін. |
Берілген тапсырма бойынша есепті жеке орындайды 2sin904cos60tg45= 2*1+4*1/2-1=3 Жауабы: 3 |
Дескриптор. -Тригонометриялық формула кестесін пайдаланады - кестесін пайдаланып мәндерін жазады -Есепты шығарады Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. |
||||||||||
|
Жеке жұмыс. 7 мин. «Конверттегі сұрақ» тәсілі |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі Тапсырма; Егер cosжəне 0 π/2 болса, ондаtgөрнегінің мəнін табыңыз. Саралау. Оқушылардың деңгейіне байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін. |
«Конверттегі сұрақ» тәсілі
бойынша жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: -ширегін ажыратады -таңбасын біледі -Өрнектің мәнін табады. Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. . 9-сынып оқулығы. ДК экраны
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 5 мин. |
« Қара жәшік ішіндегі жұмыс»әдісін қолдаймын Жәшік ішінде тест тапсырмасы болады. 1. a) 2. a) 3. a) Рефлексия;”Ресторан” әдісі.Әр топқа ватман таратамын -Маған ұнады,тағы барма......... -Мен бүл туралы көп нәрсе ....... -Маған көп үнады... -Мен сіңірдім.... -Мен түсіндым.... -Өтінемін, қосыңыз... Үй тапсырмасы: №412 |
Оқушылар тестті орындайды Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Оқушылырдың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында “Тест” әдісін қолданып шапшаңдыққа және топта қарқынмен жұмыс істеуге дағдылантырамын |
Дескриптор: --функциялардың ширектерде таңбасыны табады -синус,косинус, тангенс,котангенс функциялардың мәндерін есептейді. Бағалау: Оқушы өзін-өзі бағалайды, түзету жүргіземін, смайликтер таратамын |
ДК экраны Тест тапсырмалары смайликтер |
||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
Өтілген тақырыпты қайталау үшін саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаланамын. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жетістікке жетуге көмектеседі, үйрете отырып өзі үйренеді, пысықтайды. «Бағалау» әдісі арқылы саралау жүргіземін. Оқушылар түсінгендері арқылы, біліктерін қолдану үшін, саралаудың тапсырма тәсілімен «Ойлан, топтан, бөліс» үштік әдісі арқылы 3 топқа оқулықтан әр түрлі есептер беремін Сыныппен жұмыс Оқушылардың тақырып бойынша түсінгенін пайымдау мақсатында саралаудың «қорытынды» тәсілін басшылыққа ала отырып «тест» әдісін қолданып білімдерін анықтаймын. Қызыл ,сары тусты корсетген оқушылырға көмектесемін |
Оқушыларды ауызша мақтау, мадақтау арқылы бағалаймын. Оқушы өзін-өзі смайликпен бағалайды. 10-баллдык жүйе бойынша багаларын коямын |
«4 қүбылыс» сергіту сәті жүргізу арқалы оқушылардың денсаулығына мән беруіне назар аударамын Сабақ үстінде үшкір, өткір заттарды бір-біріне лақтырмайды. Оқушылардың сабаққа белсене қатысуы арқылы көңіл күйлері жақсы болады. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды. |
||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2 Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



=



=
=
=

)



=














