2. Үй тапсырмасын
сұрау
«Сәйкестендіру» әдісі арқылы
үй тапсырмасы сұралады. LearningApp
бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген
сұраққа оқушылар жауап
береді.
1)
Д.В.Сокольский
– электрохимиялық әдіс бойынша
катализаторларды зерттеуді
ұйымдастырды
2)
У.М.Ахмедсафин
– гидрология және гидрофизика
саласында жемісті еңбек
етті
3)
Ш.Чокин – Ертіс-Қарағанды магистралды
каналын салудың негізгі мәселелерімен
айналысты
4)
М.А.Айтхожин
– генетика мен микробиология
ғылымында айтарлықтай нәтижеге қол
жеткізді
5)
А.И.Бараев – топырақты қорғау жүйесін
құру бойынша зерттеулер
жүргізді
6)
Ә.Х.Марғұлан
– жеке тарихи және
археологиялық мектебін
құрды
7)
К.А.Ақышев – алтын адамды
тапты
8)
Е.А.Бөкетов – Қарағанды
химия-металлургиялық инстутын
ашты
3.Жаңа сабақты
түсіндіру
Жаңа сабақты түсіндіру
барысында кеңестік Қазақстандағы әдебиет пен өнерге байланысты
арнайы дайындалған видео үзінділер
көрсетіледі.
4.Топтық
жұмыс
Топтық жұмыс бойынша әр топ
өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.
1."Әдебиет пен
газет,журналдар" әдісі:
Газет,журналмен,бұқаралық
ақпарат құралдарын қолдана отырып өздеріне берілген тапсырмаларды
орындау
2."Театр және өнер"
әдісі:
Кеңестік кезеңде көрермен көз
айымы болған кинодан үзінді көрсету
3."Киноплёнка" әдісі
:
Кеңестік кезеңдегі өнерді
шарықтау шегіне жеткізген төл туындылар жайлы ақпарат
беру
5.Жұптық
жұмыс
6.Жеке
жұмыс
«Мұхтар Әуезов шығармаларын
талдау»
Miro тақтасында оқушылар жеке-жеке М.Әуезовтың шығармашылығы
жайлы талдау жүргізеді
7. Саралау тапсырмасы (ҚБ
тапсырмасы)
«Идеологиясыздандыру» мәнін
ашу
Неліктен 1946-1980 жылдары
әдебиет пен өнерде «Үлкен серпіліс» болды
?
Шарты: 1)Әдебиет саласындағы
жаңалықтарға баға беру
2)Театр және кино саласындағы
жаңалықтарға сипаттама беру
3) Бұқаралық ақпарат
құралдарындағы өзгерістерді анықтау
6.Бағалау
Бағалау
шкаласы:
"5" - 9-10
балл
"4" - 7-8
балл
"3" - 5-6
балл
|
Есімі аталған оқушылар
кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар видео үзіндіні зер
салып тыңдайды.
Топтар өздеріне берілген
тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен
бөліседі.
Оқушылар жанындағы оқушылармен
біріге отырып кестені
толтырады
Бағдарлама арқылы оқушылар өз
ойларын білдіреді
Оқушылар кезек-кезек өз
ойларын білдіреді
Сабақ барысында белсенді
қатысқан оқушылар балдық жүйемен
бағаланады.
|