Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы:


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    XX ғасырдың 40-50 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Маханбетжанқызы Бегіманасұлу

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кеңестік Қазақстандағы әдебиет және өнер

    Зерттеу сұрағы: 40-80 жылдары мәдениет саласы неліктен шарықтау шегіне жетті ?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.2.2.1 Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнелеуін талдау

    9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау

    Сабақтың мақсаты:

    XX ғасырдың 40-50 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуын зерттеу

    Құндылықтарға баулу :

    Қазақстандық патратизм және өнерге баулу

    Пәнаралық байланыс :

    Әдебиет,музыка

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі:


    «Көңіл күй» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Classroomscreen бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін смайликтерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


    Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

    Мадақтау


    Сабақтың ортасы

    30 мин




    2. Үй тапсырмасын сұрау


    «Сәйкестендіру» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. LearningApp бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.


    1) Д.В.Сокольский – электрохимиялық әдіс бойынша катализаторларды зерттеуді ұйымдастырды

    2) У.М.Ахмедсафин – гидрология және гидрофизика саласында жемісті еңбек етті

    3) Ш.Чокин – Ертіс-Қарағанды магистралды каналын салудың негізгі мәселелерімен айналысты

    4) М.А.Айтхожин – генетика мен микробиология ғылымында айтарлықтай нәтижеге қол жеткізді

    5) А.И.Бараев – топырақты қорғау жүйесін құру бойынша зерттеулер жүргізді

    6) Ә.Х.Марғұлан – жеке тарихи және археологиялық мектебін құрды

    7) К.А.Ақышев – алтын адамды тапты

    8) Е.А.Бөкетов – Қарағанды химия-металлургиялық инстутын ашты

    3.Жаңа сабақты түсіндіру

    Жаңа сабақты түсіндіру барысында кеңестік Қазақстандағы әдебиет пен өнерге байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

    4.Топтық жұмыс

    Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

    1."Әдебиет пен газет,журналдар" әдісі:

    Газет,журналмен,бұқаралық ақпарат құралдарын қолдана отырып өздеріне берілген тапсырмаларды орындау

    2."Театр және өнер" әдісі:

    Кеңестік кезеңде көрермен көз айымы болған кинодан үзінді көрсету

    3."Киноплёнка" әдісі :

    Кеңестік кезеңдегі өнерді шарықтау шегіне жеткізген төл туындылар жайлы ақпарат беру

    5.Жұптық жұмыс

    6.Жеке жұмыс

    «Мұхтар Әуезов шығармаларын талдау»

    Miro тақтасында оқушылар жеке-жеке М.Әуезовтың шығармашылығы жайлы талдау жүргізеді

    7. Саралау тапсырмасы (ҚБ тапсырмасы)

    «Идеологиясыздандыру» мәнін ашу

    Неліктен 1946-1980 жылдары әдебиет пен өнерде «Үлкен серпіліс» болды ?

    Шарты: 1)Әдебиет саласындағы жаңалықтарға баға беру

    2)Театр және кино саласындағы жаңалықтарға сипаттама беру

    3) Бұқаралық ақпарат құралдарындағы өзгерістерді анықтау

    6.Бағалау

    Бағалау шкаласы:

    "5" - 9-10 балл

    "4" - 7-8 балл

    "3" - 5-6 балл

    Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.

























    Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.






    Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.














    Оқушылар жанындағы оқушылармен біріге отырып кестені толтырады






    Бағдарлама арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді





    Оқушылар кезек-кезек өз ойларын білдіреді













    Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

    Мадақтау







































    Мадақтау






















    «Ең үздік жұп»




















    https://learningapps.org/display?v=pkfz5jhst22

























    https://youtu.be/M0bY_31o-RE







    Газет,киноплёнка





















    Дәптер,кесте ,оқулық









    Miro бағдарламасы







    Презентация













    Презента

    ция

    Сабақтың соңы

    8 мин

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқуш

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маханбетжанқызы Бегіманасұлу
    22 Ақпан 2023
    781
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Кеңестік Қазақстандағы әдебиет және өнер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Кеңестік Қазақстандағы әдебиет және өнер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    XX ғасырдың 40-50 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуын зерттеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы:


    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    XX ғасырдың 40-50 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуы

    Педагогтің аты-жөні:

    Маханбетжанқызы Бегіманасұлу

    Күні:


    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кеңестік Қазақстандағы әдебиет және өнер

    Зерттеу сұрағы: 40-80 жылдары мәдениет саласы неліктен шарықтау шегіне жетті ?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.2.2.1 Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнелеуін талдау

    9.2.2.2 Мұхтар Әуезов шығармаларының әлем әдебиетіндегі орнын бағалау

    Сабақтың мақсаты:

    XX ғасырдың 40-50 жылдарындағы әдебиет пен өнердің дамуын зерттеу

    Құндылықтарға баулу :

    Қазақстандық патратизм және өнерге баулу

    Пәнаралық байланыс :

    Әдебиет,музыка

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі:


    «Көңіл күй» әдісі арқылы оқушылар арнайы QR кодты сканерлеу арқылы Classroomscreen бағдарламасында көңіл күйіне сәйкес келетін смайликтерді енгізу арқылы жауап береді.Сабаққа қатысушы оқушылар түгелденеді.


    Оқушылар интерактив тақтада көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы жұмыс жасайды.

    Мадақтау


    Сабақтың ортасы

    30 мин




    2. Үй тапсырмасын сұрау


    «Сәйкестендіру» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. LearningApp бағдарламасы арқылы тақтада көрсетілген сұраққа оқушылар жауап береді.


    1) Д.В.Сокольский – электрохимиялық әдіс бойынша катализаторларды зерттеуді ұйымдастырды

    2) У.М.Ахмедсафин – гидрология және гидрофизика саласында жемісті еңбек етті

    3) Ш.Чокин – Ертіс-Қарағанды магистралды каналын салудың негізгі мәселелерімен айналысты

    4) М.А.Айтхожин – генетика мен микробиология ғылымында айтарлықтай нәтижеге қол жеткізді

    5) А.И.Бараев – топырақты қорғау жүйесін құру бойынша зерттеулер жүргізді

    6) Ә.Х.Марғұлан – жеке тарихи және археологиялық мектебін құрды

    7) К.А.Ақышев – алтын адамды тапты

    8) Е.А.Бөкетов – Қарағанды химия-металлургиялық инстутын ашты

    3.Жаңа сабақты түсіндіру

    Жаңа сабақты түсіндіру барысында кеңестік Қазақстандағы әдебиет пен өнерге байланысты арнайы дайындалған видео үзінділер көрсетіледі.

    4.Топтық жұмыс

    Топтық жұмыс бойынша әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды.

    1."Әдебиет пен газет,журналдар" әдісі:

    Газет,журналмен,бұқаралық ақпарат құралдарын қолдана отырып өздеріне берілген тапсырмаларды орындау

    2."Театр және өнер" әдісі:

    Кеңестік кезеңде көрермен көз айымы болған кинодан үзінді көрсету

    3."Киноплёнка" әдісі :

    Кеңестік кезеңдегі өнерді шарықтау шегіне жеткізген төл туындылар жайлы ақпарат беру

    5.Жұптық жұмыс

    6.Жеке жұмыс

    «Мұхтар Әуезов шығармаларын талдау»

    Miro тақтасында оқушылар жеке-жеке М.Әуезовтың шығармашылығы жайлы талдау жүргізеді

    7. Саралау тапсырмасы (ҚБ тапсырмасы)

    «Идеологиясыздандыру» мәнін ашу

    Неліктен 1946-1980 жылдары әдебиет пен өнерде «Үлкен серпіліс» болды ?

    Шарты: 1)Әдебиет саласындағы жаңалықтарға баға беру

    2)Театр және кино саласындағы жаңалықтарға сипаттама беру

    3) Бұқаралық ақпарат құралдарындағы өзгерістерді анықтау

    6.Бағалау

    Бағалау шкаласы:

    "5" - 9-10 балл

    "4" - 7-8 балл

    "3" - 5-6 балл

    Есімі аталған оқушылар кезекпен-кезек шығып картада шыққан сұрақтарға жауап береді.

























    Оқушылар видео үзіндіні зер салып тыңдайды.






    Топтар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасай отырып,сабақта алған ақпараттарымен бөліседі.














    Оқушылар жанындағы оқушылармен біріге отырып кестені толтырады






    Бағдарлама арқылы оқушылар өз ойларын білдіреді





    Оқушылар кезек-кезек өз ойларын білдіреді













    Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушылар балдық жүйемен бағаланады.

    Мадақтау







































    Мадақтау






















    «Ең үздік жұп»




















    https://learningapps.org/display?v=pkfz5jhst22

























    https://youtu.be/M0bY_31o-RE







    Газет,киноплёнка





















    Дәптер,кесте ,оқулық









    Miro бағдарламасы







    Презентация













    Презента

    ция

    Сабақтың соңы

    8 мин

    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқуш

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 10 сынып
    22.02.2023
    781
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маханбетжанқызы Бегіманасұлу
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации